Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne lääkkeet
Joko Tuire itse otit lääkkeesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena asuu keskustassa, onkohan jo ostanut lapsille sängyt?
Kysy itseltään. Todista että asuu keskustassa. Nämäkö on sinun tärkeät huolenaiseesi aamusta???
Rauhankadulla kuulemma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy itseltään. Todista että asuu keskustassa. Nämäkö on sinun tärkeät huolenaiseesi aamusta???
Eikö Rauhankatu oo aika keskustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagram-päivityksistä päätellen Helena ei vieläkään aio käytöstään muuttaa.
Kyllä se yksinhuoltajuus Mikolle on ainoa vaihtoehto. Helena voi sitten olla se kaverivanhempi lapsille tavatessaan.
Kyllähn Helena on katsonnon alla jos ens viikolla 50/50. Ei toimiva 5 2 2 5
Mikä vi...tun määrittelijä sinä olet lonkalta. Auo päätäsi vasta sitten kun asia on käsitelty.
Yleensä on viikko ja viikko. Esim pääsee lomille pe koulun loputtua ja seuraavan viikon su tulo.
Yleensä. Ei yleistetä heitä ennenkuin varmasti tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne lääkkeet
Joko Tuire itse otit lääkkeesi?
Harhaa. Minä. T. Eri🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhankadulla kuulemma
Perustele se kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yksinhuoltajuus Mikolle on ainoa vaihtoehto. Helena voi sitten olla se kaverivanhempi lapsille tavatessaan.
Instayksityinen
Yli 30 000 seuraajaa=yksityinen???????
Vierailija kirjoitti:
No vaivaa,vaivaa....kovasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähn Helena on katsonnon alla jos ens viikolla 50/50. Ei toimiva 5 2 2 5
Mikä vi...tun määrittelijä sinä olet lonkalta. Auo päätäsi vasta sitten kun asia on käsitelty.
Yleensä on viikko ja viikko. Esim pääsee lomille pe koulun loputtua ja seuraavan viikon su tulo.
Yleensä. Ei yleistetä heitä ennenkuin varmasti tiedetään.
Heillä on o
Milloin,milloin ,milloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut. Mikko oli tossa vaiheessa tapellut Suomessa lähes kaksi vuotta ja Helena oli riitauttamut avioehdon. Ja jos kyse ei ollut asuinmaasta, miksi se oli ehtona ylipäätään?
---
Kyse oli helposta erosta eli asuinmaasta ei riidellä vaan sovitaan että se on Suomi. Eli sovitaan asiat oikeuden ulkopuolella kuntoon.
Onpas loistava sovitteluehdotus 😂 Sovitaanko että mä maksan sulle siitä että ei tapella, jos sä suostut mun haluun? Eli sovitaan että mä saan haluamani ja sä suostut.
Helena olisi saanut puolet Mikon ansioist avioliittoaikana. Olisi rahaa koko eliniäksi.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan tuo homma olisi ollut sillä paketissa että olisivat sen erottelunsa tehneet ja lasten huoltajuuden sopineet. Niin ne muutkin eroaa. Mutta kun ei. Eikä vieläkään saa saakeli hommaa toimimaan 😂 Edelleen pitää tapella lapsista heidän kustannuksellaan.
Joo, kukaan muu aviopari koskaan ei ole näitä asioita oikeudessa ratkonut. Ikinä. Siksi sinne mennään, kun yhteisymmärrykseen ei päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vink Vink! Kerrossänky on oiva tilansäästäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika noissa nyt taas on?
No ihan ensimmäisenä pitäisi varmaan ymmärtää jättää nuo idioottimaiset mukit ja hupparit.
Kuka näistä lapsista huolehtii jos Mikko on kohta TPS:n kakkosvalmentaja. Tehdäänkö Nataliesta uusi äiti heille, ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut. Mikko oli tossa vaiheessa tapellut Suomessa lähes kaksi vuotta ja Helena oli riitauttamut avioehdon. Ja jos kyse ei ollut asuinmaasta, miksi se oli ehtona ylipäätään?
---
Kyse oli helposta erosta eli asuinmaasta ei riidellä vaan sovitaan että se on Suomi. Eli sovitaan asiat oikeuden ulkopuolella kuntoon.
Onpas loistava sovitteluehdotus 😂 Sovitaanko että mä maksan sulle siitä että ei tapella, jos sä suostut mun haluun? Eli sovitaan että mä saan haluamani ja sä suostut.
Ja nyt lopputulos on tismalleen sama mutta ilman sitä viittä milliä ja sen lisäksi Hellu
Tänään tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhankadulla kuulemma
Perustele se kuulemma.
Noiden osoitteet jakoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhankadulla kuulemma
Perustele se kuulemma.
Noiden osoitteet jakoon vaan.
Kommentoijien siis.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näistä lapsista huolehtii jos Mikko on kohta TPS:n kakkosvalmentaja. Tehdäänkö Nataliesta uusi äiti heille, ilmeisesti.
Mihin se vanha äiti lähti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihä se vaivaa vaan kiinnostaa, kun ilmaiseksi saadaan seurata tätä farssia. Sinuahan se tässä vaivaa/harmittaa, kun me julkisesti nauretaan hellun järjestämälle teatterille ja mukilaisten hölmöyksille. Se katos on sitä viihdettä. No, nyt tais alkaa ärsyttämään.... Pistähän takaisin joku naseva hölmöys.
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.
😆😆