Minkälaiset sääolot on tällä hetkellä Helsingissä?
Haluaisin lähteä baariin mutta en tiedä onko sieltä ihan kauhea tulla yöllä kotiin? Aika kova pakkanen tänään ja huomenna kai joku hirveä puhuri tulossa?
Kommentit (18)
Kai siellä bussissa seinät ja katto on? Eikä avomalli? Kelin mukaiset vaatteet.
Hirvittävä kuumuus ,.lumet lähti jo 12 vuotta sitten , juuri nyt haikarat munii ja palmut huojuu fööntuulessa....ilmastonmuutos vaan pahenee.
Kuinka kaukaa meinasit hesaan mennä, jos sääkin muuttuu radikaalisti siinä välissä?
Näyttää olevan ilmastonmuutos pahenemaan päin kun itäkeskuksessa on kaikilla naama ihan ruskeaksi kärventynyt.
Kasvihuoneilmiö oli leikkiä tähän nykyiseen ,.juuri nyt on niin kuumaa että rajat piti sulkea kun kaikki olivat pakenemassa viileämpiin maihin...
Pitääköhän alkaa polttamaan jälleen kivihiiltä sörkän voimalassa kun alkoi heti siperiatalvi kun voimala laitettiin kiinni.
Irvileuat XD Helsingissä pakkasta 18 astetta, yöllä kiristynee yli -20 astetta. Toppahousut ja untsikka jos baanalle meinaat.
Älä tule tänään , ilmastonmuutos alkaas vasta huomenna klo 16 , nyt -26 sipoossa ja huomenna plus 1.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaukaa meinasit hesaan mennä, jos sääkin muuttuu radikaalisti siinä välissä?
Meinasin sitä että onko jotenki poikkeuksellisen huono sää ja julkinen liikenne tänään. Jos jään kotiin niin silloinhan sillä ei ole väliä mikä myräkkä siellä on, mutta matkaa keskustaan on yli puoli tuntia kuitenkin (ja enemmän jos joutuu jäätymään pysäkeillä odottamassa myöhässä tulevia vuoroja). Ap
Selvä merkki ääri ilmiöstä , pitää lisätä veroja , muuten merenpinnat nousee 3 metriä keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Irvileuat XD Helsingissä pakkasta 18 astetta, yöllä kiristynee yli -20 astetta. Toppahousut ja untsikka jos baanalle meinaat.
Voi himputti! Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa mennä. Mutta miinus 20 on jo vähän liikaa, ja taksillakaan ei viitsis kotiin palata. Ap
Älä tule kehäratikalla , kiskoilla aina taxitoyota ja ratissa moniosaaja...
Pitäis tulla siis bussilla kotiin, niin siksi.