Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Johanna Puhakka antoi luvan haukkua mahoksi .
Hyvä Puhakan on haukkua kun itse sai kaksiitain lapsia ekä ollut maho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi venäläiset ja virolaiset naiset on jotenkin ihan kuuppa vinossa. Luulevat olevansa jotenkin parempia. V..tut. Jäätäviä loisihmisiä.
Viron virolaiset eivät kyllä ole. Ovat ahkeria ja hyväntahtoisia ihmisiä. Kroonikassa virolaiset itse haukkuvat Helenaa samaan tapaan kuin me suomalaiset ja pitävät häntä ihan täysin kullankaivajana joka pilaa virolaisten maineen.
Helena onkin venäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti ehtii hommaamaan uutta kotia kun pitää kolmea puhelinta näpytellä koko ajan. Mikä kellekin sitten tärkeintä on.
Someräplääminen lienee Helenan prioriteetti. Kodin etsiminen on maallisten luusereiden hommaa, ei pyhimysäitien! ÄIDIN kuuluu saada kaikki kultalautasella tarjottuna.
Kyllä se on jonkun muu hankkia Helenalle se lukaali ja maksaa se!
Kyllä nyt Ylle ja Aivar voivat korjata rakkautensa hetelmän Viroon ja hyysätköön miten parhaaksi näkevät
Helenan ei kannattaisi noudattaa tukijoidensa "neuvoja", niistä kun ei ole mitään hyötyä koitunut tähän mennessä. Päinvastoin, Helena tekee vain hallaa itselleen. Ehkä kannattaisi olla lakimieheen yhteydessä ja kokeilla tämän neuvojen noudattamista. Ellei Erno sitten ole rahanahne ääliö joka neuvoo (tahallaan) huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten millaista se Helenan asiaton käytös oli? Se kai oli pääsyy tontilta poistamiseen? Sitä ei tietenkään videoklipeissä näytetty.
Mä myös veikkaan, että "naamio"äijät laittoi tuubihuivinsa suun eteen vasta siinä vaiheessa, kun Hellu alkoi kuvata. Tää on sit Hellun narratiivissa kääntynyt siihen, että "naamio"miehet odotti häntä tontilla pelottelutarkoituksessa.
En arvosta Mikon pettämistä. T: persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie ihan täpinöissää "lankuista metsässä". On nää rikkaat kyllä jotain ihan omaa luokkaansa.... 😅
No joo, ja ihan samanlaisilla on kävelly vähän aiemmin amerikassakin, löytyy kuvistaan. LOL
Hänellä on hyvin simppelit jutut, jäänyt lapsen tasolle. Varmaan siksi ei ole löytänyt miestä, toisaalta jenkeistä luulisi sellaisia löytyvän pilvin pimein.
Ai siitäkö se johtuu, että olen sinkku? Mulla on simppelit jutut ja olen jäänyt lapsen tasolle. Kun insinöörisihmisenä innostun pienistä asioista, kuten pitkospuista ja suomalaisen metsän kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko tarjosi viittä miljoonaa, puolet liiton aikasesta tulosta, mutta ei kelvannut Hellulle.
Todellisuudessa mitään viiden miljoonan tarjousta ei ole ollut paperilla olemassakaan.
Helena yhdessä instavideossaan kertoi, miten ei jaksanut lukea juurikin tätä viiden millin sopimusta loppuun. On ihan itse viitannut siihen, että tarjous oli paperilla.
Ei ole kertonut, vaan että mitään tuollaista tarjousta ei koskaan ole ollut mustaa valkoisella, vaan kyse ollut heitosta jossain yhteydessä aivan taistelun alussa.
Sulleko olisi pitänyt laittaa tiedoksi kaikki tarjoukset? Niin että älä keksi omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikko tarjosi viittä miljoonaa, puolet liiton aikasesta tulosta, mutta ei kelvannut Hellulle.
Todellisuudessa mitään viiden miljoonan tarjousta ei ole ollut paperilla olemassakaan.
Helena on cahvistanut lukeneensa sellaisen.
Nanna Karalahti kertoi eronsa syyksi sen, että eivät Jeren kanssa kohdanneet henkisellä tasolla. Ihan samaa kummajaista näen näissä Mikonkin suhteissa. Aikansa menevät Natalienkin henkisen elämän opit Mikolle oivalluksina perille, mutta ei niitä väkisinkään saa kaikille toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Nyt Helena "ei tiedä mitä on tapahtunut". Herranjumala mikä painajainen tulossa poliiseille.
Poliiseilla on kyllä haalarikamerat. Helena ei ole ensimmäinen eikä viimeinen joka sekoilee ja väittää poliisien toimineen tuhmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi venäläiset ja virolaiset naiset on jotenkin ihan kuuppa vinossa. Luulevat olevansa jotenkin parempia. V..tut. Jäätäviä loisihmisiä.
Viron virolaiset eivät kyllä ole. Ovat ahkeria ja hyväntahtoisia ihmisiä. Kroonikassa virolaiset itse haukkuvat Helenaa samaan tapaan kuin me suomalaiset ja pitävät häntä ihan täysin kullankaivajana joka pilaa virolaisten maineen.
Pienen kansan ongelmia tämä. Yksi virolainen ei voi pilata koko Viron mainetta oli millainen hyvänsä. Kaikissa kansoissa on kaikenlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en vain pysty kunnioittamaan naisia jotka elävät/haluavat elää miehen rahoilla. Eikö sellaisilla naisilla ole yhtään itsekunnioitusta?
Ja jos tulee ero niin silloin suunnataan katseet tulevaisuuteen, huolehditaan mahdollisista lapsista ja lasketaan elintasoa jos siihen on tarvetta. Näin naiset ovat yleensä kautta aikojen Suomessa tehneet.
Naisena mulle on ihan sama miten pari elatuksen ja toimeentulon keskenään hoitaa. Itsekunnioituksen kanssa sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä, näen, että itsekunnioitusta on elää omien arvojensa mukaista elämää. Vaikka ne arvot mun arvoista jonkin verran poikkeavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten millaista se Helenan asiaton käytös oli? Se kai oli pääsyy tontilta poistamiseen? Sitä ei tietenkään videoklipeissä näytetty.
Mä myös veikkaan, että "naamio"äijät laittoi tuubihuivinsa suun eteen vasta siinä vaiheessa, kun Hellu alkoi kuvata. Tää on sit Hellun narratiivissa kääntynyt siihen, että "naamio"miehet odotti häntä tontilla pelottelutarkoituksessa.
Jep. Ja arvatenkin se asiaton käytös on tapahtunut tontille tullessa. Sen jälkeen itse vasta aloitti shownsa, mikä sekin tosin oli asiatonta ei siinä. Ja tää suihkuepisodi oli selkeesti myös suunniteltu, vikassa videoklipissä näkyy, kuinka menee sinne ihan tahallisesti, videon leikkaaminen mennyt päätähdellä pieleen. Tuskin muuten on ollut tossa kohtaa mitään asiaa suihkuun. Tai no, Hellusta ei voi ikinä tietää.
Ne tontilla olleet "naamiomiehet" (LOL) ovat voineet olla mitä tahansa siellä Mikon luvalla olleita, tyyliin remppamiehiä, kiinteistön kartoittajia, mitä tahansa. Ei ole välttämättä mitään väliä.
Ja Helenahan muuten tiesi, että lähtö koittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oisikin alunperin sitä mieltä että ehkä isompi summa olisi pitänyt tuosta pesänjaosta antaa myös Helenalle, ei se oikeuta häntä talonvaltaukseen ja estää toista , selvästi rikkaampaa exää elämästä omaa elämäänsä uuden vaimon kanssa näiden omalla mökillä. Ois ottanut sen isomman summan kun/jos sitä tarjottiin muine sopimuksineen mediahiljaisuudeta ja vaitiololupauksineen heidän liiton aikaisista asioista, Nämä on normaaleja lisäyksiä tämmöisissä asioissa. Raha tuntuu kuitenkin olevan se pääasia, joten olisi ottanut sillon kun oli mahdollisuus. Se maito on nyt jo maassa, joten menkööt matkoihinsa, ei tuota loputtomiin voi venyttää.
Helena ei ole vallannut taloa eikä tehnyt mitään muutakaan ihmeellistä. Mikko sen sijaan kyllä vaikka aina kiemurteleekin niiden läpi. On hämmästyttävää miten ihmiset lynkkaa toisen sillä perusteella että ei ole rahaa ottan
Aha. No miksi sinä sitten kutsut tilannetta, jossa omavaltaisesti asetut taloksi johonkin ja estät muita käyttämästä rakennusta?
Ylilaudalta löytyy varmaan tuokin 5 miljoonaa video. Siellä muutenkin hyvää keskustelua asiasta. Eivätkä mukit pääsee häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Ne tontilla olleet "naamiomiehet" (LOL) ovat voineet olla mitä tahansa siellä Mikon luvalla olleita, tyyliin remppamiehiä, kiinteistön kartoittajia, mitä tahansa. Ei ole välttämättä mitään väliä.
Ja Helenahan muuten tiesi, että lähtö koittaa. :)
Jep. Ja niitä on taatusti ohjeistettu ottamaan tuubihuivit kaulaan, jotta voivat sit niillä peittää naamaansa siinä vaiheessa, kun Helena ottaa puhelimen esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ottaa Helenan luokseen punkkaamaan, Panu Hörkkö vai Empuske?
Ennusteen luona hellu vois saada nyrkistäkin tai syljet naamalle , sehän haluaa että läpsitään
"Se nyt on ollut selvää että Mikolle Kakskertakin jää. Mun mielestä on todella huolestuttavaa että te lähdette Mikon kelkkaan kyseenalaistamatta mitään. Jos Mikko ei olisi teidän idoli, ei teille tulisi mieleenkään jauhaa miten siistiä tää on ja miten nainen on väärässä. Täysin sairas kuvio ja täällä sallitaan Mikolle kaikki mahdollinen. Toivottavasti kasvava sukupolvi on fiksumpi. "
Mikko ei ole mun idoli, mutta Helena on tässä asiassa väärässä. On erittäin ikävää, että asiat on tähän pisteeseen asti edenneet, mutta molemmat saa katsoa peiliin. Etenkin Helena, Mikko on kaikesta päätellen katsonut jo.