Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Onkohan H nyt äidin tai siskon kanssa vuokrakämppiä tutkimassa? Toivoa sopii.
Natalie on varakas nainen, ei häntä tarvitse kenenkään elättää. Ja jos Mikko elättää niin se on heidän välisensä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan bullshittia tuo julkinen masennusdraama ja hiusten putoilu ym. Hyvin voivat ja matkustelevat ja hiuksiakin reippaanlaisesti päässä. Eihän heillä ole mistään puutetta eikä mitään hätää, mutta kunhan dramatisoivat hekin. Tosin kierommin kuin Helena.
Samaa mieltä. Matkailevat, kiusaavat Hellua minkä kerkeävät ja sitten muka masentuneita ja ahdistuneita. Natin hiuslisäkkeet vaan putoilee. Tuo on ihmisten manipulointia Hellua vastaan. Miljonäärit joiden suku ja koko Turku puolellaan. Pah miten pahoja!!Kyllä. Pimeessä kämpässä niiden pitäisi kaikkien stressaantuneiden ja masentuneiden itkeä sikiöasennossa 24/7. Tiedoksi: masentuneet voi olla ihan toimintakykyisiä ihmisiä. Ulkoilu ja reippailu ovat mitä parhainta "lääkettä" masennukseen.
Kyllä sun käsitys masentuneista on nyt romantisoitu. Masentuneet piipertää näkkäriä, urheilee, matkailee Lapissa, järkkää kiinteistökartoituksia, järkkää omaa muuttoa Kakskertaan.
Ajatella, itse masentuneena kävin jopa töissä. Urheilin, reissasin, hoidin laskut.
Ei se isän uusi vaimo tule koskaan olemaan perhettä
Tietenkin ovat perhe.
Kenelle ovat ja kenelle eivät. Uusperhe korkeintaan.
Nataliella varmasti huomattavasti enemmän tuloja kuin Helenalla. Ja hellulaisten logiikka on, että nykyinen vaimo ei saisi hyötyä miehensä miljoonista mitenkään samaan aikaan, kun eksän pitäisi saada niistä loputonta hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Ei se isän uusi vaimo tule koskaan olemaan perhettä
Tietenkin ovat perhe.
Kenelle ovat ja kenelle eivät. Uusperhe korkeintaan.
Ihan sama mitä sulle on, ovat perhe ja se ei muuksi muutu vaikka kuinka joku täällä muuta väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Natalie on varakas nainen, ei häntä tarvitse kenenkään elättää. Ja jos Mikko elättää niin se on heidän välisensä asia.
Viimeistään nyt pystyy joka tapauksessa viettämään varakkaan elämää. Mikko ainakin on oikeasti varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti ehtii hommaamaan uutta kotia kun pitää kolmea puhelinta näpytellä koko ajan. Mikä kellekin sitten tärkeintä on.
Siinä pakkausvideossa näkyi kun piti ottaa monta puhelinta ja laturia mukaan. Crazy busy päivä tulossa.
Kolme puhelinta oli kädessä. Koko ajan, kun hän ääneen hädissään itki, oli kuitenkin hienosti hallinnassa kaksi puhelinta; toisella puhui puhelua ja toisella kuvasi. Prioriteetit kohdillaan.
Hyvä että taltioi kaiken.
Totta, Helenan videot ovat jälleen kerran Mikon puolustuksen parasta materiaalia.
Helena jatkaa Mikon puolustuksen tähtipelaajana toimimista.
Tämä on yksi huvittavimmista piirteistä Helenan "taistelussa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko tarjosi viittä miljoonaa, puolet liiton aikasesta tulosta, mutta ei kelvannut Hellulle.
Todellisuudessa mitään viiden miljoonan tarjousta ei ole ollut paperilla olemassakaan.
Helena yhdessä instavideossaan kertoi, miten ei jaksanut lukea juurikin tätä viiden millin sopimusta loppuun. On ihan itse viitannut siihen, että tarjous oli paperilla.
Miksi ei jaksanut lukea loppuun? Summa oli liian pieni?
Hellu ei jaksa pitkiä tekstejä.
Minua kiinnostaa eniten millaista se Helenan asiaton käytös oli? Se kai oli pääsyy tontilta poistamiseen? Sitä ei tietenkään videoklipeissä näytetty.
Minkähän paikan tässä itse valitsisin kodikseni? Sitten kun poliisi tulee minua poistamaan niin hoen vaan että tää on mun koti. Näin turkulaisittain kivoja paikkoja voisi löytyä jokirannasta tai Puolalanpuiston laitamilta.
Johanna Puhakka antoi luvan haukkua mahoksi .
Nataliella varmasti huomattavasti enemmän tuloja kuin Helenalla. Ja hellulaisten logiikka on, että nykyinen vaimo ei saisi hyötyä miehensä miljoonista mitenkään samaan aikaan, kun eksän pitäisi saada niistä loputonta hyötyä?
Loputonta hyötyä?
Kunhan nyt edes selviäisi siitä vaiheesta mitä oli ajateltukin, että hoitaa lapset isommiksi, että selviävät omillaan ja sen jälkeen omaa uraakin. Jos ei ole paluuta entiseen niin hakeutuu vaikka ihan uuteen ammattiin. Kaikki tämä olisi ollut tässäkin tapauksessa täysin mahdollista.
Mulla tuli mieleen se lähestymiskielto-oikeudenkäynnin peruminen. Siellä olisi vissiin tullut ilmi, että lähtökäsky on käynyt 😅 Joonasta vastaan olleessahan vetosi, ettei ole pyydetty poistumaan.
Helena sanoi jossain vaiheessa, että Mikko omistaa koko paikan. On siis tiennyt aina, että lähtö tulee, mutta ei tehnyt mitään asian eteen. Ajatteli, että voi kus ett aa Mikkoa kauan ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Helenan ei tarvitse hyötyä enää Mikon rahoista enempää kuin elatustuen verran. Sopimusten ja lain mukaan asia menee näin. Henkilökohtaisesti en arvosta pätkääkään naista, joka on hylännyt oman elämänsä vain tukeakseen p*skaa miestä, joka on sössinyt elämänsä ihan itse. Jos Helenan työ on tällä hetkellä avioero, niin Natalien työ on Mikkonsa tukeminen. Naisten pitäisi pyrkiä vähän korkeammalle. Lapsetkaan eivät ole hänen omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten millaista se Helenan asiaton käytös oli? Se kai oli pääsyy tontilta poistamiseen? Sitä ei tietenkään videoklipeissä näytetty.
Todennäköisesti kyse oli siitä että lukitsi itsensä suihkuhuoneeseen ja pelastuslaitos joutui murtamaan oven. Pelastusmieshän Helenaa oli herätellyt ja ambulanssilla vietiin sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Noi venäläiset ja virolaiset naiset on jotenkin ihan kuuppa vinossa. Luulevat olevansa jotenkin parempia. V..tut. Jäätäviä loisihmisiä.
Viron virolaiset eivät kyllä ole. Ovat ahkeria ja hyväntahtoisia ihmisiä. Kroonikassa virolaiset itse haukkuvat Helenaa samaan tapaan kuin me suomalaiset ja pitävät häntä ihan täysin kullankaivajana joka pilaa virolaisten maineen.
Helena on itse oman elämänsä pahin sabotööri. Miten joku voikaan olla noin onneton? Siis kaikki, aivan kaikki, on omilla valinnoillaan saanut tuhotuksi sillä rajauksella että kukaan ei ole kuollut eikä pysyvästi vammautunut. Käsittämätöntä.
Keskittynyt vain ja ainoastaan lapsiinsa?
Ihan sivusta seuranneena, voin vain todeta, Että Helena on vuosia ja vuosia tuhlannut elämänsä katkeruuteen. Ihan nätti nainen tämä Helena, mutta näiden uutisoimisien ja Helenan päivitysten jälkeen hän ei tule saamaan yhtään järjellistä miestä ikinä.
Kannattaa palata viroon ja toivoa, että siellä joku huolisi.
Ihan karmea myötähäpeä. Onnea Mikolle oikeasta uudesta elämästä!