Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan turkulaisille: podcastin mukaan Helena VIHAA Turkua koska Mikko on kuulemma ylijumalanne.
Sattuneesta syystä tiedän että Mikko pohjautuu Mikael-nimestä, joka tarkoittaa "Jumalan kaltainen". Nomen est omen.
Siinä moukassa ei ole yhtään mitään jumalaista. On yksi miljoonista entisistä lätkäjätkistä. Uusia kiekkoilijoita seurataan kun erivärisiä nappuloita. 😆😆😆
Teot puhuu puolestaan moukka mikä moukka. 🤣😂😂
Joo, ei ole sivistystä tällä "miehellä", tyhjyyteen tuijottava junttisuomalainen 😝
Pohjosen poikakin saapunut paik
Ei yhtään sun vitsis naurata.Selvännäkiääkö leikit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai Helena käy lasten tapaamisissa, jos ne jättää välistä niin toivoakaan huostaanoton purkamiselle ei ole.
Mutta onko Helenalla jo asunto hankittuna Turusta vai ei? Miksi matkustaa Teslan takapenkillä, jos asuu Turussa itse, en ymmärrä tätä.
Ja onko todella viimeisillään raskaana oleva siskonsa kuskina? Miksei tullut junalla, eihän se maksa kuin jotain 25€.
Helena junalla rahvaan kanssa, missä joku voisi vaikka tunnistaa?
Mitä suotta, kun löytyy suvusta oma autonkuljettaja jolla ei ole parempaa tekemistä kuin kuskata keski-ikäistä äitiä lastensuojelun tapaamiseen toiseen kaupunkiin. Supistuksia ehkä tulee, mutta onhan siinä aikaa huilata pari tuntia ratin takana kun Helena on tapaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä selvitetty ne Troyn tekstarit Mikon tyttärelle? Ei viitsi, eikä ehdi, koko lankaa lukea.
Mistä ne selvitettäis?
ne on salaisia
Älkää vaan yöunianne menettäkö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä selvitetty ne Troyn tekstarit Mikon tyttärelle? Ei viitsi, eikä ehdi, koko lankaa lukea.
Mistä ne selvitettäis?
ne on salaisia
lapsi kysymyksessä, ei oo julkista tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalta teoriaa:
Helena on tänään aamupäivästä laittanut tarinan IG:hen, missä istuu Teslan takapenkillä.
Tänään on lasun järjestämä lasten 2 h tapaaminen.
Eli Helena on ilmeisesti laittanut viimeisillään raskaana olevan siskonsa ajamaan hänet Helsingistä Turkuun lasutapaamiseen.
Sisko voi vaikka puuskutella parkkipaikalla sen aikaa, kun The Äiti käy tapaamisessa.
Sitten kenties takaisin Helsinkiin ja bileviikonloppua käyntiin Mikon maksamilla elareilla.
Kiva jos lapsi syntyisi kesken matkan moottoritiellä, Hellulta jäisi tapaamiset välistä. Eipä paljon huoleta.
Oli liian rahvasta matkustaa junalla.The äiti Helena tarvitsee oltava,kun sitä rahaa kerran on.
Tyhmä sisko on eli
ainain kerran junassa matkustanut valvottuihin tapaamisiin, ei taida turusta löytyä kämppää
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan turkulaisille: podcastin mukaan Helena VIHAA Turkua koska Mikko on kuulemma ylijumalanne.
Joopa jooooo, miten luulet se tiedon vaikuttava turkulaisille 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi hävitä sekin viesti, jossa vastattiin eron jälkeen "yhteistalouden kuluja" Mikon kontolle vaatineelle, ettei Helenan firman perustamiseen laittama 300 000 tai poikaystävän ja kaverian matkailuun ja kestitsemiseen ja suvun kauneuskirurgiaan käyttämä raha todellakaan ole mitään "yhteistalouden kuluja". Koko yhteistaloutta ei enää ollut ja Mikko Koivu maksoi KAIKKI lasten kulut.
Varovasti, Superbowlista ja muista ei saa puhua. (Koska siitähän kävisi ilmi kuinka surutta hän kulutti rahaa ja kuinka mentaliteetti oli selvästi kostaa Mikolle rahalla. Ehkä siksi ne juristilaskutkin olivat niin suuria, hän oletti että Mikko maksaa kaiken. Ei tuollainen kosto ole kovin fiksu tapa toimia, ja siksi Mikko puuttuikin asiaan lakiteitse ja Helena joutui maksamaan omasta liikakulutuks
paitsi se jäädytetty n 200 000 joka meni Wilsonille, avioehtomiljoonan jämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalta teoriaa:
Helena on tänään aamupäivästä laittanut tarinan IG:hen, missä istuu Teslan takapenkillä.
Tänään on lasun järjestämä lasten 2 h tapaaminen.
Eli Helena on ilmeisesti laittanut viimeisillään raskaana olevan siskonsa ajamaan hänet Helsingistä Turkuun lasutapaamiseen.
Sisko voi vaikka puuskutella parkkipaikalla sen aikaa, kun The Äiti käy tapaamisessa.
Sitten kenties takaisin Helsinkiin ja bileviikonloppua käyntiin Mikon maksamilla elareilla.
Kiva jos lapsi syntyisi kesken matkan moottoritiellä, Hellulta jäisi tapaamiset välistä. Eipä paljon huoleta.
Oli liian rahvasta matkustaa junalla.The äiti Helena tarvitsee oltava,kun sitä rahaa kerran on.
Miksi Helena ei aja itse?
Ei ole ajo-oikeutta? Viron rekkarissa oleva auto Virossa?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen ja kolmen suloisen lapsen äiti. Hyvin on heidät yksin kasvattanut.😘
Helenalla oli lastenhoitajia Edinassa yötä myöten, Mikko myös kuvioissa, osti talon v 2021 tapasi lapsia siellä.
Mikon pelipaita nostettiin korkealle, ei ollut Helenaa siellä, kolme lasta ja tosi liikuttava tilaisuus. Todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai Helena käy lasten tapaamisissa, jos ne jättää välistä niin toivoakaan huostaanoton purkamiselle ei ole.
Mutta onko Helenalla jo asunto hankittuna Turusta vai ei? Miksi matkustaa Teslan takapenkillä, jos asuu Turussa itse, en ymmärrä tätä.
Ja onko todella viimeisillään raskaana oleva siskonsa kuskina? Miksei tullut junalla, eihän se maksa kuin jotain 25€.
Helena junalla rahvaan kanssa, missä joku voisi vaikka tunnistaa?
Mitä suotta, kun löytyy suvusta oma autonkuljettaja jolla ei ole parempaa tekemistä kuin kuskata keski-ikäistä äitiä lastensuojelun tapaamiseen toiseen kaupunkiin. Supistuksia ehkä tulee, mutta onhan siinä aikaa huilata pari tuntia ratin takana kun Helena on tapaamisessa.
Onnibus maksaa vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Helenassa on jotain niin kaunista niin sisältä kuin ulkoisesti. Ilmankos lapsista tuli niin iloisia ja välittömiä.
Terveisin : the äiti
Eikö oo siskolla kohta laskettu aika, jaksaa kyytitä toimetonta siskoaan ees taas.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla tylsä kirja jos on samaa jankkausta kuin Instagramissa. Mun koti,mut ku ,mut ku,mun koti.
Mun ja Mikon rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne selvitettäis?
ne on salaisia
lapsi kysymyksessä, ei oo julkista tietoa
Mikko tietenkin tietää myös
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tehdä bisnestä omalla avioerolla,onko koko tää vöyhötys vain rahan tekoa? Ostaako ihmiset oikeasti niitä team Helena -paitoja ja mukeja?
Ostaa mutta väittävät samalla että mitään tiimiä ei ole olemassakaan, se on vain Mikko-fanien ilkeää parjausta. #MikkoKoivuTeam on kuitenkin heidän mielestään olemassa, Mikko itse ylläpitää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla tylsä kirja jos on samaa jankkausta kuin Instagramissa. Mun koti,mut ku ,mut ku,mun koti.
Eihän sen sönkötyksistä paraskaan haamukirjoittaja saa mitään kirjaa aikaiseksi.
Mä tässä mietin että mikä kirjan nimi voisi olla, ehkä Taisteluni? Iskevä ja napakka, kääntynee helposti ulkomaan kielille koska bestsellerhän tämä on. Toivottavasti Helena lukee itse äänikirjan!
Se kirjan nimi on jo varattu, saksaksi Mein Kampf. Tuskin Hellukaan haluaa samaa nimeä kun tällä natsilla.
Luulen että tietoisesti viitattiinkin juuri Mein Kampf-tekeleeseen. Miksei haluaisi?
Voimia ja jaksamista Helenalle oikeuksiensa puoleleta ja Herran siunausta. Herra vielä järjestää kaiken kuten kuuluukin ja huolehtii laumansa jäsenistä.
Uskomatonta ettei täysin toimeton lapseton ja työtön ihminen itse pääse junalla tai bussilla sinne Turkuun!
Viimeisillään raskaana oleva pienen lapsen äiti sitten kyytii. MIKSI nuo sukulaiset hyysää tuota primpsessaa tuolla lailla????
Tylsää mutta jotenkin liikuttavaakin tämän yhden ihastus omiin misocerninoopeli-juttuihinsa. On se kai hienoa kokea olevansa jossain hyvä vaikka sitten tuulesta temmatuissa lapsellisissa Mikon väheksymisissä.