Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mennä koskaan enää Turkuun. Kamalin kaupunki missä olen koskaan ollut.
Sama täällä saa kyllä ahdistavan ja puolueellisen kuvan Lasun toiminnasta ja tämä pirullisen näköinen asianajaja Juha Manner ajaa rikkaiden etua ilman inhimillisyyttä toimissa.
Kummallinen häiskä tää asianajaja. On innostunut politiikastakin, ollut KD: n listoilla valtuustoon ja myös Persujen. Eikö kuitenkaan menestystä vaaleissa?
Ajattelitko nyt ruveta vuorostaan maalittamaan asianajajaa?
Te hoidatte omaan lapsettomuuteen liittyvää traumaa täälä. Se on niin läpinäkyvää.
Hakekaa hoitoa asiaan. Pitäkää itsestänne huolta. Olkaa kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilucast: Mikko Koivu TPS:n apuvalmentaja ensi kaudella
https://www.suomikiekko.com/2025/04/urheilucast-mikko-koivu-valmentaa-e…
Helena repeää täysin, jos tämä on totta!
Mitä repeämistä tuossa on? Mikolla on työpaikka. So? Kannattaisi Helenan ottaa lähinnä mallia ja mennä itsekin töihin.
Tietenkin Helenan pitäisi mennä töihin. Mutta jos Mikosta tulee TPSn apuvalmentaja, hän joutuu matkustamaan otteluissa Suomessa ja vastuuta lapsista tulee enemmän Mikon vaimolle.
Mikko luottaa(ko) enemmän nykyiseen sairaalloiseen vaimoonsa (masennus, heikko sydän, jotka on muualla kerrottu) kuin lasten omaan äitiin? Outoa olisi, jos näi
Ilmeisesti. Syyn masennukseen tiedämme, eikä sydänviassa mitään hävettävää ole. Positiivista nykyisessä vaimossa on esim. linnatuomioiden ja syytteiden määrä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko antaa Helenalle 3 kerrostaloa, 30 meur ja korottaa Kakskerran Kolmikerraksi ja antaa sen Helenalle on sopu saavutettavissa. Mikon kannattaisi ottaa järki käteen ja veivata.
Ja tämäkö on sitä "satiiria", joka naurattaa?
Mitä sä Helenan asunnosta tiedät ? Glada vappen tälle toivotukselle nauraa kuolleet hevosetkin.Ruotsissa on första maj ja Valborg.Ei vappen.Eikä glada.Glad påsk löytyy.Varmaabn glada vappen muovien keksintö kun ovat olevinaan älykkäitä.
Eeh - tämä kertookin jo riittävästi kommentoijansa älykkyydestä. Glada vappen on ihan normaali toivotus ympäri koko suomenruotsalaisen länsirannikon. Teekkareilta voit kuulla toivotuksen leikkimielisen väännöksen eli klara vappen jolla on itseironinen kaksoismerkitys. Klara vappen viittaa (vesi)selvään vappuun mutta kirjaimellinen käännös olisi kirkasta vappua.
Terveisin ankkalampelainen
Vierailija kirjoitti:
Te hoidatte omaan lapsettomuuteen liittyvää traumaa täälä. Se on niin läpinäkyvää.
Ihanaa että välität. Mikä sun traumasi on? Monestihan sitä näkee toisissa ne omat traumansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä saa kyllä ahdistavan ja puolueellisen kuvan Lasun toiminnasta ja tämä pirullisen näköinen asianajaja Juha Manner ajaa rikkaiden etua ilman inhimillisyyttä toimissa.
Kummallinen häiskä tää asianajaja. On innostunut politiikastakin, ollut KD: n listoilla valtuustoon ja myös Persujen. Eikö kuitenkaan menestystä vaaleissa?
Minä en ole maalittanut ketään.
Enkä hyväksy kumpaankaan naiseen(H&N) kohdistuvaa halveksuntaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja koettakaa myös ymmärtää, ettei äitiys tee teistä jumalia vaan olette edelleen tavallisua ihmisiä vikoinenne. Ja joskus ne viat ovat sellaisia, että lapset pitää ottaa huostaan teiltä. Hoitakaa itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on kokoon kuivunut.Helena itse ja muutama Helena fani täälä nostatta.Kaikki käsitelty.Helena on saanut rahat ja käyttänyt ne.Osa tilillä elänyt niillä 5 vuotta.Huvilan omistajuus on yksin ex miehen.Helenalla ei oikeutta olla paikassa.Murtautui jo toistamiseen,siitä rikos syyt.Helena osoitti kuluneen 8 kk aikana ettei ole kykeevä huoltajaksi.Syyskuusta saakka lastensuojelu ilmoituksia.Helena murtautui elokuussa huvilaan ja asettui luvatta paikkaan.Lapset nyt sijoitettuna isälle.Huoltajuus käsitellään käräjillä.Helenalla valvotut tapaamiset 2 kertaa viikossa 2h.Syksyllä käräjät Helenan muista rötöstelyistä. Tämän Helena on tehnyt 8kk oleskelun aikana Suomessa.Sekä muutama muu käräjä juttu yms.Asuntoa itselleen ei ole kyennyt hankkimaan. Sellainen Helena.Eiköhän tämä ole jo tässä.Hauskaa vappua🥂
Mitä sä Helenan asunnosta tiedät ? Glada vappen tälle toivotu
Mitä sekoilet?Suomessa toivotetaan Hauskaa vappua.Jos itse olet ruotsinkielinen niin tietenkin toivotat sitä ruotsiksi.Vahvempaa juomaa lasissa kuin sima ja vahvasti myös päässä.
Menee överiksi harva se päivä nää jutut.
Mietin tuota asianajajaa. Mun mies on juristi eikä ehtis mitään ekstraa puuhailla perhe-elämän ja harrastusten lisäksi. Kiinnostavaa että Manner on ollut kristillisten ja persujen ehdokkaana, ilmeisesti aikaa ja intoa riittäisi yhteiskunnallisiin puuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Koko tästä ketjusta on käynyt ilmi yksi teema:
Suru lapsettomuudesta. Se ei kuitenkaan voi olla syy kiusaamiseen. Ihmisen pitää itse voida hyvin eikä purkaa turhautumistaan muihin.
Olkaa nyt ihmisiä. Olkaa ihmisiä viimeisen päälle. Olkaa ihmisiä jotka viljelevät vain hyvää ympärille.
Kertokaa mitä sen jälkeen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole maalittanut ketään.
Enkä hyväksy kumpaankaan naiseen(H&N) kohdistuvaa halveksuntaa!
Minkä vuoksi sitten kyselet asianajajasta?
Vierailija kirjoitti:
Menee överiksi harva se päivä nää jutut.
Mietin tuota asianajajaa. Mun mies on juristi eikä ehtis mitään ekstraa puuhailla perhe-elämän ja harrastusten lisäksi. Kiinnostavaa että Manner on ollut kristillisten ja persujen ehdokkaana, ilmeisesti aikaa ja intoa riittäisi yhteiskunnallisiin puuhiin.
Oikeasti! Jackpot! Mikon asianajaja on kristillinen ja persu.
Helenan lakimies taas täysin ns normaali ihminen!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suru lapsettomuudesta. Se ei kuitenkaan voi olla syy kiusaamiseen. Ihmisen pitää itse voida hyvin eikä purkaa turhautumistaan muihin.
Olkaa nyt ihmisiä. Olkaa ihmisiä viimeisen päälle. Olkaa ihmisiä jotka viljelevät vain hyvää ympärille.
Miten tämä sinusta näyttäytyy? Oletko useinkin huomaamassa ventovieraissa ihmisissä surua lapsettomuudesta? Onko lasten saaminen on ollut aina unelmasi? Miltä tuntui kun se ei toteutunutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsi kuntavaaleissa persujen listalla Naantalissa varasijalle. Pääsee joihinkin vähemmän tärkeisiin luottamustoimiin. On muuten jo 70v.
Persujen ja KD:n listoille pääsee pikkukunnissa helposti, koska ehdokkaista on pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin tästä ketjusta näkyy äitiyden sairas, rajaton ylistys.
Äitiyden varjolla voi käyttäytä rajattomasti, toimi rikollisesti, häiriköidä, vainota jne. Piiloutuen äitiyden taakse. Ottamatta vastuuta itsestään.
Äiti on tavallinen ihminen. Äitiys ei tee kenestäkään täydellistä. Nähkää äidit naisina, ihmisinä, yksilöinä.
Turun ilkeät naiset nukkuvat näköjään jo.
Helsinkiläiset, empaattiset, kansainväliset korkeastikoulutetut hyvät ihmiset puolustavat sentään aina myös heikoimpia ja ovat empaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte aukeaako Helenan insta ja sanainen arkku vappuna. Yleensä juhlapyhät kirvoittaa hänet avautumaan ja dramatisoimaan. Huoh.
Olisitko kauhean pettynyt, jos niin ei tapahtuisikaan vappuna?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan paras valhe mitä olen Helena suusta kuullut on, että hän on hoitanut asiat rauhanomaisesti :D.
Ja on kuitenkin kuvannut näitä kaikkia hienoja videoitaan, joissa rauhanomaisuus ei välttämättä ihan välity katsojalle. Esimerkkeinä nyt vaikkapa: "Minkä ikkunan sä Mikko haluat, että mä rikon"? Toisaalta, ei hän siinä huutanut, vaan kysyi.
Tämä virolainen on härskein kautta aikojen. Ei ole toista samanlaista. Ei edes Anu Saagim.
Miten se onkin että häiriintyneimmät virolaiset tulevat Suomeen riehumaan? Mikseivät häiriköi Virossa? Ylle ja Aivarkin hymistelevät.
Jos Mikko antaa Helenalle 3 kerrostaloa, 30 meur ja korottaa Kakskerran Kolmikerraksi ja antaa sen Helenalle on sopu saavutettavissa. Mikon kannattaisi ottaa järki käteen ja veivata.