Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
32141/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta.   Taasko tällä aloitetaan saatananan samojen juttujen taistelu kun mitään uutta ei ole tapahtunut. 

Samojen samojen, kun suurin osa lähinnä Helenan haukkujista koostuvista aamuvirkuista rupattelijoista on kärttyisiä muistisairaita juoruämmiä.

Mä olen huomannut tämän saman ilmiön. Haukkujat ovat aina aikaisin aamulla paikalla.

Harmittaako, kun joudut vapaa-aamuinakin laittamaan kellon soimaan seitsemältä että ehdit räkyttämään Nati on maho-juttujasi noiden aamunvirkkujen viestien lomaan? Se on hieno tapa käyttää vapaa-aamunsa!

Vierailija
32142/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena syksyllä 2020:

"En tietenkään ikinä naimisiin mennessä osannut ajatella, että kävisi näin. Mutta voin itse valita, jäänkö suruun vellomaan vai menenkö eteenpäin."

Tämä oli ennen kuin Mikko veti maton alta. 

99% suomalaisista taatusti ymmärtää, miksi Helena erosi pettäjä Mikosta.  Kaikki sen tietää ja Mikko on itse tunnutanut ja julki katunut . 👍👍👍👍👍👍

Minä erosin välittömästi kun sain tietää  pettämisestä. Jäin 4 lapsen kanssa. Tiukkaa on mutta sian kanssa ei voi olla saman katon alla Lasten kanssa.  Heitin sen seuraavalle naiselle.

No nythän se selvisi, kuka on tuo miesvihaaja ja kirjoittaa lapsi/ lapset isolla L-kirjaimella. Tuntee syvää sympatiaa Helenaa kohtaa kokemansa perusteella ja kirjoittaa kärkkäitä kommentteja. Ja tuo, jota siaksi kutsut, on lastesi isä. Kutsutko siaksi lapsillesikin?

Ikävä kokemus, mutta ei kaikki miehet ole sikoja. Toivottavasti seuraava oli parempi.

Mutta meneekö mies vieraisiin, jos kotona on arvoisa ja hyvänluonteinen emäntä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32143/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Mikko tulee vaatimaan elatuksia Helenalta, jos siis saa huoltajuuden. Se on melko mahdottomuus. Luultavasti haluaa vaan saada oman osuuden poistoon. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että hän maksaisi Hellulle elareita vaikka Hellulla ei ole enää lasten huoltajuuttakaan.

tyhjästä on paha nyhjästä, saako sen n 1300 lasten elareita? Jos Mikko saa yksinhuoltajuuden. 

Jos Mikko saa yksinhuoltajuuden, hän ei maksa Helenalle enää mitään.

Ehkä sitten Helena viimeinkin motivoituu etsimään töitä.

Miksi teillä on noin kova hätä ja huoli tuntemattomien rahoista ?.Jos saa  tai ei saa rahaa siihen te ette voi vaikuttaa.

Niinpä ja mun mielestä oleellisinta on nyt reiluus. Helena on äiti ja hän rakastaa lapsiaan.

Kerrohan mikä on hintalappu äidinrakkaudelle? Mikä siis siitä sopiva korvaus? Milli? Kaksi? Vai vielä enemmänkin?

Vierailija
32144/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset puolustamaan rikoksia tekevää ja jatkuvasti sekoilevaa Helenaa? Voisko joku teistä tukijoista vähän avata?

Koska asia ei ole aivan selkeä. 

Niin, toinen ex-avioparista on rikossyytteessä kahdella eri mantereella ja toinen ei. Toinen sekoilee instassa ja toinen ei. Aika selkeää minusta.

No nämä ovat vain rikossyytteet. 

Oletko itse ollut joskus oikean rikoksen uhri????

Minä nimittäin olen.

Joten nämä jutut täällä ovat vain kiusaamista minun mielestäni.

Olet oikeassa. MIKKO on kiusaaja. Hyvä että tilanne selvisi.

Vierailija
32145/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ne joihin vetoaa kuvat ja videot lapsista. Ja se kuinka äiti selittää että häntä kohdellaan väärin. Tällä keinolla muuten tehdään niitä keräys huijauksia. Siihen ei onneksi vielä olla menty tai en kyllä tiedä vaikka jotkut olisi jo rahaa lähettänyt.

Polttopuita ruinasi ja meni läpi. Hänelle tuotiin ilmaiset polttopuut pihaan asti.

Vierailija
32146/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset puolustamaan rikoksia tekevää ja jatkuvasti sekoilevaa Helenaa? Voisko joku teistä tukijoista vähän avata?

Niin, toinen ex-avioparista on rikossyytteessä kahdella eri mantereella ja toinen ei. Toinen sekoilee instassa ja toinen ei. Aika selkeää minusta.

Minä nimittäin olen.

Suhteellisuudentajua pitää olla.

Ette tiedäkään millaisia tunkeutujia ja tuhoja jotkut ovat joskus kohdanneet. Silloin on itkettänyt niin paljon että vain tuella ja viimeisillä voimilla pystyi tekemään rikosilmoituksen.

Vierailija
32147/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen tänne laitetun YouTube videon Mikko Koivusta.

Tuli kyllä surullinen olo kun ajattelee, että kumpikin heistä on suurin toivein mennyt yhteen. Ja sit kaikki menee noin pahasti pieleen.

Kaunis talo ,ihanat lapset ja varallisuutta. Ja asema Minnesota wildsin kapteenin vaimona . Varmasti kirpaisee kovasti menettää kaikki ylellinen ja tulla Turkuun vuokrakämppään.

Mä luulen että se elintason lasku on pahin juttu Helenalle. Ja aseman menetys.Elämä oli helppoa kun oli rahaa ja palvelijoita.

Mut ei tuollainen vainoaminen ala ihan vaan tyhjästä. Helenan on pakko olla ollut hyvin kontrolloiva ja vaativa jo avioliitossa. Nyt kriisitilanteissa se on vain korostunut.

Todennäköisempää on se tavallinen, eli että on ollut kontrolloivassa suhteessa ja kun edes erossa ei kontrolli lopu, tarttuu siihen mi

Ja  täällä vaino sit vain jatkuu.

Saathan sä tuostakin loukkaantua, mutta en väittänyt mitään tai vainonnut tai herjannut. Kunhan totesin, että jos spekuloi syitä, se todennäköisempi ja tavallisempi on usein se oikeampi. 

Vierailija
32148/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäin olen.

Ole

LOL. Kumpikohan noista kahdesta on useammassa rikossyytteessä? Kumpi maalittaa ja haukkuu avoimesti somessa?

Joo joo, "Mikkohan" se on. Pällit.

Vierailija
32149/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta.   Taasko tällä aloitetaan saatananan samojen juttujen taistelu kun mitään uutta ei ole tapahtunut. 

Samojen samojen, kun suurin osa lähinnä Helenan haukkujista koostuvista aamuvirkuista rupattelijoista on kärttyisiä muistisairaita juoruämmiä.

Mä olen huomannut tämän saman ilmiön. Haukkujat ovat aina aikaisin aamulla paikalla.

Harmittaako, kun joudut vapaa-aamuinakin laittamaan kellon soimaan seitsemältä että ehdit räkyttämään Nati on maho-juttujasi noiden aamunvirkkujen viestien lomaan? Se on hieno tapa käyttää vapaa-aamunsa!

Väsyttää ja veettää kun näitä minun ahertamia toimistotöitä menee silppuriin melkein kaikki. Onko ne täyttä paskaa vai niksi?

Vierailija
32150/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Hellu vapautettaisiinkin varkaus-, salakatselu- ja kotirauhanrikkomissyytteistä, on kaiken päällä vielä murtokeikka joka on luvaton tunkeutuminen. Poliisi yllätti kiinni itse teosta ja kamerakuvaa on luultavasti paljon, joten Helena tuskin pääsee luikertelemaan siitä pois ilman tuomiota.

Uskoakseni tulee aikanaan tuomio sijoitusvideoiden ja -papereiden jaosta instagramissa. Rikkoo lasten yksityisyyttä ja syyttäjä voi syytteen nostaa suoraan ilman Mikolta kysymistäkään. 

Tämä. On se Hellu keittänyt aikamoisen sopan itselleen. Vielä kehtaa väittää olevansa joku uhri.

Vierailija
32151/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa tilanteessa tuntuu melkein loukkaavalta ihmiset jotka eivät tajua oikeaa hätää ja vahingontekoa. 

Vierailija
32152/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ne joihin vetoaa kuvat ja videot lapsista. Ja se kuinka äiti selittää että häntä kohdellaan väärin. Tällä keinolla muuten tehdään niitä keräys huijauksia. Siihen ei onneksi vielä olla menty tai en kyllä tiedä vaikka jotkut olisi jo rahaa lähettänyt.

Polttopuita ruinasi ja meni läpi. Hänelle tuotiin ilmaiset polttopuut pihaan asti.

Hooo, niin totiin minullekin ihan ilmaiseksi pilkottuna kotiin. kuuluko sulle. 

Vierailija
32153/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäin olen.

Olet oikeassa. Helena on kiusaaja. Hyvä että tilanne

Sitä voidaan pohtia.

Maailmassa on kuitenkin sellasiakin ihmisiä jotka oikeasti tuhoavat.

Vierailija
32154/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen tänne laitetun YouTube videon Mikko Koivusta.

Tuli kyllä surullinen olo kun ajattelee, että kumpikin heistä on suurin toivein mennyt yhteen. Ja sit kaikki menee noin pahasti pieleen.

Kaunis talo ,ihanat lapset ja varallisuutta. Ja asema Minnesota wildsin kapteenin vaimona . Varmasti kirpaisee kovasti menettää kaikki ylellinen ja tulla Turkuun vuokrakämppään.

Mä luulen että se elintason lasku on pahin juttu Helenalle. Ja aseman menetys.Elämä oli helppoa kun oli rahaa ja palvelijoita.

Mut ei tuollainen vainoaminen ala ihan vaan tyhjästä. Helenan on pakko olla ollut hyvin kontrolloiva ja vaativa jo avioliitossa. Nyt kriisitilanteissa se on vain korostunut.

Todennäköisempää on se tavallinen, eli että on ollut kontrolloivassa suhteessa ja

Saathan sä tuostakin loukkaantua, mutta en väittänyt mitään tai vainonnut tai herjannut. Kunhan totesin, että jos spekuloi syitä, se todennäköisempi ja tavallisempi on usein se oikeampi. 

Jaa, tämän väärinkäsityksen aikaan sai se että sanoin että näitä riitaisia ja kriisiytyneitä tilanteita on pilvin pimein ja Koivuilla se on korostunut Miko julkisuuden vuoksi. Anteeksi kovin, en muistanut että täällä pitää laittaa kaikki ratakiskosta. 

Vierailija
32155/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on neljä vakkaria jotka aina ensimmäisenä peukuttavat näitä haukkumisviestejä.

Kertokaahan millaisia ihmisiä te olette.

Vierailija
32156/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista haukkumista on sellaisia joilla ei ole hajuakaan koko jutusta. Yrittää vaan saada muut hikeentymään.

Ja sitten on ne joiden tiedot perustuu Helenan instaan ja juorulehtiin.

Viimeisenä on ne jotka vaimentaa ja saa haukut päälle. Eli ne jotka on lukenut oikeuden pöytäkirjat.

Hän keräsi rahaa USA:ssa jollain sivustolla. 

Vierailija
32157/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän keräsi rahaa USA:ssa jollain sivustolla."

Ai niin, olihan hän sentään pennittömänä ja alastomana katuojaan paiskattu vaimo.

Vierailija
32158/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus turvakodissa tilanteessa joka oli vakava. 

Siellä oli samaan aikaan pienen vauvan äiti jonka mies oli sytyttänyt heidän asuntonsa tahallansa palamaan.

Oli myös äiti jonka miesystävä oli lukinnut tämän äidin ja hänen pienen tyttärensä kotiinsa vangiksi.

Uskoisin että nämä äidit ovat kohdanneet oikeasti vakavampia rikoksia kuin kukaan joka täällä haukkuu Helenaa.

Vierailija
32159/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää ja veettää kun näitä minun ahertamia toimistotöitä menee silppuriin melke

Kokeile kirjoittaa kokeeksi edes yksi viesti mikä on normaalia ja asiallista. Älä ,hauku ,ivaa äläkä solvaa. Jätä puolustuskyvyttömän lapset kokonaan rauhaan.

Vierailija
32160/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Hellu vapautettaisiinkin varkaus-, salakatselu- ja kotirauhanrikkomissyytteistä, on kaiken päällä vielä murtokeikka joka on luvaton tunkeutuminen. Poliisi yllätti kiinni itse teosta ja kamerakuvaa on luultavasti paljon, joten Helena tuskin pääsee luikertelemaan siitä pois ilman tuomiota.

Enkä hetkeäkään usko, että Helenan laukuista Kakskerrassa olisi löytynyt muka vain jotain pari hänen itse hankkimaansa kuppia, kuten stoorissaan valehteli. Siellä on luultavasti ollut kokonaisia Mikon ja Natalien arvokkaita astiastoja, niin että selkä mutkalla saivat murtokeikalla olleet Kipperin siskokset niitä rakennuksista ulos kantaa. Opettikohan isä Kipper tiirikoimaan lukot ja antoiko mukaan sopivat välineet?

Mikolla ja Nataliella täytyy olla sen verran kovat todisteet Helenaa vastaan, että edes otettiin käsittelyyn. Ilman todisteita ei tapahdu mitään.

Ja on ollut arvokasta tavaraa, raja on muistaakseni 500€. Tuskin mitään rättejä ja paistinpannuja kuitenkaan.

Ketju on lukittu.