Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
32121/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä haukkumiskampanjassa on nyt kyse siitä, että pitää iskeä silloin, kun uhri on heikoimmillaan. Jos saadaan koko ihminen romahtamaan, niin siitähän saa voiman tunnetta, vaikka itselläkin on toinen jalka jo haudassa ja matti kukkarossa.

Vierailija
32122/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena syksyllä 2020:

"En tietenkään ikinä naimisiin mennessä osannut ajatella, että kävisi näin. Mutta voin itse valita, jäänkö suruun vellomaan vai menenkö eteenpäin."

Ja senhän hän myös teki: valitsi jäädä suruun vellomaan.

Sinä Vanhapiika  jäit läskeinesi haisevana iäksi tänne vejållomaan tyhmyyksiäsi. Hyyyiii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32123/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän ruma sisustus kaikkialla. Kakskerta edinan talo

Jospa sinulta puutuu maku Ja raha !

Teillä mukeillahan on täällä jaettavina kaikki Mikon miljoonat, eipä siis ihme että suhtaudutte alentuvasti meihin vähävaraisempiin! 😅

Minä en kuulu Mikko kerhoon mutta en tiedä olenko mikään mukikaan? Äänestän vasemmistoliittoa, minulla on yliopistotutkinto ja olen tällä hetkellä olen työtön. 

En kadehdi kenenkään rahoja, niin paljon on elämä potkinut että arvostan hyviä läheisiä ihmissuhteita ja toivon oikeasti hyvää muille ihmisille.

Vierailija
32124/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä haukkumiskampanjassa on nyt kyse siitä, että pitää iskeä silloin, kun uhri on heikoimmillaan. Jos saadaan koko ihminen romahtamaan, niin siitähän saa voiman tunnetta, vaikka itselläkin on toinen jalka jo haudassa ja matti kukkarossa.

Voi mä tiedän tämän. Itsekin olen kokenut jotain vastaavaa joskus. Toivottavasti siitä suosta nousee hioutunut jalokivi!

Vierailija
32125/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä mukeillahan on täällä jaettavina kaikki Mikon miljoonat, eipä siis ihme että suhtaudutte alentuvasti meihin vähävaraisempiin! 😅

Minä en kuulu Mikko kerhoon mutta en tiedä olenko mikään mukikaan? Äänestän vasemmistoliittoa, minulla on yliopistotutkinto ja olen tällä hetkellä olen työtön. 

En kadehdi kenenkään rahoja, niin paljon on elämä potkinut että arvostan hyviä läheisiä ihmissuhteita ja toivon oikeasti hyvää muille ihmisille.

Sympatiat ovat siis kiusatun eli Helenan puolella.

Vierailija
32126/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena syksyllä 2020:

"En tietenkään ikinä naimisiin mennessä osannut ajatella, että kävisi näin. Mutta voin itse valita, jäänkö suruun vellomaan vai menenkö eteenpäin."

Tämä oli ennen kuin Mikko veti maton alta. 

99% suomalaisista taatusti ymmärtää, miksi Helena erosi pettäjä Mikosta.  Kaikki sen tietää ja Mikko on itse tunnutanut ja julki katunut . 👍👍👍👍👍👍

Vierailija
32127/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Mikko tulee vaatimaan elatuksia Helenalta, jos siis saa huoltajuuden. Se on melko mahdottomuus. Luultavasti haluaa vaan saada oman osuuden poistoon. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että hän maksaisi Hellulle elareita vaikka Hellulla ei ole enää lasten huoltajuuttakaan.

tyhjästä on paha nyhjästä, saako sen n 1300 lasten elareita? Jos Mikko saa yksinhuoltajuuden. 

Jos Mikko saa yksinhuoltajuuden, hän ei maksa Helenalle enää mitään.

Ehkä sitten Helena viimeinkin motivoituu etsimään töitä.

Miksi teillä on noin kova hätä ja huoli tuntemattomien rahoista ?.Jos saa  tai ei saa rahaa siihen te ette voi vaikuttaa.

Härskille ja Sörsselssönille on luvattu rosentit.

Vierailija
32128/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena syksyllä 2020:

99% suomalaisista taatusti ymmärtää, miksi Helena erosi pettäjä Mikosta.  Kaikki sen tietää ja Mikko on itse tunnustanut ja julki katunut . 👍.👍👍👍👍👍.

Vierailija
32129/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista haukkumista on sellaisia joilla ei ole hajuakaan koko jutusta. Yrittää vaan saada muut hikeentymään.

Ja sitten on ne joiden tiedot perustuu Helenan instaan ja juorulehtiin.

Ja vielä ne joihin vetoaa kuvat ja videot lapsista. Ja se kuinka äiti selittää että häntä kohdellaan väärin. Tällä keinolla muuten tehdään niitä keräys huijauksia. Siihen ei onneksi vielä olla menty tai en kyllä tiedä vaikka jotkut olisi jo rahaa lähettänyt.

Viimeisenä on ne jotka vaimentaa ja saa haukut päälle. Eli ne jotka on lukenut oikeuden pöytäkirjat.

Vierailija
32130/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Britney Spearsin äiti sanoi tyttärelleen kun hän masentui parikymppisenä some juoruista?

Hän vastasi: "Kaikenkenlaista!"

Vierailija
32131/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Britney Spearsin äiti sanoi tyttärelleen kun hän masentui parikymppisenä some juoruista?

Hän vastasi: "Kaikenkenlaista!"

*kaikenlaista*

Vierailija
32132/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena syksyllä 2020:

99% suomalaisista taatusti ymmärtää, miksi Helena erosi pettäjä Mikosta.  Kaikki sen tietää ja Mikko on itse tunnutanut ja julki katunut . 👍👍👍👍👍👍

Minä erosin välittömästi kun sain tietää  pettämisestä. Jäin 4 lapsen kanssa. Tiukkaa on mutta sian kanssa ei voi olla saman katon alla Lasten kanssa.  Heitin sen seuraavalle naiselle.

Vierailija
32133/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset puolustamaan rikoksia tekevää ja jatkuvasti sekoilevaa Helenaa? Voisko joku teistä tukijoista vähän avata?

Helena on Mikko Koivu law'n ja Koivumafian uhri! Kaikki tuki Helenalle, pyhälle äidille joka ei ole ikinä tehnyt mitään väärää ja joka taistelee naisten ja lasten oikeuksien puolesta!

Siinä kiteytettynä somessa nähty. Kuten huomaatte, tosi loogista porukkaa.

Vierailija
32134/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat ovat siis kiusatun eli Helenan puolella.

Täytyykö täällä sitten haukkua Helenan vanhat koditkin .En pilkaa kenenkään vähävaralisuuta,en ulkinäköä enkä mitään muutakan Kaikilla voi elämä muuttua ja monelle elämän muutoksille ei esteitä voi tehdä.sairaudet,läheisten kuolemat ym.Olkaa onnellia mitä teillä on .Voisin kirjoittaa pitkän listan kokemastani kiusata joka tuli kiusaajien kotoa.Muutamat itkut itkin mutta sitten nokka ylöspäin.Meistä monista kiusatuista kasvaa vahva ihminen ja empatiaa omaava.

Vierailija
32135/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista haukkumista on sellaisia joilla ei ole hajuakaan koko jutusta. Yrittää vaan saada muut hikeentymään.

Ja vielä ne joihin vetoaa kuvat ja videot lapsista. Ja se kuinka äiti selittää että häntä kohdellaan väärin. Tällä keinolla muuten tehdään niitä keräys huijauksia. Siihen ei onneksi vielä olla menty tai en kyllä tiedä vaikka jotkut olisi jo rahaa lähettänyt.

Viimeisenä on ne jotka vaimentaa ja saa haukut päälle. Eli ne jotka on lukenut oikeuden pöytäkirjat.

Ilmaiset polttopuut joku toi.

Vierailija
32136/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset puolustamaan rikoksia tekevää ja jatkuvasti sekoilevaa Helenaa? Voisko joku teistä tukijoista vähän avata?

Koska asia ei ole aivan selkeä. 

Niin, toinen ex-avioparista on rikossyytteessä kahdella eri mantereella ja toinen ei. Toinen sekoilee instassa ja toinen ei. Aika selkeää minusta.

No nämä ovat vain rikossyytteet. 

Oletko itse ollut joskus oikean rikoksen uhri????

Ai, VAIN rikossyytteet? Nekin on aika vakavia asioita, ja ne tullaan kyllä käsittelemään aikanaan. Saattaa tuomiokin tulla Helenalle. Onko ne sitten VAIN rikostuomioita?

Ja kyllä, olen ollut rikoksen uhri (varkaus), joten mulla ei ole kärsivällisyyttä Helenan kaltaisille pikkurikollisille. Helena itse ei ole mikään uhri, vaan rikosten tekijä.

Vierailija
32137/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt täällä puolustellaan jotain rikollista vai? Tyyppiä joka murtautuu toisen kiinteistölle? Huhhhuh, olettepa vajonneet alas.

Vierailija
32138/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, toinen ex-avioparista on rikossyytteessä kahdella eri mantereella ja toinen ei. Toinen sekoilee instassa ja toinen ei. Aika selkeää minusta.

Minä nimittäin olen.

Joten nämä jutut täällä ovat vain kiusaamista minun mielestäni.

Vierailija
32139/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiset polttopuut joku toi.

Voi nyt sentään  ,niin toi minullekin.

Vierailija
32140/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäin olen.

Joten nämä jutut täällä ovat vain kiusaamista minun mielestäni.

Olet oikeassa. Helena on kiusaaja. Hyvä että tilanne otetaan vakavasti kuten kuuluukin.

Ketju on lukittu.