Olen tiputtanut MacDonalds-dieetillä 7kg kahdessa kuukaudessa
Syön vain kerran päivässä ja vain MacD:ssa. Syön tuolloin ihan mitä haluan ja millaisen määrän vaan. Ja paino tippuu.
Kommentit (16)
Ja suonet tukkeutuu rasvasta ja verenpaine katossa.
Joo. Onnittelut. Niinhän sitä laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa.
Eli koska syöt vain kerran päivässä, kokonaiskalorimäärä jää alhaisemmaksi kuin kulutus, vaikka ne kalorit tulevatkin mäkkärisafkasta.
OMAD (one meal a day) on ihan pätevä laihdutuskeino. Minä olen alkanut taas harrastamaan samaa. Illalla syön niin paljon kuin huvittaa ja mitä huvittaa. Paino on alkanut jo tippumaan.
Syö vain purkkaa. Laihdut paremmin.
Voi kun pystyis tuohon että söis vaan kerran päivässä! Todellakin laihtuis kun jäis kaikki napostelut pois.
Vierailija kirjoitti:
OMAD (one meal a day) on ihan pätevä laihdutuskeino. Minä olen alkanut taas harrastamaan samaa. Illalla syön niin paljon kuin huvittaa ja mitä huvittaa. Paino on alkanut jo tippumaan.
Eilen söin 5 lämmintä voileipiä, kebabin ranskalaisilla ja megakulhollisen kermaista pastaa. Helposti yli 2000 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pystyis tuohon että söis vaan kerran päivässä! Todellakin laihtuis kun jäis kaikki napostelut pois.
Minä juon päivällä kahvia ja vettä pitkin päivää. Auttaa nälkää pysymään poissa. Syön illalla.
Kaksi kuukautta etkä siltikään osaa kirjoittaa niiden nimeä oikein
Sydänkohtausta pukkaa jos jatkat tuohon malliin.
Vierailija kirjoitti:
Ja suonet tukkeutuu rasvasta ja verenpaine katossa.
rasittaako niveliä vai elimiä :D
Itselläni vain paino nousi kun kerran kokeilin pikaruoka dieettiä. Onneksi olen nyt päässyt laihduttamaan takaisin 130kg huippeille. Kiloja vain kuitenkin tulee helposti kun syö kebabbia ja katsoo animea.
M28
Minä laihduin kans McDonalds-dieetillä, sillä sain sieltä ruokamyrkytyksen.
Työnsin harjanvarren hanuriin ja soitan säkkipilliä.
Niin ihan sama mitä syö kun syö vähemmän kuin kuluttaa.