Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Mikä tää varattoman ja tyhjille jätetyn Helenan uusi auto on? Teslalla näyttäis ajelevan. :) Ei ollut resursseja muuttaa Jenkeistä Suomeen, vaan jätti lapset tälle hänen mielestään niin pahalle ja huonolle isälle 9kk ajaksi ennen kuin asettui Kakskertaan.
Kehen nää hänen jutut enää uppoaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että Helena oli hakemassa Kakskerrasta kaikkea arvokasta tai kivaa / kaunista sisustuskamaa ja käyttökamaa. Kuten arvokasta keittiökamaa, koristeita, kalliita peittoja ja niin edelleen. Varmaan oli tarkoitus lastata auto täyteen yön pimeinä tunteina.
Helena ei tiennyt että häläri päällä. Minä hain vaan likaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että Helena oli hakemassa Kakskerrasta kaikkea arvokasta tai kivaa / kaunista sisustuskamaa ja käyttökamaa. Kuten arvokasta keittiökamaa, koristeita, kalliita peittoja ja niin edelleen. Varmaan oli tarkoitus lastata auto täyteen yön pimeinä tunteina.
Mun veikkaus on, että halusi mennä aiheuttamaan ja kuvaamaan kohtauksen lasten edessä, jonka olisi voinut laittaa instaansa saatesanoilla kattokaa kuin sairasta, mä en saa edes mun kamoja. Miks mulle tehdään kiusaa lasten edessä? Suunnitelma meni pieleen, kun Mikko, Natalie ja lapset eivät olleetkaan paikalla. Otti hattuun, niin päätti sitten aiheuttaa hälytyksen niin voi edes jollain tapaa tehdä kiusaa. Tuon naisen kohdalla ei mikään tavallinen selitys tapahtumille päde vaan kyse on aina jostain sellaisesta mitä ei normaali mieli voi ymmärtää. Turha kuvitella että hän illalla yhdeksän aikaan olisi ollut hakemassa likapyykkejään sieltä murtautumalla sisään. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten solvaatte Koivulaiset Helenaa, hän toimii puhuu selkeästi ja on täysin toimintakykyinen.
Mikko on saanut ison maalittajajoukon mustamaalaamaan lastensa äitiä. Onko Mikolla lainkaan omatuntoa???
Siinähän itse juuri maalitat Mikkoa, Helenan lasten isää! Onko SINULLA lainkaan omaatuntoa, vai odotatko sitä vain toisilta?
Mikkohan sanoi että perhe muuttaa sinne asumaan, joten Helena yritti taas järjestää klassisen juhlapyhäriehunnan, joihin on erikoistunut.
Apurit kuvaamassa shöyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena meni hakemaan tavaroitaan,vaatteita,pyykkejään,koska oli lähdössä Helsinkiin.Jotenkin ymmärrettävää,ettei halunnut mennä tai sopia mitään Mikon kanssa.Nyt ei ole hyvä heidän kohdata toisiaan.Helena pakkasi,poliisi näki ne ja oli poliisille ok.Mutta Mikko....
Mikolle ei tämä pyykinhaku sopinut.Hän kielsi sen.Tämä antaa perspektiiviä mistä tässä koko tapauksessa on kyse.
Jostakin hyvin sairaasta vallanhalusta?
Mitä helvettiä?
Nämä asiat hoidetaan asianajajien välityksellä, ei murtokeikalla. Ihan sama mitä paskaa selität.
Itse jouduin lähtemään turvakotiin Lasten kanssa, Sieltä järjestettiin poliisi mukaan päiväksi että saan hakea omt tavarani kun äijä oli töissä. Nyt Mikko nä
Onko sulla jotain todistetta tästä? Muuta kuin Helenan kertoma tarina siitä, mitä tapahtui.
Lapsille tärkeä loma ja pyhät, ja äiti on taas pyrkinyt pilaamaan sen aiheuttamalla draaman ja kohtauksen.
Ei Helenaa Mikon takia haukuta, vaan Helenan käytöksen, tekojen ja rikosten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten solvaatte Koivulaiset Helenaa, hän toimii puhuu selkeästi ja on täysin toimintakykyinen.
Mikko on saanut ison maalittajajoukon mustamaalaamaan lastensa äitiä. Onko Mikolla lainkaan omatuntoa???
Ei ole eikä sivistystä. Nuija mikä nuija.
Näyttäisi sinunkin viestin perusteella tuo maalittaminen suuntautuvan ihan muualle. Melko nuijaa syyttää maalittamisesta ihmistä joka sitä korostetun selvästi ei yhtään tee ja samalla suu vaahdossa itse maalittaa, oikein alatyylisin sanakääntein. Hävetä saisit jos ymmärtäisit.
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena niin tyhmä ettei ymmärrä että ihan itse on näillä videoillaan ja kaikilla somepostauksilla tämän paskamyrskyn aiheuttanut? Ihan itse on tehnyt itsestään idiootin.
Äärimmäinen tyhmyys oikein loistaa kauas.
Umpiluukipperskä ja umpiluumukit. Tämä on myöskin erittäin rutinoitunut valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan sanoi että perhe muuttaa sinne asumaan, joten Helena yritti taas järjestää klassisen juhlapyhäriehunnan, joihin on erikoistunut.
Apurit kuvaamassa shöyn.
Ketä apurit? Ei yliksen mukaan AM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis Mikko valehteli Iltalehdelle tarjonneensa erilaisia sopimuksia, mm 5 miljoonaa heinäkuussa 2022.
Iltalehdessä Mikko kertoo tarjonneensa Helenalle heinäkuussa 2022. Kahta kuukautta myöhemmin Mikon tarjous kuitenkin aleni 2,5 miljoonaan
Helena kertoo että juristien välityksillä laadittu erilaisia sopimusmalleja. Ensin Mikko on juristinsa kanssa laatinut ehdotuksen, johon sitten Helena oman juristinsa kanssa tehneet vastaehdotuksen.
Viittä miljoonaa dollaria Helenalle ei ole milloinkaan kirjallisesti tarjottu!
Tämä vaan taas todistaa Mikon tavan yrittää esittää anteliasta ja sovittelevaa. Kiero peluri!
Mistä tiedät ettei kirjallisesti tarjottu? Ai siitä, kun Helena niin sanoi. Naurettavaa.
Kaikki, siis aivan kaikki Helenan kannattajien väitteet perustuvat ainoastaan Helenan sanomisiin ja instaan. Siitä voi päätellä tuon porukan älykkyydestä jotain.
Heissä muös näemme, miten toimii se porukka joka on ihmisistä kaikkein moraalittominta, ilkeintä ja epärehellisintä. Sen, millainen on rikollinen mieli. Oikeastaan tämä on ollut ihan opettavainen oppitunti suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apurit kuvaamassa shöyn.
Ketä apurit? Ei yliksen mukaan AM
Kaksi naista oli mukana.
Onko husin kuuluisin hoitsuhenkilö vielä tukemassa kiristäjäkipperskää. 😆😂🤢😂🤢
Omalla naamalla oikein. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena meni hakemaan tavaroitaan,vaatteita,pyykkejään,koska oli lähdössä Helsinkiin.Jotenkin ymmärrettävää,ettei halunnut mennä tai sopia mitään Mikon kanssa.Nyt ei ole hyvä heidän kohdata toisiaan.Helena pakkasi,poliisi näki ne ja oli poliisille ok.Mutta Mikko....
Mikolle ei tämä pyykinhaku sopinut.Hän kielsi sen.Tämä antaa perspektiiviä mistä tässä koko tapauksessa on kyse.
Mitä helvettiä?
Nämä asiat hoidetaan asianajajien välityksellä, ei murtokeikalla. Ihan sama mitä paskaa selität.
Itse jouduin lähtemään turvakotiin Lasten kanssa, Sieltä järjestettiin poliisi mukaan päiväksi että saan hakea omt tavaran
Mten Helena pääsi sisään, ovi auki ja hälärit soi???? Ei sinne mennä luvatta vaikka olisi jäänyt kalsarit väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä?
Itse jouduin lähtemään turvakotiin Lasten kanssa, Sieltä järjestettiin po
Murtautui.
Eli ikkuna kaasupullolla mäsäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 20.30 ei ketään ollut, ei autoa, ei valoja
Mun veikkaus on, että halusi mennä aiheuttamaan ja kuvaamaan kohtauksen lasten edessä, jonka olisi voinut laittaa instaansa saatesanoilla kattokaa kuin sairasta, mä en saa edes mun kamoja. Miks mulle tehdään kiusaa lasten edessä? Suunnitelma meni pieleen, kun Mikko, Natalie ja lapset eivät olleetkaan paikalla. Otti hattuun, niin päätti sitten aiheuttaa hälytyksen niin voi edes jollain tapaa tehdä kiusaa. Tuon naisen kohdalla ei mikään tavallinen selitys tapahtumille päde vaan kyse on aina jostain sellaisesta mitä ei normaali mieli voi ymmärtää. Turha kuvitella että hän illalla yhdeksän aikaa
Sirkuspelle The kipperskä haluaa esiintyä. Ei ole nolompaa tapausta syntynyt auringon alle. Valehtelemallakin voi viihdyttää kansaa näköjään. Go, pelle, go! Olet ainutlaatuinen tyhmyydessäsi. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Popcornia 🤭🤣
Onko sulla jotain todistetta tästä? Muuta kuin Helenan kertoma tarina siitä, mitä tapahtui.
Eihän näillä koskaan ole. Lähde on Helenan insta. Täällä sitten osaavat kuitenkin kopioida toisten viesteistä sanoja kuten lähdekritiikki, joilla vastaavat asiaa kirjoittaville Helenan toiminnan arvostelijoille.
No tällä logiikalla... Miksi ei pyytänyt apua ns. tavaroiden hakuun viranomaisilta? Miksi piti illan pimenevinä tunteina murtautua mökkiin? Tyhmäkö on kun oletti ettei murtohälyttimet ole päällä? Jäi kiinni ja heti uhriutui. Mikon syy ja mukilaiset komppaa, kun eivät erota omia erotarinoitaan hellun keksitystä stoorista. On paha olla ja voimaannutaan mitä hulluimmista hellun tempauksista. Oletko miettinyt miksi hellun pitäisi olla etuoikeutetumpi saada kaikki haluamansa kuin sinun joka kipuilet omien murheiden kanssa?