Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä on Helensn lista ja pitenee vain.Miten on Mikon listan laita? Tasan 0.
Kyllä Helena menettää huoltajuuden....
Juu, sittenhän se menee, kuten l y n K K a u s ja mu R h a ryhmä toivookin. On yksi ihminen m u r r e ttu.
Sanoman naisviharyhmällä selkeästi tämä tavoitteena. Kyllähän he ovat täällä mikkoteamin kanssa kehoittaneet Helenaa jo kuukausia itsemurhaan. On se jännä, ettei poliisia tai lasua tämä kiinnosta yhtään.
Joku naisvihapoliisikin mukana juonessa 🤔
Nyt mukit ihmettelee miksi Helena saa tavata lapsia vaan 2 h viikossa vai oliko 2x viikossa. On asioita joita emme tiedä.
Helenan mielestä Mikko lavastaa kaikki nämä tilanteet. Mitenköhän hän nyt esittää tämän, Mikko järjesti hänet murtautumaan mökille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että Helena halusi vain vaatteensa ja tavaransa. Eikä tuo ole sovittavissa jos Mikko ei niitä anna. Ei Mikkokaan ole syytön osapuoli. Helenalla tuskin varaa ostaa uusia kuteita.
Helena on saanut kaikki tavaransa.Tätä on nyt turha janksta.Helena teki jälleen rikoksen murtautumalla huvilaan.
Helenalla oli kuukausi aikaa pakkailla. Tavarat on varmasti toimitettu jonnekin, mistä Helena saa ne. Talo on tyhjennetty melko varmasti Helenan tavaroista, kerran oli tämä veitsi ja paikannin juttu.
Oliko Mikko piilottanut paikantimen Helenan kamoihin? Autoon?
On kyllä käsittämätöntä porukkaa tämä Helenatiimi. Eivät varmaan lopeta Mikon syyttelyä ja haukkumista vaikka Helena istuisi vankilassa itse tehtailemistaan rikoksista. Miten tuolle puupääjengille mitään järkeä päähän takoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miksi murtautui sinne. Onko vielä joku asia jemmassa siellä (veitsi löytyi jo) vai halusiko viedä sinne jonkun asian? Koska omien sanojensa mukaan hänellä on jo kämppä muualla?
Sama tuli mieleen, jotain salattavaa siellä on, ei saanut otettua kun poliisi aiemmin poisti hänet sieltä.
Tai haki passiaan tai jotakin muuta tärkeää? Nähtäväksi jää onko tilanne sama kuin viimeksi, eli ei murtautunut, koska kirjoilla, vai ei. Emme Edes tietäisi asiasta mitään ilman Mikkoa.
Mikon pitää tietenkin raportoida kaikki lehtiin saadakseen huomiota. Mutta mikko niin yksityinen ihminen, hih hih
Mikko ajattelee vain lasten parasta antaessaa
Haastattelulla ja kommentilla on vissi ero. Mutta hienoa maalitolppien siirtelyä, sen sijaan että puhuttaisiin siitä miksi Helena tunkeutui kiinteistölle tietäen että hänellä ei ole oikeutta siellä olla(vrt. "Häätö"), niin puhutaan ja kauhistellaan sitä että Mikko kehtasi kertoa asiasta julkisuuteen. Eilen tällä palstalla kerrottiin kuinka Helenalla on oikeus tehdä kokemiaan vääryyksiä näkyväksi. No ylläripylläri, Mikolla on samat oikeudet.
Kunnes tilanne saadaan rauhoitettua, on Kakskerta pidettävä ihmisistä tyhjänä. Tämä vaatii valvontaa. Mikä instanssi valvoisi? Poliisi, vartijat, armeija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Helenalla on ollut kuski, kun lähtivät yötä vasten Kakskertaan niin kuskikin on kyllä todella ajattelematon. Kyllähän se pitäisi tietää jo yleisen elämänkokemuksen perusteella, että tuo keikka oli laiton. Miten ihmeessä Helena on onnistunut ylipuhumaan jonkun keikalle.
No, saipahan hyvän kokemuksen, kun Helena rikkoo mitä sitten rikkookin päästäkseen sisään, hälytys huutaa, vartiointiliike ja poliisit saapuu.
Päätähti poistetaan (vai viedään putkaan) ja kuski jää ihmettelemään, että mitä just tapahtui. Ja miten hän sekaantui asiaan.
Kuski on saattanut olla kotoisin Suomenlahden eteläpuolelta ja täysin riippuvainen Helenan kertomasta versiosta asioiden laidasta. Vähän vaikea uskoa että kukaan Suomessa asuva lähtisi vapaaehtoisesti Helena Koivun kuskiksi, kun tämä kertoo tahtovansa Kakskertaan. Tuskin kukaan (Suomessa asuva) ulkopuolinen haluaa konkreettisesti sekaantua tuohon kuvioon millään muotoa. Ei edes ns. mukilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko ei suostu luovuttamaan tavaroita Helenalle, niin se tarkoittaa sitä, että hän haluaa itselleen jonkin kontrollin suhteessa Helenaan. Toisaalta riittävän älykkäänä ihmisenä hän on ymmärtänyt, että kun tavaroita ei anneta, niin Helena voi yrittää tulla väkisin porttien läpi. Kyllä tässä on kaksi ihmistä soppaa keittämässä.
Mistä sinulla on tällainen tieto, että Mikko ei halua luovuttaa tavaroita Helenalle? Minä tiedän, että asianajajat ovat sopineet tavaroiden luovuttamisesta. Mikko ei halua mitään kontrollia Helenasta vaan haluaa, että Helena pysyy mahdollisimman kaukana hänestä ja jättää hänet ja puolisonsa rauhaan. Voit jatkaa juttua Helenan tavaroista hamaan tulevaisuuteen, mutta pysy totuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Helenan mielestä Mikko lavastaa kaikki nämä tilanteet. Mitenköhän hän nyt esittää tämän, Mikko järjesti hänet murtautumaan mökille?
Luulen, että Helena keksii tarinaa ettei ole saanut tavaroitaan ja nyyhkii että sen takia oli ihan pakko vaan mennä niitä hakemaan. Tämä selityshän uppoaa tuohon imbesillien joukkoon kuin kuume veitsi voihin. Hyi Mikko kun ei anna reppanalle pienten lasten äidille edes vaatteitaan, alastomana pitää Helenan nyt kulkeman.
Helena kai nyt saanut paikan ja ajatteli että käynpäs hakemassa tavarani. Ei siellä oo kukaan ollut. Ei noin hoideta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että Helena halusi vain vaatteensa ja tavaransa. Eikä tuo ole sovittavissa jos Mikko ei niitä anna. Ei Mikkokaan ole syytön osapuoli. Helenalla tuskin varaa ostaa uusia kuteita.
Fiksumpi nainen hoitaisi asian vaikkapa juristin välityksellä eikä lähtisi murtautumaan taloon. Sossutkin voivat olla avuksi tuollaisessa.
Siellä turvakodissa ollessaan Helena kertoi muuten ostaneensa uusia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käsittämätöntä porukkaa tämä Helenatiimi. Eivät varmaan lopeta Mikon syyttelyä ja haukkumista vaikka Helena istuisi vankilassa itse tehtailemistaan rikoksista. Miten tuolle puupääjengille mitään järkeä päähän takoisi.
Ei saa järkeä, pakkomielteistä toimintaa heiltäkin alunperin ja Helena vaan yltyy toiminnassaan. Ystävienkin pitäisi jo varoittaa Helenaa seuraamuksista, Jenkeissäkin vankila odottaa.
Epäilen, että Helena oli piilottanut Kakskertaan jotain, jolla voisi olla negatiivista vaikutusta tulevaan oikeudenkäyntiin ja nyt yritti käydä noutamassa pois.
Olen ollut pari kertaa elämässäni tekemisissä miespuolisen narsistin kanssa niin, että olemme asuneet yhdessä. Narsistit rakastavat tätä erinäisten tavaroiden panttaamista. Ähäskutti, etpäs saakaan kamojasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin tyhmä että lähtee kuskiksi murtokeikalle? Vähintään oikeuteen joutuu todistajaksi jos ei saa itse syytettä.
Tiesivät ettei avainta ole. Oisko taxilla yksin tullut.
Helena ei voi vain päästää irti Mikosta. Opettelisi pärjäämään omillaan sillä Helena on nykyisin Mikolle kuin kuka tahansa vieras ihminen.
Helena vielä pahentaa asioitaan omaankäden oikeudellaan.
Katkera taitaa olla kun American Express vietiin ja pitäisi töihin mennä.
Minusta Mikon kannattaa pitää kunnon ilmaväli Helluun kun ei tiedä mitä se päähänsä saa katkeruuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Helena keksii tarinaa ettei ole saanut tavaroitaan ja nyyhkii että sen takia oli ihan pakko vaan mennä niitä hakemaan. Tämä selityshän uppoaa tuohon imbesillien joukkoon kuin kuume veitsi voihin. Hyi Mikko kun ei anna reppanalle pienten lasten äidille edes vaatteitaan, alastomana pitää Helenan nyt kulkeman.
Hänellä on kyllä ihmeen paljon niitä tavaroita ja vaatteita eri paikoissa ottaen huomioon, että on vuosia ollut koditon, työtön ja rahaton.
Kuka on niin tyhmä että lähtee kuskiksi murtokeikalle? Vähintään oikeuteen joutuu todistajaksi jos ei saa itse syytettä.