Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Hedelmällisyyteenkin voi auttaa terveet elämäntavat ja säännöllinen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä täällä ollut ja sellaisiakin väitteitä josta tulisi heittämällä sakot jos niistä asianomistajat tekisi ilmoituksen. En viitsi edes toistaa mutta aidosti todella törkeitä juttuja levitetty totena täällä lukuisia kertoja. Yksi väite oli esim sellainen että jos minä menisin terveydenhuollon työntekijänä sellaista potilaastani kertomaan niin menettäisin työpaikkani. Eli oikeasti aivan törkeää juttua josta toivoisin, että tekisivät rikosilmoituksen.
Mutta siis Hellusta olen nähnyt niin hirveitä juttuja, että ei mitään rajaa. Mielisairas, pitäs kuulemma tappaa, että hän jossain vaanii veitsen kanssa tms. Ja päivittäin. Nuo jos jotkut on solvausta ja vaksvaa kunnianloukkausta vailla totuuden häivää. Puoliksikaan tuon tasoista juttua en oo muista nähny täällä. Myös vakavan rasistisia kommentteja Hellusta.
En keksi. Se lukee lasun papereissa.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmällisyyteenkin voi auttaa terveet elämäntavat ja säännöllinen seksi.
Ja seesaminsieniä viivaan poppari huuleen ja kaakao päälle. Kyllä se siitä. 😆😆😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset mistä löytyy niitä erikoisia pitkospuita ? Olen lähtökuopissa maailman erikoisimman reppuni kanssa täynnä kiviä ??? Kamera on ladattu. 🤪🤣🤣🤣🤣😆😆😆🤣😆🤣
Auttakaa... Haluan lärvini suomalaieen Seiska lehteen.
Soita Natalielle.Hänellä suora numero toimittajalle.Tämä vielä neuvoo hädän hetkellä.Älä kuitenkaan ota Natukkaa mukaan koska puhui sekoja ja höpöttää paskaa seesaminsiemenistä ja aurajoesta.😝😝😝😝
Helena on aika jurrissa kun teksti on näitä käännöksiä.Lisää viinaa silmät liikkuu
Rasistiset ja herjaavat viestit ovat kunnianloukkausia tämä teille tiedoksi
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ikinä suoda lapsia. Kohtu ei kanna hedelmää.
Voi se niinkin olla, että isännällä ei ole lateja, paukkuja. Onkö hän sitten siittiötöntön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä täällä ollut ja sellaisiakin väitteitä josta tulisi heittämällä sakot jos niistä asianomistajat tekisi ilmoituksen. En viitsi edes toistaa mutta aidosti todella törkeitä juttuja levitetty totena täällä lukuisia kertoja. Yksi väite oli esim sellainen että jos minä menisin terveydenhuollon työntekijänä sellaista potilaastani kertomaan niin menettäisin työpaikkani. Eli oikeasti aivan törkeää juttua josta toivoisin, että tekisivät rikosilmoituksen.
Mutta siis Hellusta olen nähnyt niin hirveitä juttuja, että ei mitään rajaa. Mielisairas, pitäs kuulemma tappaa, että hän jossain vaanii veitsen kanssa tms. Ja päivittäin. Nuo jos jotkut on solvausta ja vaksvaa kunnianloukkausta vailla totuuden häivää. Puoliksikaan tuon tasoista juttua en oo muista nähny täällä. Myös vakavan rasistisia kommentteja Hellusta.
Helena kertoi kaiken avuliaasti itse omassa julkisessa instassaan. Että veitsi oli löytynyt hänen jälkeensä patjan alta. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin joogakijasta että jos laittaa lörtsyyn seesaminsieniä niin tiinetyy. Oho!😮
Käykö samat seesamin siemenet miä oli siinä Natalien ohjeessa. 😂😂😂😂😂...
Jos seksiä on harvoin, ei voi lasta saada. Naisilla se hetki on käsillä niin harvoin. Täytyy olla usein yhdyntää, jos lasta haluaa. Lisäksi tietenkin hedelmällisyysikäinen. Yli 35v on jo romahdusikänaisen hedelmällisyydessä. Muehilläkin mutaatioita ym helposti noin 40 v lähtien. Eikä lastissa ole enää samalla lailla hyviä siittiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä esimerkki kunnianloukkauksesta. Kiitos, menee nettipoliisille
Hei nyt, kannattaa ihan oikeasti laittaa se oma seksielämä kuntoon, maksaa vaikka jollekin ammattilaiselle siitä jos ei muuten onnista, niin ei tarvitse noin pakkomielteisesti miettiä Mikon ja Natalien sänkyelämää. Menee jo sairauden puolelle tuo pakkoajatus.
Kuvottava pariskunta. En ihmettele, ettei turkulaiset tykkää!
minäminäminä olen miljonääri minä minä saan mitä haluan muulla ei väliä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin joogakijasta että jos laittaa lörtsyyn seesaminsieniä niin tiinetyy. Oho!😮
Jatka vain, lastensuojelu tykkää näistä sun viesteistä.
Kerropa hullu miten lasu kostuu randomien vauvapalstaviesteistä 😆 olet todella harhainen! Saatko jo apua?
Mikko ja Natalie väittänyt lasulle, että Helena kirjoittaa tänne heistä viestejä?! On ne harhaisia ja kieroja.
Turusta juorutaan Mikon kätyreineen menneen niin pitkälle, että yrittivät lavastaa Helenan kirjoittajaksi. Sen takia käy täällä päivittäin huutelemassa, että toimittelee lasulle viestejä. :D sairasta.
Kyllä helunan kätyrit luulee, että Mikko ja vaimonsa täällä kirjoittelee😄
Nyt nukkuu, ja huomenna ei sitten mitää mälsää tänne. Hankkikaa jo oma elämä
Nyt menee saman taisteluksi taas kerran. Ensin vähän nauratti nyt ei jaksais enää.
Aamulla testaan. Äjä tökki niin laitoin sittiöiden sekaan värkkiini niitä erikoisia seesaminsieniä, muutes jännää, hyvin jännää aamulla...... toki,toki, toki toki en pety kun monta vuotta ährätty. 🤭
Helenalta vietiin lapset vaikka oli asunto Kakskerrassa. Omisti puolet Kakskerrasta.
Puolet kakskerrasta ja se miljoona indeksikorotuksineen mitään vähentämättä olisi ollut oikea ratkaisu. No nyt odotetaan päätöstä Suomen oikeusasteista. Toivottavasti Helena saa sen mikä hänelle kuuluu.
Hyvä, ettei Helena allekirjoittanut epäoikeudenmukaista päätöstä Minnesotassa. Miljonääri pelasi omaan pussiin törkeästi luuli kotiäitiä huijaavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perehtykää nyt hyvät ihmiset että mitä kunnianloukkaus oikeasti rikoksena tarkoittaa :D Väännän teille rautalangasta: jos sanon että mielestäni Eeli Esimerkki on idiootti, en syyllisty kunnianloukkaukseen. En myöskään vaikka sanoisin että Eeli Esimerkki on mielestäni rahanahne.
Jos sen sijaan sanon että Ville Vaihtoehto on pahoinpidellyt vaimonsa ja se ei pidä paikkansa, syyllistyn kunnianloukkaukseen.
Comprende?
Tämä 👍 Ei oikein taida ymmärrys riittää Helenan tukijoukoilla tuohon. Lisäksi Helena on aiheuttanut itseään koskevan kirjoittelun ihan itse, toinen puoli taas ei halua olla, eikä ole ollut, julkisuudessa.
Kylläpä olet idiootti 🤣😂 kyllä nämä kaikki kolme päätähteä julkisuudessa paistattelee. Mikko ja vajaa vaimonsa aiheuttaneet ihmisten inhon heitä
No mitä se Natalie on tehnyt, että on aiheuttanut inhon? Ja alkoi olee Mikon kaa vasta eroapereiden laiton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt, kannattaa ihan oikeasti laittaa se oma seksielämä kuntoon, maksaa vaikka jollekin ammattilaiselle siitä jos ei muuten onnista, niin ei tarvitse noin pakkomielteisesti miettiä Mikon ja Natalien sänkyelämää. Menee jo sairauden puolelle tuo pakkoajatus.
Eihän täällä niiden panemisesta puhuta vaan lapsia odotellaan 🙂 ota ihan iisisti vaan!