Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä edelliset sivut on täynnä kunnianloukkauksia Mikkoa ja Natalieta kohtaan. Jos jompikumpi asianomistaja tekee näistä rikosilmoituksen niin saattaa tulla aika tuntuvia sakkoja ja jos riittävästi herjaa ei välttämättä edes sakoilla selviä.
Kuka viitsii ottaa tuollaista riskiä?
En väitä, eikö sivustolla voisi olla kunnianloukkauksia. Mutta kunnianloukkauksia ovat vain valheet, jotka esitetään totena ja eivät sitä ole. Ja jotka todella haittaavat henkilön mainetta. Käytännössä joku pikkusakko korkeintaan. En ole itse nähnyt täällä kunnianloukkauksia. Mielipiteitä vaan näistä kolmesta julkisuuden henkilöstä ja kahdesta somettajasta. Julkisuuden henkilön suoja näissä asioissa on muutenkin pienempi kyin tavallisen ihmisen. Esimerkiksi Hellu ja Nati itse tuuttaavat itsestään someen paljon.
Jaa, vai niin? Mitä siellä Natalien insta
Kyllä nuo osaavat hoitaa asiat juristiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset mistä löytyy niitä erikoisia pitkospuita ? Olen lähtökuopissa maailman erikoisimman reppuni kanssa täynnä kiviä ??? Kamera on ladattu. 🤪🤣🤣🤣🤣😆😆😆🤣😆🤣
Mene Natalie nukkumaan. Huomenna uusi yritys. Onko muovikulhot lajiteltu hyllyyn ja hymy pyllyyn. 😆
Että kellähän se ymmärrys on mitä on? Täällä syyllistytään Helenan kunnian loukkaamiseen useita kertoja päivässä.
Muista aina se tosiasia että Helena aiheuttaa itse koko julkisuusshownsa ja hänestä kirjoittelun. Hänellä ei ole samaa yksityisyydensuojaa kuin henkilöllä joka ei jaa yksityisasioitaan avoimesti somessa kaikille ihmisille. Fiksua se ei ole ketään nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perehtykää nyt hyvät ihmiset että mitä kunnianloukkaus oikeasti rikoksena tarkoittaa :D Väännän teille rautalangasta: jos sanon että mielestäni Eeli Esimerkki on idiootti, en syyllisty kunnianloukkaukseen. En myöskään vaikka sanoisin että Eeli Esimerkki on mielestäni rahanahne.
Jos sen sijaan sanon että Ville Vaihtoehto on pahoinpidellyt vaimonsa ja se ei pidä paikkansa, syyllistyn kunnianloukkaukseen.
Comprende?
Tämä 👍 Ei oikein taida ymmärrys riittää Helenan tukijoukoilla tuohon. Lisäksi Helena on aiheuttanut itseään koskevan kirjoittelun ihan itse, toinen puoli taas ei halua olla, eikä ole ollut, julkisuudessa.
Lisään vielä, kun se ymmärrys tästä aiheesta on toisen osapuolen kannattajilla aika heikkoa, että mik
Helena itse luki lastensuojelun papereista julkiseen instaansa ääneen, että siellä epäillään hänen mielenterveyttään. Totta hemmetissä sellaisen jälkeen siitä ihmiset puhuvat. Ei se ole enää mikään kunnianloukkaus, jos Helena itse siitä aiheesta puhuu julkisella sometilillään. Ja rikkoen vieläpä itse samalla lakia, koska julkaisee lasten arkaluonteisia ja salassa pidettäviä tietoja!
Ja oletko täysin sokea sille, miten täällä Mikosta ja Nataliesta puhutaan tälläkin hetkellä sivu kaupalla? Ja Helena on sitäkin masinoinut omalla julkisella sometilillään, josta hän tulee kantamaan vastuun lokakuussa, kun hänen tekemiä rikoksia käsitellään käräjillä.
On niitä täällä ollut ja sellaisiakin väitteitä josta tulisi heittämällä sakot jos niistä asianomistajat tekisi ilmoituksen. En viitsi edes toistaa mutta aidosti todella törkeitä juttuja levitetty totena täällä lukuisia kertoja. Yksi väite oli esim sellainen että jos minä menisin terveydenhuollon työntekijänä sellaista potilaastani kertomaan niin menettäisin työpaikkani. Eli oikeasti aivan törkeää juttua josta toivoisin, että tekisivät rikosilmoituksen.
Mutta siis Hellusta olen nähnyt niin hirveitä juttuja, että ei mitään rajaa. Mielisairas, pitäs kuulemma tappaa, että hän jossain vaanii veitsen kanssa tms. Ja päivittäin. Nuo jos jotkut on solvausta ja vaksvaa kunnianloukkausta vailla totuuden häivää. Puoliksikaan tuon tasoista juttua en oo muista nähny täällä. Myös vakavan rasistisia kommentteja Hellusta. Jopa vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perehtykää nyt hyvät ihmiset että mitä kunnianloukkaus oikeasti rikoksena tarkoittaa :D Väännän teille rautalangasta: jos sanon että mielestäni Eeli Esimerkki on idiootti, en syyllisty kunnianloukkaukseen. En myöskään vaikka sanoisin että Eeli Esimerkki on mielestäni rahanahne.
Jos sen sijaan sanon että Ville Vaihtoehto on pahoinpidellyt vaimonsa ja se ei pidä paikkansa, syyllistyn kunnianloukkaukseen.
Comprende?
Tämä 👍 Ei oikein taida ymmärrys riittää Helenan tukijoukoilla tuohon. Lisäksi Helena on aiheuttanut itseään koskevan kirjoittelun ihan itse, toinen puoli taas ei halua olla, eikä ole ollut, julkisuudessa.
Kylläpä olet idiootti 🤣😂 kyllä nämä kaikki kolme päätähteä julkisuudessa paistattelee. Mikko
Missä Helena asuu nykyisin?Joku muki avannut oven ja samantien Helena omistaa koko kämpän.Näinkö on käynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset mistä löytyy niitä erikoisia pitkospuita ? Olen lähtökuopissa maailman erikoisimman reppuni kanssa täynnä kiviä ??? Kamera on ladattu. 🤪🤣🤣🤣🤣😆😆😆🤣😆🤣
Auttakaa... Haluan lärvini suomalaieen Seiska lehteen.
Soita Helena Koivulle.Hänellä suora numero toimittajalle.Tämä vielä neuvoo hädän hetkellä.Älä kuitenkaan ota Helenaa mukaan koska puhui sekoja ja upottaa sinut puheillaan suohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa... Haluan lärvini suomalaieen Seiska lehteen.
Soita Natalielle.Hänellä suora numero toimittajalle.Tämä vielä neuvoo hädän hetkellä.Älä kuitenkaan ota Natukkaa mukaan koska puhui sekoja ja höpöttää paskaa seesaminsiemenistä ja aurajoesta.😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ilta on varmaan tänään Kakskerrassa, kukaan ei juokse perässä eikä kuvaa. Remppamiehetkin saavat rauhassa tehdä töitään .Huomenna koulujen jälkeen pääsiäisen viettoon. Helena taas puolestaan parkuu Enbuske & Hörkkö podcastissa. Nam. Onkohan tälläkin kertaa tissit tyrkylle -paita päällä?
Hörkkö ja Enbuske muna kourassa siellä kyselee lempeitä Helenalta.
Minä veikkaan, että Helena ei lastensuojelun seurannassa ole uskaltanut mennä Seiskan podcastiin. Jos on mennyt, on Seiskan pääsiäisnumerossa myös juttu. Seiskan täytyy vallitsevassa tilanteessa olla myös varovaisempi mitä kirjoittaa, kun lastensuojelu on mukana seuraamassa tilannetta ja kohuotsikoiden muodostumista. Hellu voi puhua omasta pu
Seiskan pääsiäisnumero oli jo tänään kaupassa. En hipelöinyt lehteä, mutta Hellun kuvaa ei ollut päälikannessa.
Erittäin hyvä! On tainnut Seiskan suunnitelmat/lööppihankinta mennä reisille ja Hoon lavastettu turvakotikeissi se vasta reisille menikin, kun lasu puuttui asiaan. Toivottavasti lasten edun mukaisesti näin on tapahtunut ja mediat pysyy hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole elämässään tienannut juuri mitään ja juuri siksi roikkuu Mikossa, jotta voisi palata Mikon tarjoamaan makeaan elämään. Miten tämä on Hellun fanikerhon niin vaikea ymmärtää??
Nyt arki on lyönyt kasvoille kuin märkä rätti ja muista etsitään syyllistä. Itketään ja uhriudutaan.
Mikko on ollut fiksu kun ei ole lähtenyt paskan heittämiseen toisi kuin Helena.
Minä ymmärrän erittäin hyvin, jos Helena ei halua luopua makeasta elämästä, en itsekään haluaisi jos olisin sellaiseen kiinni päässyt. Mikko tosin vaikuttaa tarjonneen Helenalle makean elämän jatkumista, jota Helena ei ole kuitenkaan hyväksynyt. Sitä en ymmärrä.
Joo, voi olla vaikea luopua makeata elämästä - mutta mitä oikeutuksia Helenalla on sen makean elämän jatkumiseen? Mikon vaimona se oli itsestäänselvää mutta ero tuli ja makea elämä meni. Nyt pitäisi vain hyväksyä realiteetit ja alkaa rakentamaan sitä uutta omaa elämää. Mikko on tukenut, auttanut ja MAKSANUT sen eteen tosi paljon. Nyt pitäisi jo seistä omilla jaloilla ja tosiaan rakentaa itse se oma elämä. Helenalla on siihen todella paljon paremmat lähtökohdat kuin monella muulla. Mukit eivät tunnu käsittävän että Helenan tilanne on kaukana heidän vastaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Natalie nukkumaan. Huomenna uusi yritys. Onko muovikulhot lajiteltu hyllyyn ja hymy pyllyyn. 😆
Helena yrittää epätoivoisesti saada yksinhuoltajuus en lasten isälle.Pääse sitten seuralaiseksi ja saa lähteä matkoille koska haluaa.Toivoo saavansa oltavat ,rahoittajan.Siihen kuvioon lapset eivät kuulu Yritti jo Troy H kanssa mutta tyyppi jätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä sun kroppa? Onko upea? Ja kasvoistasi olet kuin jumalatar tai
Tärkeintä on sisäinen kauneus. Itse en ikinä toimisi noin rumasti ja itsekkäästi kuten natalie ja mikko. -eri
Olen samaa mieltä siitä, että sisäinen kauneus on tärkeintä ja Helenan käytöksen ja hänen instansa perusteella Helena oikein säteilee tätä sisäistä kauneutta ympärilleen haukkumalla ja ivaamalla ex-miestään, lastensa isää ja tämän puolisoa julkisesti päivittäin. Ex-miehensä ja varsinkin tämän puoliso ovat lähinnä vaienneet, yhden ainoan kerran ovat antaneet haastattelun kun ex-vaimo syytti perusteettomasti väkivallasta.
Mitä sä hullu selität? Helena ei todellakaan hauku pävittäin eksää tai tämän vaimoa instassaan! Et ole selvästikään katsonut storyja.
Kummasti vaan paisuu näiden hullujen päässä nää asiat. Ehkä fanitkin aivovaurioisia?
Kaikille ei ikinä suoda lapsia. Kohtu ei kanna hedelmää.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään tapausta missä yhdessä ostetun tontin päälle rakennettu talo ei kuuluisi kotiäidille puoliksi.
Velka otettiin yhdessä, niin eiköhän se maksa sitä kumpi tienaa. Velka siirtyy kotiäidille vasta, jos kiinteistö jää hänelle.
Näin normaalisti menee avioliitoissa. Mikään ei mennyt normaalisti änäriäijän liitossa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ihan hiivatin sama, kumpi haki ensin avioeroa ja missä maassa. Taas täällä on alkanut jankutus täysin turhasta asiasta. Lopputulos on kuitenkin se, että Mikko ja Helena Koivu eivät ole enää keskenään avioliitossa - vaikka ex-pariskunnan naisosapuolen tuntuukin olevan ainakin välillä vaikea tunnustaa sitä tosiasiaa.
Joku aiemmin, muissa ketjuissa kertoi että helena jäi roikkumaan entisissä miehissään. Vaikka eivät olleet mitään miljonäärejä. Nyt varmasti voimistaa roikkumista vielä aiempi (ja eron jälkeenkin) Mikon tarjoama huoleton ja rikas elämä. Mutta se on mennyttä nyt, aikuisen ihmisen ja vieläpä äidin pitäisi ymmärtää ja hyväksyä se ja tosiaan luoda hyvä elämä lapsilleen ja itselleen ja kestää se että isä on rikkaampi ja iloita siitä että noilla lapsilla ei tule taloudellisesti koskaan oleman mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Comprende?
Hulluksi nimittely kunnianloukkaus
Moni on julkisesti kertonut lapsettomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
On niitä täällä ollut ja sellaisiakin väitteitä josta tulisi heittämällä sakot jos niistä asianomistajat tekisi ilmoituksen. En viitsi edes toistaa mutta aidosti todella törkeitä juttuja levitetty totena täällä lukuisia kertoja. Yksi väite oli esim sellainen että jos minä menisin terveydenhuollon työntekijänä sellaista potilaastani kertomaan niin menettäisin työpaikkani. Eli oikeasti aivan törkeää juttua josta toivoisin, että tekisivät rikosilmoituksen.
Mutta siis Hellusta olen nähnyt niin hirveitä juttuja, että ei mitään rajaa. Mielisairas, pitäs kuulemma tappaa, että hän jossain vaanii veitsen kanssa tms. Ja päivittäin. Nuo jos jotkut on solvausta ja vaksvaa kunnianloukkausta vailla totuuden häivää. Puoliksikaan tuon tasoista juttua en oo muista nähny täällä. Myös vakavan rasistisia kommentteja Hellusta. Jopa vanhemmista.
Hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään tapausta missä yhdessä ostetun tontin päälle rakennettu talo ei kuuluisi kotiäidille puoliksi.
Velka otettiin yhdessä, niin eiköhän se maksa sitä kumpi tienaa. Velka siirtyy kotiäidille vasta, jos kiinteistö jää hänelle.
Näin normaalisti menee avioliitoissa. Mikään ei mennyt normaalisti änäriäijän liitossa!
Miten se omistaminen liittyy kotiäitiyteen?
He jakoi velat ja omaisuuden, Helena luopui omaisuudesta päästäkseen veloista. Eikä valittanut asiasta.
Nuuksiossa kuulemma parhaat ja paras paikka tiinehtymiseen.