Muita joita tämä valo ja lämpö ahdistaa?
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön keski-ikäinen nainen eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa, koska mies on töissä eikä minulla ole kuin kotityöt joihin käytän aikaa 5 minuuttia päivässä vaikka esitänkin uupunutta
Kommentit (57)
Valosta ja lämmöstä valittavat pitäisi laittaa suljetulle osastolle lepositeisiin ja vahvan lääkityksen piiriin. Kuinka pahasti voi olla kuuppa ihmisellä sekaisin jos pimeys ja kylmyys viehättää enemmän kuin luonnollinen valo ja lämpö? Aivan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman paljon sekopäitä jotka vihaavat kesää, valoa ja lämpöä. Ei ole tervettä. Kertoo paljon mielenterveyshoidon tilasta tässä maassa, kulkevatko nämä ihmiset oikeasti vapaasti hoitamattomina keskuudessamme vaikka päässä viiraa ilmiselvästi todella pahasti?
No ei niin pahasti viiraa kuin sulla kuitenkaan. Kaikki ei vaan pidä kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua, vaikka minulla ei olekaan mielenterveyshäiriöitä. Elimistöni vain ei kestä auringonvaloa eikä lämpöä, ja siksi olen parhaassa iskussa syksyt ja talvet.
Ihminen joka kaipaa pimeyttä ja kylmyyttä valon ja lämmön sijaan ei ole henkisesti terve.
Tämähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa myös kevään valo ja lämpö. Kesällä vasta ahdistavaa onkin kun on niin kuuma. Loppukesästä alkaa ahdistaa tuleva syksy, kylmyys, sateet ja pimeys. Talvella ahdistaa pakkanen, lumi ja liukkaus.😩
No tämä!😅
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!
Ota lääkkeesi!
Olen normaali painoinen. Lääkkeet otan aamuisin.
ap
Miksi mies joutuu raatamaan ja sinä makaat kotona syrjäytymässä? Mene töihin.
Täytyy olla omalla vintillä todella pimeää jos nauttii kylmästä ja pimeästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman paljon sekopäitä jotka vihaavat kesää, valoa ja lämpöä. Ei ole tervettä. Kertoo paljon mielenterveyshoidon tilasta tässä maassa, kulkevatko nämä ihmiset oikeasti vapaasti hoitamattomina keskuudessamme vaikka päässä viiraa ilmiselvästi todella pahasti?
No ei niin pahasti viiraa kuin sulla kuitenkaan. Kaikki ei vaan pidä kesästä.
Aivan. Minä odotan jo syksyä. Inhoan kuumuutta.
Terve ihminen ei pidä hikoilusta kuin saunassa.
Rukoilen että tulee ennätyspitkä ja kuuma hellekesä. +30 asteen päiviä ainakin 50-60, kiitos.
Tulisipa jo pian pimeä ja kylmä, olen vakavasti mielenterveysongelmainen ja minut kotiutettiin suljetulta osastolta vuodepaikkojen vähäisyyden vuoksi avohoitoon, mutta olen suunnattoman ahdistunut auringon ja valon vuoksi
Mieleltään epävakaat ovat tyypillisesti keväällä ja syksyllä erittäin epävakaita. Eivät kestä olosuhteiden muutosta.
Inhottava valo työntyy joka paikkaan ja pakkasetkin menivät jo. Miten kestän marraskuuhun asti?
Tykkään kyllä kaikista vuodenajoista, mutta olen muuten vaan nykyään ahdistunut koko ajan. Ottaa päähän. Haluan entisen elämäni takaisin.