Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita tämä valo ja lämpö ahdistaa?

Vierailija
02.04.2025 |

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön keski-ikäinen nainen eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa, koska mies on töissä eikä minulla ole kuin kotityöt joihin käytän aikaa 5 minuuttia päivässä vaikka esitänkin uupunutta

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman paljon sekopäitä jotka vihaavat kesää, valoa ja lämpöä. Ei ole tervettä. Kertoo paljon mielenterveyshoidon tilasta tässä maassa, kulkevatko nämä ihmiset oikeasti vapaasti hoitamattomina keskuudessamme vaikka päässä viiraa ilmiselvästi todella pahasti?

Vierailija
42/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valosta ja lämmöstä valittavat pitäisi laittaa suljetulle osastolle lepositeisiin ja vahvan lääkityksen piiriin. Kuinka pahasti voi olla kuuppa ihmisellä sekaisin jos pimeys ja kylmyys viehättää enemmän kuin luonnollinen valo ja lämpö? Aivan sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman paljon sekopäitä jotka vihaavat kesää, valoa ja lämpöä. Ei ole tervettä. Kertoo paljon mielenterveyshoidon tilasta tässä maassa, kulkevatko nämä ihmiset oikeasti vapaasti hoitamattomina keskuudessamme vaikka päässä viiraa ilmiselvästi todella pahasti?

No ei niin pahasti viiraa kuin sulla kuitenkaan. Kaikki ei vaan pidä kesästä.

Vierailija
44/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua, vaikka minulla ei olekaan mielenterveyshäiriöitä. Elimistöni vain ei kestä auringonvaloa eikä lämpöä, ja siksi olen parhaassa iskussa syksyt ja talvet.

Ihminen joka kaipaa pimeyttä ja kylmyyttä valon ja lämmön sijaan ei ole henkisesti terve.

Tämähän se ois.

Vierailija
45/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa myös kevään valo ja lämpö. Kesällä vasta ahdistavaa onkin kun on niin kuuma. Loppukesästä alkaa ahdistaa tuleva syksy, kylmyys, sateet ja pimeys. Talvella ahdistaa pakkanen, lumi ja liukkaus.😩

No tämä!😅

Vierailija
46/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Ota lääkkeesi!

Vierailija
47/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Ota lääkkeesi!

Olen normaali painoinen. Lääkkeet otan aamuisin.

ap

Vierailija
48/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies joutuu raatamaan ja sinä makaat kotona syrjäytymässä? Mene töihin.

Vierailija
49/57 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla omalla vintillä todella pimeää jos nauttii kylmästä ja pimeästä

Vierailija
50/57 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niin pahasti viiraa kuin sulla kuitenkaan. Kaikki ei vaan pidä kesästä.

Aivan. Minä odotan jo syksyä. Inhoan kuumuutta.

Vierailija
51/57 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei pidä hikoilusta kuin saunassa.

Vierailija
52/57 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että tulee ennätyspitkä ja kuuma hellekesä. +30 asteen päiviä ainakin 50-60, kiitos.

Vierailija
53/57 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa jo pian pimeä ja kylmä, olen vakavasti mielenterveysongelmainen ja minut kotiutettiin suljetulta osastolta vuodepaikkojen vähäisyyden vuoksi avohoitoon, mutta olen suunnattoman ahdistunut auringon ja valon vuoksi

Vierailija
54/57 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään epävakaat ovat tyypillisesti keväällä ja syksyllä erittäin epävakaita. Eivät kestä olosuhteiden muutosta.

Vierailija
55/57 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava valo työntyy joka paikkaan ja pakkasetkin menivät jo. Miten kestän marraskuuhun asti?

Vierailija
56/57 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kaikista vuodenajoista, mutta olen muuten vaan nykyään ahdistunut koko ajan. Ottaa päähän. Haluan entisen elämäni takaisin.

Vierailija
57/57 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen trolli tänään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi