Työmatkapyöräily kesällä
Kiinnostaisi aloittaa työmatkapyöräily nyt näin kun kelit on ihanat ja aurinko paistaa. Te jotka työmatkapyöräilette kuinka pitkän matkan jaksette polkea? Ja tuleeko hiki? Mietin jos hankkisin vaikka sähköpyörän niin se voisi helpottaa kun matkaa on 12 km
Kommentit (467)
Koita ymmärtää, mulla ei ole aikaa sun jutuille nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kevätaurinko houkuttelee ja ne ketkä jo viime vuonna uskalsivat satsata sähköpyörään, sanoo nyt, että se oli paras päätös koko vuoteen. Meidänkin työpaikalla ne, jotka vielä viime keväänä sanoi "mä mietin vielä" ajelee nyt tuskaisina tavallisilla pyörillä, kun toiset huristelee kevyesti ja hymyssä suin.
Sähköpyöräily ei ole sitten mitään liikuntaa vaan tapa kulkea paikasta toiseen. Laiskat ja l____äskit hommaa sellaisia. Eri asia jos työmatka olisi joku 20-30 km eikä omistaisi autoa/pääsisi julkisilla.
Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.
Vierailija kirjoitti:
Kesä tuli ja kesä meni. Eteen kirkas ja taakse punainen valo pyörään. Sadevarusteet mukaan varalle. Päätös vaihtaako nastoihin vai ajeleeko nappuloilla pl liukkaimmat kelit.
Minulla on vakiovarusteena valot ym. Haibike
Miksi aina draamaa? Voisitko chillata?
Kesä tuli ja kesä meni. Eteen kirkas ja taakse punainen valo pyörään. Sadevarusteet mukaan varalle. Päätös vaihtaako nastoihin vai ajeleeko nappuloilla pl liukkaimmat kelit.