Kynsisienen hoito
Tästä aiheesta on näköjään vanhoja(kin) keskusteluita mutta arvelisin että kiinnostusta aiheen päivittämiseen on.
Minulla on ollut kynsisientä kaikissa varpaiden kynsissä niin kauan, etten edes muista koska sen olen riesakseni saanut.
Kaikenlaaisia konsteja on kokeiltu mutta tuloksetta. Joskus ajattelin että se on "ikääntyvien" ihmisten vaiva joka on tullut jäädäkseen. Olen 66 vuotias mies, kesä kuussa täytän 67.
Löysin netistä FUNGADOL nimisen lääkkeen kynsisieniin, vakuutettiin että toimii ja niinpä mietin, että eihän tuo ota jos ei annakaan. Hintakaan ei päätä huimannut.
Minulla kynsisieni on paha vain vasemman jalan "ukkovarpaassa" muissa vain vähän.
Olen nyt käyttänyt lääkettä aamuin illoin vähän yli puoli vuotta ja kaikista muista kynsistä on sieni hävinnyt pois ja ukkovaraskin on jo 2/3 osaltaan terve.
Viime viikonloppuna avasin uuden pullon (30ml) eli yhdellä pullolla on tultu tämän päivään. Ostin varulta kolme pulloa että varmasti riittää.
Uskon vahvasti, että Juhannukseen mennessä olen kynsisienestä täysin vapaa: Vahva, kokemusperäinen suositus: FUNGADOL
https://www.facebook.com/fungadol
ps. Jos sinulla ei ole asiallista kommentoitavaa niin älä kommentoi mitään: Kiitos
Mainostaminen on kielletty palstan säännöissä