Työmatkapyöräily kesällä
Kiinnostaisi aloittaa työmatkapyöräily nyt näin kun kelit on ihanat ja aurinko paistaa. Te jotka työmatkapyöräilette kuinka pitkän matkan jaksette polkea? Ja tuleeko hiki? Mietin jos hankkisin vaikka sähköpyörän niin se voisi helpottaa kun matkaa on 12 km
Kommentit (481)
Mies tykkää ajaa. En ymmärrä ollenkaan
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Ihan pro-vinkkinä vaan en tietenkään kerro naiselle kuinka toimia
On ihanaa tiirailla nuoria hyväkroppaisia miehiä pyöräilemässä jokainen lihas värähtäen, terveisin eräs puumanainen!
Ota syvään henkeä ja laske kymmeneen.
Ahaa, joku on selvästi inspiroitunut.
Kuten aiempi kirjoittaja kirjoitti "jos on yhtään kuntoa"... Olen itse pyöräillyt myös yövuoron jälkeen reilu 20km matkan kotiin. Tällä hetkellä työmatka vajaa 19km ja taittuu ihan perus maantiepyörällä. Tokihan se matka taittuu sähköpyörälläkin mutta kunnosta riippuen taittuu myös 12km vaikka perusjopolla.
Ihan tavallisella muutamavaihteisella pyörällä rauhakseenkin polkien pääsee 25 km/h
Eli kyllä jaksaa kun ei hötkyile hikoilematta... aikaa saattaa toki mennä sen puolisen tuntia, riippuen vähän reitistä.
Näin kesälläkin fillarilla tarkenee ilman karvakintaita ja tuulipukua.
Joku on tänään hieman kärttyisä.
Jonkun idiootin määräämään kuinka elää oikein?
Ottaako päähän kun nyt joudut töihin?
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
Sähköpyörä on ratkaisu. Vaikka hikipyörä vituttaa, sähkiksestä voit saada elämäsi liikuntamuodon.
Varo vaan Fittunordeja ja muita kertakäyttöpyöriä.