Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti voileipätarpeet yöksi pöydälle! Eikä oo eka kerta kun menee ruoat piloille.

Vierailija
02.04.2025 |

Tekisi mieli heivata koko äijä kuuhun, kun on muutenkin huithapeli, miesvauva!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tapahtui kans kerran, että puolisoni unohti erään asian. Mitään vakavaa ei sattunut, mutta oltiin oltu vasta vähän aikaa yhdessä ja hän oli ilmeisesti tottunut elämään virheisiin takertuvien ihmisten kanssa. Minua suorastaan hämmensi, kun hän oikein liikuttui kun en edes korottanut ääntäni, vaan totesin vain, jotain tyyliin, että sellaista sattuu, mutta onneksi ei ollut iso vahinko.

Samoin hän ihmetteli, kun vahingossa kolhaisin parkkipaikalla autoani ja en siihenkään reagoinut mitenkään ihmeemmin. Ja mitäpä sille enää jälkeenpäin mahtaa, yrittää jatkossa kiinnittää huomiota, mutta mennyt on mennyttä.

En ymmärrä teitä virheenjahtaajia, menkää hoitoon. Helpottaa myös omaa elämäänne, kun ei tarvitse olla tuomitsemassa itseänne ja toisia.

Kyllä täytyy olla päässä vikaa, jos joku voileivän päällinen on niin iso asia, että sitä jaksaa märehtiä

Ei niitä tarvitse yhden yön vuoksi roskiin heittää, kuten tässä on jo moni vastaaja kirjoittanut. Ja jos auton arvo oli 500€, siihen ei voi tulla 600 euron kolhua. Sitähän me emme tiedä, minkä arvoinen lainauksen kirjoittajan auto oli. 

Vierailija
62/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mene pilalle alkuunkaan, juustotkin maistuvat tosi hyviltä kun eivät ole jääkaappikylmiä. Ei kannata hulluilla ja heittää hyviä maistuvia ruokia pois vaan syödä ne. 

Ja sitten tulee 💩

Yleensä syömiset tulee ulos joko ylä tai alakautta. Tietty muumeilla vaan yläkautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on erityisen herkkiä vatsavaivoille, eikä todella voi syödä mitään huonosti säilytettyä. Minulla ei ole ollut yhtä noroa lukuunottamatta yhtään ruokamyrkytystä matkustelusta huolimatta, mutta tarkka saa olla. Ikääntyneellä jo noro voi viedä hautaan. Näitä epidemioita yritetään mm. hoitokodeissa puhtaudella ehkäistä. 

Vierailija
64/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voileipätarpeet otetaan jääkaapista esille vain siksi aikaa kuin leipiä tehdään. Sen jälkeen ne laitetaan heti takaisin jääkaappiin. En ymmärrä, miksi joku ottaa ne esille joka aamu koko aamupalan ajaksi, jopa tunniksi tai pariksi. Ne pilaantuvat, jos sen tekee jatkuvasti joka päivä. Minä haluan syödää priimaa enkä puoliksi pilaantunutta.

Ei ne pilaannu, jos niitä käytetään saman tien niin, että samoja ei lämmitetä monena päivänä.

Tässä ketjussa eräät sekoittavat laitoskeittiöitten ja hygieniapassitestin vaatimukset. Ei ne päde kotikeittiössä, jossa itse syödään se mitä on jätetty lämpenemään.

Vierailija
65/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on erityisen herkkiä vatsavaivoille, eikä todella voi syödä mitään huonosti säilytettyä. Minulla ei ole ollut yhtä noroa lukuunottamatta yhtään ruokamyrkytystä matkustelusta huolimatta, mutta tarkka saa olla. Ikääntyneellä jo noro voi viedä hautaan. Näitä epidemioita yritetään mm. hoitokodeissa puhtaudella ehkäistä. 

Noro taitaa tulla aivan muusta kuin yön yli pöydällä olleista voileipätarpeista. Ap taitaa säilyttää leivätkin jääkaapissa. Ja tomaatit, kurkut, kananmunat ym.

Vierailija
66/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä nutturaa ja lakkaa nipottamasta.  Jos mies on muuten ihana, niin nämä ovat pikkuseikkoja.  Rakastelkaa!

Vierailija
67/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne yhdessä yössä pilalle mene. Mummollasi ei edes ollut jääkaappia ja hyvin pärjäsivät. 

Menee ne. Eikä ne ennen olleet lämpimässä pöydällä vaan esim. viileässä ruokakomerossa.

Vierailija
68/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tuossa katastrofia on käynyt.

Minä olen syönyt keittiön pöydälle illalla jääneen pitsan puolikkaan seuraavana aamupäivänä. Ei tullut oireita minkäänlaisia.

Vierailija
69/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikekeleissä on suolaa niin pirusti, ettei ne nyt  yhdessä yössä pilalle mene. Se vaan kun nykyihminen ei enää kestä mitään. Pikku pieru pääsee, niin aijai ja voi joi, kun on ruokamyrkytystä. On opetettu suolisto aivan liian hienoksi.

Mies aikansa jätti sen oltermannin pöydälle aamuisin ja itse söin siitä puolilta päivin. Hemmetti, että osottautupa oltermannikin maukkaalta juustolta tosiaan, kun oli vähän lämmennyt. Sen jälkeen aloin pilkkomaan juustot kupuun pöydälle. Ei sentään koko kilon könttiä tarvii lämpimässä pitää koko aikaa, vaan neljäs osa kerrallaan. Hyvin on mahat kestäneet. Leikkeleitä ei meillä käytellä. Lähinnä kurkkua, tomaattia ja paprikoita jotain lehtiä. Nekin on pöydällä, mutta laatikossa, kuten juustokin.

Vierailija
70/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikko jolla kaikki suolistosairaudet IBS:stä mahahaavaan ja mielen ongelmat päälle. Varmaan AP on myös niitä jotka saa kohtauksen, jos vesilasista juodaan kaksi kertaa ja pöydälle ei ikinä saa laskea esim. leipä- tai pullapalaa. 

Lempiharrastuksenaan täyttää ja tyhjää tiskikonetta, keittelee kasvissosekeittoa ja syö kaurapuuroa marjoilla. 

Muumimukit ja Live Love Laugh -taulut ovat ojennuksessa ja farkut pestään joka käyttökerran jälkeen. Osuuko lähelle?

Vierailija
71/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noro taitaa tulla aivan muusta kuin yön yli pöydällä olleista voileipätarpeista. Ap taitaa säilyttää leivätkin jääkaapissa. Ja tomaatit, kurkut, kananmunat ym.

Niin tulee, mutta raju vatsatauti on sekin. Kananmunat ja kurkut säilyy parhaiten jääkaapissa. Tomaatit ei. 

Vierailija
72/92 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tulee, mutta raju vatsatauti on sekin. Kananmunat ja kurkut säilyy parhaiten jääkaapissa. Tomaatit ei. 

Kananmunat ja kurkut nekin säilyvät paremmin huoneenlämmössä. Kurkku suorastaan menee piloille kylmässä ja kananmunat ovat jopa kaupassa myynnissä muualla kuin kylmäkaapissa.

Vierailija
73/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne yhdessä yössä pilalle mene. Mummollasi ei edes ollut jääkaappia ja hyvin pärjäsivät. 

Menee ne. Eikä ne ennen olleet lämpimässä pöydällä vaan esim. viileässä ruokakomerossa.

Ei men. Älä väitä vastaan meille, jotka olemme itse kokeilleet. Olen joskus majaillut sellaisessa paikassa jossa ei ollut mahdollisuutta säilyttää ruokia kylmässä. En sairastunut. En toki pitänyt siellä enempää ruokaa kuin muutaman päivä eväiksi.

Vierailija
74/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ei kaupassa ole kylmässä?

Vierailija
75/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää! Jos ei pilaannu niin ainakin säilyvyys aika lyhenee.

Seisottaminen huoneenlämmössä vaikuttaa laatuun, makuun ja hajuun.

En tajua kuinka joku ei viitsi laittaa jääkaappitavaraa takaisin sinne mistä on ottanutkin. Kyllä minua ällöttäisi käyttää sellaisia pitkään kylmäketjun katkenneita tuotteita.

Vierailija
76/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ei kaupassa ole kylmässä?

Mutta jos kotona ne haluaa säilyvän pidempään niin laitan sipulit, tomaatit ja kanamunakennon jääkaapin vihanneslaatikkoon. Kurkku menee jääkaapissa pilalle.

Vierailija
77/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

76: Laitapa siellä jääkaapissasi sitten ne munat ja sipulit vierekkäin pidemmäksi aikaa. Mitenkä käynee? Jos ei käy mitenkään, voit tilata lääkäriajan menetetyn makuaistin takia.

Vierailija
78/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mies joka jätti ulko-oven raolleen yöksi ja pelkäsit että hiiri on luikahtanut taloon. Seuraavaksi tämä mies varmaan jättää auton tyhjäkäynnille pihaan yön yli. 

Vierailija
79/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

76: Laitapa siellä jääkaapissasi sitten ne munat ja sipulit vierekkäin pidemmäksi aikaa. Mitenkä käynee? Jos ei käy mitenkään, voit tilata lääkäriajan menetetyn makuaistin takia.

Munat ovat kotelossaan. Ei ole ikinä käynyt mitenkään, ei omaväki eikä vieraatkaan ole mitään sivumakuja havainnut. En ole ikinä ollut sipulin aromia munissa. En tiedä sitten jos ilman koteloa niitä säilyttää niin voihan sitten imeä aromeja mistä vain.

Vierailija
80/92 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla äiti passannut piloille kun ei osaa normi asioita tehdä. Mä en kyllä kattelis enkä passais yhtään.. Enkä ois alkuunkaan ottanu tuollaista mammanpoikaa. Kyllä nyt aikuisen ja jopa lapsenkin (isomman) pitää omat jälkensä korjata.  Ärsyttää se ruoka mainoskin jossa äiti tulee yöllä kotiin ja täyskasvuset pojat nukkuu takit päällä sohvalla ja lautaset ym pöydällä. Mä oisin potkinu hereille ja käskeny siivoaan jäljet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän