Olen laihtunut,kukaan ei sano mitään
Olen laihtunut 15kg ja vaatekoko on pienentynyt.
Kukaan työkaverista eikä kavereista sano siitä mitään?! Eikö se näy,vai kateusko tässä nyt vaivaa.
Vai eikö enää uskalleta sanoa loukkaantumisen pelossa.
Kommentit (51)
Mä ainakin laihdun koko ajan sen takia ettei ole rahaa ruokaan. En todellakaan halua että kukaan huomaa tai varsinkaan kommentoi laihtumista. Arka aihe.
Tosiasia on, että ketään ei kiinnosta sinun kilosi. Ei ketään. Et ole kenenkään maailman keskipiste. Tai edes merkitysellinen.
Yleensä painosta ei ole soveliasta sanoa työkaverille mitään. Se on henkilökohtainen asia.
En sano minäkään enää. Sanoin kerran työkaverille, miehelle, että oletpa hoikistunut hienosti. Sanoi jättäneensä lounaan väliin jonkin aikaa. Kuoli muutaman kuukauden päästä vatsasyöpään. Toruin kyllä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri laihtui 15 kiloa. Löydettiin syöpä, ja sitten kuoli pois.
Eli kannattaa jatkaa ahmimista ja lihoa ettei syöpää löydetä,eikä kuole sitte .
Mä en puhunu mitään, ku aloin laihduttaa. Kattoin, että kuka huomaa ensin. Äitihän se, siinä kohtaa ku kymmenisen kiloa oli lähteny "ooksä niinku vähä hoikistunu?" 😄 Parinkymmenen kilon jälkeen työkaveri kysyi, että oonko käyny parturis tai jotaki, ku näytän erilaiselta 😅
Ei sitä välttämättä niin helposti huomaa
Jouduin lopettamaan fyysisen työn raksalla ja jouduin käden leikkaukseen joten liikkuminen väheni lähes olemattomaksi, no lihoin hetkessä yli kymmenen kiloa, kyllä alkoi huomauttelu usealtakin tutulta, nyt kun olen saanut tulleet kilot tiputettua niin hiljaista on.
Jos olet nainen, niin toiset naiset eivät halua kommentoida ainakaan positiivisesti laihtumistasi koska kahdehtivat sinua siitä, että olet pystynyt johonkin mihin he eivät kenties itse ole. Itse pudotin painoa n. 5 v. sitten ja osa tutuista ja ystävistä ei kommentoinut ollenkaan ja jotkut heittivät jonkun negatiivissävyisen kommentin ja sitten kun huomasivat vielä etteivät kiloni tulleet takaisin ja painon pudotukseni on pysyvää osa ystävistä jopa suuttui.
Painon kommentointi suuntaan tai toiseen on asiatonta. Olisiko pitänyt kehua koulukaveriani joka laihtui anoreksian vuoksi?
Siksikö laihdutit? Että edes joku huomaisi, varttiminuutin ajan. Tämä kertoo elämästäsi kaiken, en nyt viitsi hieroa sitä naamallesi.
Työkaveri laihtui 15 kiloa. Löydettiin syöpä, ja sitten kuoli pois.