Voisitteko lopettaa minun tuijottamisen vaikka olen poikkeava?
Kommentit (63)
Rakastan huomiota. Etenkin muutaman. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Huomio on kivaa kun se on positiivista. Mutta kukaan ei kaipaa sellaisia virnuiluja, nauramista ja tuijottamista joiden sanoma on että mikä v!!#ttu sinussa on vialla kummajainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopeteta, vaikka kuinka vinkuisit.
Joo no minä möllötän estoitta kanssa sitten sinua takaisin. Voit siinä ihmetellä sitten itse ihmetellä että miten olet noin helvetin sekaisin! jos tuijotat vaikka henkilöä kellä on ulospäin näkyvä sairaus
Sellaiset itkupotkuraivarit sieltä 🤣
Otapa tosta:
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio on kivaa kun se on positiivista. Mutta kukaan ei kaipaa sellaisia virnuiluja, nauramista ja tuijottamista joiden sanoma on että mikä v!!#ttu sinussa on vialla kummajainen
Luuletko muka, etten osaa erotella? Nuo jälkimmäiset menee ihan ohi silmien/korvien.
Olen ollut intuitiivinen aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopeteta, vaikka kuinka vinkuisit.
Joo no minä möllötän estoitta kanssa sitten sinua takaisin. Voit siinä ihmetellä sitten itse ihmetellä että miten olet noin helvetin sekaisin! jos tuijotat vaikka henkilöä kellä on ulospäin näkyvä sairaus
Sellaiset itkupotkuraivarit sieltä 🤣
Otapa tosta:
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Mitä jos mä antaisin sulle yliannostuksen noilla pillereillä?
Siis kenen tuijottaminen pitää lopettaa? Mitä järkeä on tuntemattomana laittaa tänne käsky lopettaa tuijottaminen, eihän me tiedetä kuka sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko muka, etten osaa erotella? Nuo jälkimmäiset menee ihan ohi silmien/korvien.
Olen ollut intuitiivinen aina.
Ja mistä tämä hyökkääminen minun kimppuun? sehän on ihanaa, oikeasti, että sinulla on asiat hyvin. En sanonut sinuun liittyen henkilökohtaisesti mitään, vaan totesin _yleisesti_ että tuollaista jälkimmäistä käytöstä kukaan ei kaipaa. Virnuilut, nauramiset ja tuijottamiset ovat ketä tahansa kohtaan törkeää käytöstä. Mut hei, mä sanon sen että maailmassa kiertää nyt todella paljon pahuutta ja intuitiivisten ihmisten kanssa mulla on aina ollut paha olla
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen tuijottaminen pitää lopettaa? Mitä järkeä on tuntemattomana laittaa tänne käsky lopettaa tuijottaminen, eihän me tiedetä kuka sä olet.
Jospa joku tuijotukseen taipuvainen henkilö tästä keskustelusta itsensä tunnistaisi ja ottaisi vaarin, olen niin täynnä ihmisyyttä että vaikka kuolisin ensyönä sydänkohtaukseen niin minä olen valmis lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku tuijotukseen taipuvainen henkilö tästä keskustelusta itsensä tunnistaisi ja ottaisi vaarin, olen niin täynnä ihmisyyttä että vaikka kuolisin ensyönä sydänkohtaukseen niin minä olen valmis lähtemään.
Tä? Mitä ihmettä sun valmiudet kuolemiseen liittyy tuijottamiseen?
Oma empiirinen havaintoni on Hki versus paikkakunta kera + - 10 t. asukkaan:
Hgissä voit olla vimpan päälle laittautunut/näyttävä ja silti saada olla suht rauhassa - tuhansien muiden näyttävien naisten keskellä. [Voit takuulla asioida kaupassa ilman peppusi salakuvaamista].
Yksi ja toinen ohilipuja saattaa sinuun katsahtaa, mutta hän tekee tämän vilkaisun kohteliaasti.
Ei mauttomasti tuijottaen. Ei suu auki!
Täällä joku voi tuijottaa sinua niin 'ihaillen'/kiinnostuneesti, että leukansa loksahtaa auki, eikä hlö lopeta skannaamistasi päästä varpaisiin millään.
Eikä sulje suutaan..
Tavattoman moukkamaista.
> Tämä oli minulle hienoinen kulttuurishokki.
Lopetin mm. meikkaamisen kokonaan, tarkoituksella. En ole kesälläkään pukeutunut paikkakunnallani [seksikkäästi] minihameeseen, mikroshortseihin, farkkushortsein - yksin liikkuessani.
Ymmärrätte varmaan miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä? Mitä ihmettä sun valmiudet kuolemiseen liittyy tuijottamiseen?
Sillä tavalla että minä olen finito. Minä en kaipaa tästä maailmasta enää ketään tai mitään. Liikaa ollut kipua toisten aiheuttamana, tämä tuijottaminen on vain pieni pintanaarmu
Vierailija kirjoitti:
Miten poikkeat?
Käyn SeTassa.
En tuijota, koska kun käyn asioilla missä tahansa, niin ei ole intressejä tuijottaa ketään.
somebodis wathcing me is my anxsiety 😭👌🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi poikkeava niin kukaan ei tuijottaisi
Maalaiset tuijottaa monttu auki kaikkea, mikä poikkeaa niiden peräkylän perinteistä. Nielevät keskimäärin 27 kärpästä vuosittain per henkilö.
Jos sinä jäät pitkään toljottamaan, tyyliin vaikkapa 30 sekunttia tai minuutteja, niin se on tuijottamista. Ohimenevät katseet ovat normaaleja, mutta jokainen tajuaa mitä on tuijotus. Sitten kun katson näitä tuijottajia takaisin, niin jatkaa hetken silmät nauliintuneina katsomaan minua ja siinä sitten tuijotetaan toisiamme... kunnes tämä tuijottaja ylimielisesti jatkaa matkaansa nauraen!!! eli tuijottaminen ei riittänyt ilkeytenä ja ei ottanut huonosta käytöksestään vastuuta, vaan lisäsi huonoa käytöstä nauramalla päälle. Narsismi?