Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko lopettaa minun tuijottamisen vaikka olen poikkeava?

Vierailija
01.04.2025 |

Ihan oikeasti, se on huonoa käytöstä 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin psykopååttinen aloitus,

huomaatteko, te tervepäiset?

Sama hlö [selvästi!] on kirjoittanut kaikki 

kommentit - muutamaa aitoa

lukuunottamatta. 

Vierailija
42/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olen poikkeava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuijota, koska kun käyn asioilla missä tahansa, niin ei ole intressejä tuijottaa ketään.

Hyvä!

Sulle on siis lapsesta pitäen opetettu, että tuijottaminen on törkeää käytöstä ja viesti on mennyt perille niin kuin kuuluukin.

Se on hirveän rasittavaa ihmiselle joutua toistuvasti pilkatuksi, nauretuksi ja tuijotetuksi

Eikä kiusaaja ota vastuuta huonosta käytöksestään.

Nämä jotka tekee tätä, niin eivät ole olleet minun silmiin edes komeita tai kauniita 

Mutta silti heillä on niin suuret luulot itsestään, että kokevat oikeudeksi tuijottaa jotakuta 'mikä ihmeen kummajainen tuo on' - ilmeellä ja nauraa päälle. 

Mä en halua muuta kuin saada olla rauhassa minä ja elää omanlaista elämääni 

Vierailija
44/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan huomiota. Etenkin muutaman. 🖤

Huomio on kivaa kun se on positiivista. Mutta kukaan ei kaipaa sellaisia virnuiluja, nauramista ja tuijottamista joiden sanoma on että mikä v!!#ttu sinussa on vialla kummajainen 

Luuletko muka, etten osaa erotella? Nuo jälkimmäiset menee ihan ohi silmien/korvien.

Olen ollut intuitiivinen aina. 

Tai deluusioita. Tunne-elämän ongelmia sulla ainakin on. Minäpä väitän, ettei sussa ole mitään kovin poikkeavaa, mutta sinä olet yliherkkä. Tuijota takaisin ja hymyile. Piis änd laav.

Vierailija
45/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo vuosia sitten katsoa ihmisten ohi. 

Vierailija
46/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et olisi poikkeava niin kukaan ei tuijottaisi

Maalaiset tuijottaa monttu auki kaikkea, mikä poikkeaa niiden peräkylän perinteistä. Nielevät keskimäärin 27 kärpästä vuosittain per henkilö.

Tätä tapahtuu ihan Helsingissä, päivittäin. Vaikka luulin tänne sopeutuvani kun kaikenlaista kulkijaa.

Vierailija
47/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

80kg. Tämän kommentin tarkoitus on tietysti kartoittaa kuinka läski olen, ei ollut millään ystävällisyydellä kysytty 

Vierailija
48/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiii, älkää katsoko minuaaaa 😫

Kiihottaa kun tuntematon hopeakettu daddy katsoo mua 🥺👉🏻👈🏻 Mulla on praise kink 😳

Ääää ovulaatio on yhtä tuskaa 😣

N18

Vierailija
49/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuijota, koska kun käyn asioilla missä tahansa, niin ei ole intressejä tuijottaa ketään.

Hyvä!

Sulle on siis lapsesta pitäen opetettu, että tuijottaminen on törkeää käytöstä ja viesti on mennyt perille niin kuin kuuluukin.

Se on hirveän rasittavaa ihmiselle joutua toistuvasti pilkatuksi, nauretuksi ja tuijotetuksi

Eikä kiusaaja ota vastuuta huonosta käytöksestään.

Nämä jotka tekee tätä, niin eivät ole olleet minun silmiin edes komeita tai kauniita 

Mutta silti heillä on niin suuret luulot itsestään, että kokevat oikeudeksi tuijottaa jotakuta 'mikä ihmeen kummajainen tuo on' - ilmeellä ja nauraa päälle. 

Mä en halua muuta kuin saada olla rauhassa minä ja elää omanlaista elämääni 

Joo olen opettanut myös omille lapsille sen, että ketään ei saa tuijottaa. Olen ollut myös avustajana poikkeaville samoin kuin lapsenikin. Ollaan kaikki aikuisia. Mut älä ota henkilökohtaisesti mitään tuijotuksia. Ihmisiä on vaan kovin moukkamaisia maalaisjuntteja. Maallahan ne tuijottaa jopa kyläkaupassa, vaikka mitenkään erityisen poikkeava ei olisikaan. Tsemit sulle.

Vierailija
50/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas tuijottamaan sua a bimp

Vierailija
51/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan huomiota. Etenkin muutaman. 🖤

Huomio on kivaa kun se on positiivista. Mutta kukaan ei kaipaa sellaisia virnuiluja, nauramista ja tuijottamista joiden sanoma on että mikä v!!#ttu sinussa on vialla kummajainen 

Luuletko muka, etten osaa erotella? Nuo jälkimmäiset menee ihan ohi silmien/korvien.

Olen ollut intuitiivinen aina. 

Tai deluusioita. Tunne-elämän ongelmia sulla ainakin on. Minäpä väitän, ettei sussa ole mitään kovin poikkeavaa, mutta sinä olet yliherkkä. Tuijota takaisin ja hymyile. Piis änd laav.

Älä sinä puutu millään tavalla minuun tai elämääni! Mulla on oikeus olla minä ja elää TÄYSIN omannäköistä elämää.

Vierailija
52/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä se, että olen puoliksi ulkomaalainen genetiikaltani isäni ollessa muualta Euroopasta. Taustani siis vain lisännyt 'tunkeilevan pällistelyn' määrää.

Hgissä ei kukaan välitä, vaikka olisit aasialaisen ja mustan hybridi hyvinkin eksoottisella habituksella.

Täällä uusi [nätti] kasvo herättää kiinnostusta vallan kohtuuttomasti.

Plus se, että kulkenut kylällä ilman puolisoa rinnallani.

Näin olen signaloinut ympäristööni erheellisesti sinkkustatusta/seurankaipuuta.

Miehet ehkä olettaneet minun olevan saatavilla/ seuraa vailla.

Näin se taitaa olla.

Vierailija
53/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos loksauttaisit haavin auki niille tuijottajille? Toljotat takaisin.

Vierailija
54/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilpatanssijan/yleisurheilijan kropat

yhdessä yleisolemukseltani.

[Painoani en halua kertoa]. Täällä minulta

kysyttiinkin heti: 'Oletko Instamalli?' 

'Oletko julkkis?' Tämä 'eduskunnan 

kyselytunti' heti ensimmäisellä

kauppakäynnilläni..🤔 Jep, tämä riittänee.

Vierailija
55/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole aikeissa täällä liikuskella,

aamulenkit alkavat vasta uudessa

ympäristössä.

Ruokaostoksetkin toimitetaan tyylikkäästi

suoraan ovelleni, kun maksan palvelusta.

Näillä mennään. Kaikki ok.

Vierailija
56/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissamme myös tuijotellaan ja vaatetuksen mukaan saa vastareaktiota. Ainoa oikea tapa pukeutua onkin Didriksonin takki ja siistit siniset farkut tai mustat leggingsit, ja jonkinlaiset kivat mummokengät.

Joskus vähän räväytän ja laitankin päälle Marimekon untuvatakin ja seuraan mihin kategoriaan keski- ikäiset täti minut laittaa. Että tuleeko hymyä vai vihaista virnettä. :Ddddd 

Vierailija
57/63 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuijota sua. 

Vierailija
58/63 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset tuijottaa, osa aika häpeämättä. Yksi päivä olin kävelyllä ja edelläni kulki henkilö joka liikkui jonkin vamman vuoksi erikoisesti ja vastaantulevat kaksi 50-60 v. naista jopa käänsivät päätään tuijottaessaan kun kulkivat tämän henkilön ohi, mietin että miten he kehtaavat.

Vierailija
59/63 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap 👶🏻kääpiö?

Vierailija
60/63 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tuijotan aina takaisin niin kauan toinen lopettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi