Minun inhokkiällötysbiisi on....
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Kassu Halonen ja Kisu Jernström sävelsivät laulun vuonna 1988. Kirka suostui laulamaan kappaleen neuvottelujen ja kahden vuoden hevikauden jälkeen Syksyn Sävel -kilpailussa. Kirkan esitys voitti suurella äänivyöryllä, ja joulukuun alussa ilmestyneestä älppäristä tuli suurmenestys. S urun pyyhit silmistäni myi vuoden kuluessa yli 200 000 kappaletta ja oli silloin Suomen eniten myyty levy. Vain Jari Sillanpää on pystynyt myöhemmin ylittämään levyn myyntimäärän.
Levyn englanninkielinen versio julkaistiin useassa maassa. Kirkan laulamana se nousi Kreikan myyntilistan kymmenikköön, ja muiden laulamana Hongkongin ja Singaporen listoille. Kappale oli myös Kiinassa karaoke-suosikki. Surun pyyhit silmistäni julkaistiin joko Kirkan tai muiden esittämänä myös Australiassa, Etelä-Afrikassa, Ruotsissa, Saksassa ja Hollannissa.
Siitä huolimatta on myös minun inhokkibiisini. Radio menee välittömästi kiinni. Mieti ny oikeita raskaan musiikin sarjalaisia. Alice Cooper, Metallica, Judas Priest, Rammstein, Black Sabbath(Ozzy), Ozzy Osbourne ym. Häpeäksi on kirka ollu!!! Hanoi Rocks on ollu parempi ja suositumpi maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näiden biisit: Bon Jovi. Celine Dion. Puff Diddy daddy vai mikä lie dödö. Cheek.
Olen kyllä huonon musiikin ystävä ilmeisesti. Olen tosi innostunut ysärin musiikista nyt nelikymppisenä. Kaikki ysärin inhokkini ovat nyt suosikkejani.
Lisään, tarkoitin Bon Jovia ja Celine Dionia, jotka soi ysärillä paljon radiossa, vaikka ei ne nyt ihan ysärimusaa taida olla.
Kyllä BJ teki parasta musiikkia kasarilla, ne kolme ensimmäistä älppäriä, jonka jälkeen roskaa.
Erika Vikmanin järkyttöävä huuto"laulu" Ich komme. Niin surkeaa ja kammottavaa 🙉😫
En muista laulun nimeä enkä kuka sen laulaa mutta se on se joka menee "tulen kaukaa tulevaisuudesta olen pieni poika kapselissa tulin elämää etsimään"
Naisten suosikin eli Samuli Edelmannin virret.
Vierailija kirjoitti:
En muista laulun nimeä enkä kuka sen laulaa mutta se on se joka menee "tulen kaukaa tulevaisuudesta olen pieni poika kapselissa tulin elämää etsimään"
Vierailija kirjoitti:
Kassu Halonen ja Kisu Jernström sävelsivät laulun vuonna 1988. Kirka suostui laulamaan kappaleen neuvottelujen ja kahden vuoden hevikauden jälkeen Syksyn Sävel -kilpailussa. Kirkan esitys voitti suurella äänivyöryllä, ja joulukuun alussa ilmestyneestä älppäristä tuli suurmenestys. S urun pyyhit silmistäni myi vuoden kuluessa yli 200 000 kappaletta ja oli silloin Suomen eniten myyty levy. Vain Jari Sillanpää on pystynyt myöhemmin ylittämään levyn myyntimäärän.
Levyn englanninkielinen versio julkaistiin useassa maassa. Kirkan laulamana se nousi Kreikan myyntilistan kymmenikköön, ja muiden laulamana Hongkongin ja Singaporen listoille. Kappale oli myös Kiinassa karaoke-suosikki. Surun pyyhit silmistäni julkaistiin joko Kirkan tai muiden esittämänä myös Australiassa, Etelä-Afrikassa, Ruotsissa, Saksassa ja Hollannissa.
Mitä sitten. Ei sen paremmaksi muutu.
Antti Tuisku-Saisinko mä soittaa sun hanurii
Anna Puu, Kaija Koo...