Minun inhokkiällötysbiisi on....
Kommentit (119)
Paratiisi, kenen tahansa esittämänä. Umpityperät sanat ja henkilökohtaisista muistoista johtuen kappale on ällötyksien ällötys.
Lapsi tuoksuu joululta, ihan kuin joku pedofiili olisi kirjoittanut ne sanat 😄
Sinun särkyä anna mä en... yhyy ja vielä vauvaääninen esittämässä voi surkeus.
Kaikki mummon vinyylit eli jotain Katri Helenaa, Tapani Kansaa yms yökkköjä
Se missä se lihava takavuosien yhden hitin ihme laulaa että korkkarit kattoon tää ilta on meille siskoille spermaisille.
Vierailija kirjoitti:
Bara bada bastu
Mää oon ihan samaa mieltä, aivan jaska rallatus!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki BESS:n biisit.
Sekä Muija Tilkkumaa alusta loppuun kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Se missä se lihava takavuosien yhden hitin ihme laulaa että korkkarit kattoon tää ilta on meille siskoille spermaisille.
Harhainen retardi tunnisted.
Vierailija kirjoitti:
Kassu Halonen ja Kisu Jernström sävelsivät laulun vuonna 1988. Kirka suostui laulamaan kappaleen neuvottelujen ja kahden vuoden hevikauden jälkeen Syksyn Sävel -kilpailussa. Kirkan esitys voitti suurella äänivyöryllä, ja joulukuun alussa ilmestyneestä älppäristä tuli suurmenestys. S urun pyyhit silmistäni myi vuoden kuluessa yli 200 000 kappaletta ja oli silloin Suomen eniten myyty levy. Vain Jari Sillanpää on pystynyt myöhemmin ylittämään levyn myyntimäärän.
Levyn englanninkielinen versio julkaistiin useassa maassa. Kirkan laulamana se nousi Kreikan myyntilistan kymmenikköön, ja muiden laulamana Hongkongin ja Singaporen listoille. Kappale oli myös Kiinassa karaoke-suosikki. Surun pyyhit silmistäni julkaistiin joko Kirkan tai muiden esittämänä myös Australiassa, Etelä-Afrikassa, Ruotsissa, Saksassa ja Hollannissa.
Oot kattonut samat dokumentit ku mä! Hjyva, on mennyt oppi perille...heja Kassu eli Osmo Väinö Kalervo...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki BESS:n biisit.
Samoin Behmin, joka laulaa hampaiden välistä ja yläkurkulla.
Minun inhokkeja on kaikki musiikki, mitä on tehty 2000-luvulla. Varsinkin kotimainen. Sitä ennen pystyi kuuntelemaan noin 70% kaikesta musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin Kahvimaito 🤮
No toi on kyllä Jannelta riman alitus, elikäs aika surkee! ( Onks se Jannen tekosia?)
Kaikki Arja Korisevan, Anna Abreun, Antti Tuiskun, Anna Erikssonin, Benjaminin, Marjorien, Behmin, Bessin ynnä muiden inisiöiden biisit.
Suurlähettiläiden Kun tänään lähden tai mikä tahansa Mamban kappale.