Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki keski-ikäiset jotka pitävät itseään nuoremman näköisenä kuin on, mistä tämä nuoruuden vaikutelma sinun kohdallasi syntyy?

Vierailija
01.04.2025 |

Niin, kerro? Ikäsi, entä kuinka vanhalta näytät? 

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen lukuisia ikäistään nuommilta näyttäviä. Olen yrittänyt miettiä, mikä heitä yhdistää, ja olen löytänyt seuraavia  tekijöitä:

Jos on sydämenmuotoiset kasvot, niin ne eivät valahda alaspäin.

Rasvainen iho ei rypisty.

Poikamainen vartalo ei kerää muotoja ja viittaa nuoreen ihmiseen.

Tyttömäinen tyyli: poninhäntää, pitkiä hiuksia. 

Poikamainen vartalo?? 

Vierailija
122/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen lukuisia ikäistään nuommilta näyttäviä. Olen yrittänyt miettiä, mikä heitä yhdistää, ja olen löytänyt seuraavia  tekijöitä:

Jos on sydämenmuotoiset kasvot, niin ne eivät valahda alaspäin.

Rasvainen iho ei rypisty.

Poikamainen vartalo ei kerää muotoja ja viittaa nuoreen ihmiseen.

Tyttömäinen tyyli: poninhäntää, pitkiä hiuksia. 

Poikamainen vartalo?? 

Tuo kommentoija haluaa vaan dissata hoikkia ja pienirintaisia naisia haukkumalla heitä poikamaisiksi. Pojilla ei ole rintoja, joten tuo vartalotyyppi on tyttömäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus auttaa. Pystyy pukeutumaan miten vain ja näyttää nuoremmalta. Toinen on urheilullisuus. On vetreämpi ja ketterämpi kuin monet ikäisensä. Sitten on hyväkuntoinen iho, kynnet ja hiukset. Siis yleinen olemus.

Yleisesti luullaan 5v nuoremmaksi. Olen 37v. Itsekin yllätyn usein, kun luulen jonkun olevan ikäiseni ja tämä näyttää reilusti minua vanhemmalta. Mutta yleisesti ajattelen tämän johtuvan siitä, että ovat ylipainoisia, ryhti lössähtänyt, tyyli tanttamainen ja iho, hiukset ja kynnet huonossa kunnossa (luultavasti ruokavalion vuoksi. Ne kaikki vanhentavat ikävä kyllä ihmisistä todella paljon.

Vierailija
124/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.

Puolihameet taitaa olla 70-80-vuotiaiden juttu 

Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame? 

Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu. 

Onko sitten olemassa kokohame? 

Kokohame ulottuu nilkkoihin asti, puolihame polvien alapuolelle, ehkä puolisääreen asti. Vanhemmissa elokuvissa näkee.

Vierailija
125/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin minulla. Minua luullaan eläkeläiseksi. Vtuttaa. Jos olisi rahaa, niin kävisin kasvojenkohotusleikkauksessa.

Vierailija
126/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin pitkään huomattavastikin oikeaa ikääni nuoremmaksi. Alle 50 kg paino ja pitkät hiukset, sekä luontainen vikkelä liikkuminen antoivat nuoren vaikutelman. 

Nyt vaihdevuosien myötä vartalo on saanut keski-ikäisen muotoja, niin en enää näytä samalla tavalla nuorelta kuin ennen. Painokin on noussut aikuiselle tyypillisempiin lukemiin. Semmoista se on, eihän se nuoruus kenelläkään ikuisesti kestä.

Vierailija
127/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikeastaan pidä itseäni nuoremman näköisenä, mutta olen aina kuullut näyttäväni nuoremmalta. Minua luullaan n. 10 vuotta nuoremmaksi. Syy on varmaankin se, että olen pieni ja hoikka, minulla ei ole lyhyttä tukkaa enkä käytä tätimäisiä vaatteita. 

Vierailija
128/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus auttaa. Pystyy pukeutumaan miten vain ja näyttää nuoremmalta. Toinen on urheilullisuus. On vetreämpi ja ketterämpi kuin monet ikäisensä. Sitten on hyväkuntoinen iho, kynnet ja hiukset. Siis yleinen olemus.

Yleisesti luullaan 5v nuoremmaksi. Olen 37v. Itsekin yllätyn usein, kun luulen jonkun olevan ikäiseni ja tämä näyttää reilusti minua vanhemmalta. Mutta yleisesti ajattelen tämän johtuvan siitä, että ovat ylipainoisia, ryhti lössähtänyt, tyyli tanttamainen ja iho, hiukset ja kynnet huonossa kunnossa (luultavasti ruokavalion vuoksi. Ne kaikki vanhentavat ikävä kyllä ihmisistä todella paljon.

Iho, hiukset ja kynnet menevät huonoiksi esimerkiksi jos kilpirauhasen toiminta huononee. Turha syyllistää. Iän myötä tulee ikään liittyviä muutoksia, niin käy vielä sinullekin. Et ole erinomaisempi ihminen, koska kyntesi sattuvat olemaan hyvässä kunnossa.

Vierailija
129/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi enkä pahemmin käytä alkoholia. Enkä ole naimisissa ja minulla ei ole lapsia.

Vierailija
130/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos on sydämenmuotoiset kasvot, niin ne eivät valahda alaspäin."

Minusta taas tämä kasvotyyppi valahtaa usein nopeimmin ja rumimmin. Itsellänikin sydämenmuotoiset kasvot, ja sen siron, terävän leuan sivuille on tullut semmoiset bulldog-pussit jo vähän päälle nelikymppisenä. Minusta se leuanmuoto, joka hitaimmin muuttuu, on päinvastoin semmoinen jykevä ja leveä ja kulmikas, joka on aika lailla päinvastainen kuin sydänkasvojen siro ovaali.

Vierailija
131/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun kerron niin saan alapeukkuja. Ihossa on juonteita ja kuivuukin nykyään helposti, uikkareissa varmasti näkyy kehon ikä myös. Mutta ulkoilen paljon, askel on kevyt. Juon paljon vettä, en ole meikannut vuosikymmeniin. En polta tupakkaa. Venyttelen säännöllisesti. Tulos on se että tarjotaan lastenlippua, kaupan kassalla katsotaan saunaolutta pitkään, puhutellaan teinin siskona, moni reippaasti nuorempi hymyileekin, tosin silloin ajattelen ensin että on ketsuppia naamassa tai jotain. Viime kesänä kysyttiin Alkossa henkkarit. N50+

Vierailija
132/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho, hiukset ja kynnet menevät huonoiksi esimerkiksi jos kilpirauhasen toiminta huononee. Turha syyllistää. Iän myötä tulee ikään liittyviä muutoksia, niin käy vielä sinullekin. Et ole erinomaisempi ihminen, koska kyntesi sattuvat olemaan hyvässä kunnossa.

Kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole mikään yleinen ongelma. Oli muotia kyllä jossain vaiheessa. Enkä kyllä syyllistänyt ketään. Totesin vain. Aika herkkää porukkaa, jos asioista ei voi puhua neutraalisti ilman, että joku loukkaantuu.

Vierailija
133/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos on sydämenmuotoiset kasvot, niin ne eivät valahda alaspäin."

Minusta taas tämä kasvotyyppi valahtaa usein nopeimmin ja rumimmin. Itsellänikin sydämenmuotoiset kasvot, ja sen siron, terävän leuan sivuille on tullut semmoiset bulldog-pussit jo vähän päälle nelikymppisenä. Minusta se leuanmuoto, joka hitaimmin muuttuu, on päinvastoin semmoinen jykevä ja leveä ja kulmikas, joka on aika lailla päinvastainen kuin sydänkasvojen siro ovaali.

Sydän ei ole ovaali.

Vierailija
134/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi kuulin: hei sinä nuori neiti...no olen 55v. Normaalipainoinen ja urheilullinen kait sitten, harrastan kuntosalia ja tanssia. Pitkät hiukset on, eikä juurikaan juoteita/ ryppyjä. Ikää arvellaan 35v- 45v. Ihan sama, mitä tuut tähän urputtamaan, tää nyt vaan on totta :D. Eli se en ole vain minä, joka on sitä mieltä, itseasiassa itseäni ei juurikaan ole asia kiinnostanut. Kaikista paras arvaus on ollut, "no vähän alle kolmekymppinen". Että silleen. Kyllä meitä siis on.

Hnmm. 

Et ole tainnut kuulla sitä ohjetta, että ihmisen saa hyvälle tuulelle: kutsu vanhaa nuoreksi ja nuorta vanhaksi.

Olen käsittänyt sen vähän niinku myyntikikaksi.

Lol- tässä taas yksi epäilijä, kuten sanoin, ihan sama mitä ajattelet ja luulet, itse tiedän, miltä näytän ja näköjään muutkin :D 

Vierailija
135/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi kuulin: hei sinä nuori neiti...no olen 55v. Normaalipainoinen ja urheilullinen kait sitten, harrastan kuntosalia ja tanssia. Pitkät hiukset on, eikä juurikaan juoteita/ ryppyjä. Ikää arvellaan 35v- 45v. Ihan sama, mitä tuut tähän urputtamaan, tää nyt vaan on totta :D. Eli se en ole vain minä, joka on sitä mieltä, itseasiassa itseäni ei juurikaan ole asia kiinnostanut. Kaikista paras arvaus on ollut, "no vähän alle kolmekymppinen". Että silleen. Kyllä meitä siis on.

Hnmm. 

Et ole tainnut kuulla sitä ohjetta, että ihmisen saa hyvälle tuulelle: kutsu vanhaa nuoreksi ja nuorta vanhaksi.

Olen käsittänyt sen vähän niinku myyntikikaksi.

Lol- tässä taas yksi epäilijä, kuten sanoin, ihan sama mitä ajattelet ja luulet, itse tiedän, miltä näytän ja näköjään muutk

Mun teini-ikäisen pojan kaverit oli sanoneet hänelle, että "äitis näyttää 25-vuotiaalta". Enpä jaksa uskoa, että halusivat saada mut hyvälle tuulelle :D

Vierailija
136/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta on todella yleinen ongelma varsinkin naisilla. Siitä kärsii 4% väestöstä, joista 3/4 naisia, eli onkos se sitten 6% naisista. Se yleistyy vanhetessa, joten keski/ikäisistä naisista jo paljon tuota useampi kärsii siitä. Ja niin kutsuttu subkliininen vajaatoiminta on vielä yleisempää. Se voi jo vaikuttaa esimerkiksi ulkonäköön, mutta ei vielä ole niin paha, että siihen määrättäisiin lääkehoito.

Hyvin voi sanoa, että jos kynnet ovat vanhemmiten yhtäkkiä huonossa kunnossa, syy on usein kilpirauhasessa. 

Vierailija
137/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoimintaa voi hoitaa. Kaverilla ollut se teinistä saakka. Miksi muuten loukkaantua, kun oikeasti huono ruokavalio vanhentaa ihmistä monella tavalla? Ei se mikään loukkaus ole vaan totuus.

Vierailija
138/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaana näytin lapselta koska joka paikassa tyrkytettiin lastenlippua. Enää ei 😅

N40

Mulle tyrkytettiin 29 vuotiaana lastenlippua bussissa, syytän siitä Michael Korsin laukkua..

Vierailija
139/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v nainen ja usein luultu 40 vuotiaaksi. 

Vierailija
140/242 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan aina ainakin 10v nuoremmaksi kuin mitä olen. 

n.54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän