Hei kaikki keski-ikäiset jotka pitävät itseään nuoremman näköisenä kuin on, mistä tämä nuoruuden vaikutelma sinun kohdallasi syntyy?
Niin, kerro? Ikäsi, entä kuinka vanhalta näytät?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Arvaatko minkä ikäinen videon mies on?
Veikkaan 48 vee. Tehty jotain naamalle ja kehon rasvaprosentti tosi alhainen. Näyttää jotenkin oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.
Vaan legginssejä, voimakas hiusväri, nuorekasta rokkihenkeä, paksuja irtoripsiä ja mustaa ja räikeitä värejä. Suomalainen tosi nuorekas keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
58-vuotiaana ei ole yhtään ryppyjä kasvoissa. Ei kyllä johdu hyvästä ihonhoidosta, pesen meikit vedellä ja tavan saippualla ja marketin halvinta yövoidetta käytän. Taitaa olla geeniperimää. Ei kyllä haittaisi vaikka olisikin ryppyjä. Mitä sitä peittelemään minkä ikäinen on.
Johtuu paksusta ja rasvaisesta ihosta ja usein ylipainosta. Kyllä se ikä kuitenkin näkyy, nimittäin vartalossa, kun siinä on 20 kiloa nuoruusvuosien jälkeen kerrytettyä muhkura.
Nimenomaan hyvä, kuulas, sileä iho;
myös kaula, decolletee. Ripeä liikkuminen,
sirous, suuret silmät, muodikkuus,
ryhdikkyys. Heleä ääni ilman tupakointia..
Se on kokonaisuus. Näitä mä olen kuullut
molemmilta sukupuolilta, jopa lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.
Puolihameet taitaa olla 70-80-vuotiaiden juttu
Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame?
Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu.
Onko sitten olemassa kokohame?
- Tarkoitat varmaan maxihame eli pitkä (puoli) hame.
- Kokohame on mielestäni 'pikkumusta' jota käytetään mm. hautajaisissa, ja pituus sinne polven tai pohkeen (ja miksei nilkankin) kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym. Olen myös välttänyt aurinkoa nuoresta asti ja käytössä ympäri vuoden vähintään sk 30, en ole koskaan myöskään tupakoinut ja alkoholiakin juonut viimeksi n. 3 vuotta sitten. En myöskään syö sokeria tai valmisruokia vaan ainoastaan itse tehtyä, terveellistä kasvisruokaa. Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊
Pari vuotta vielä ja kaikki muuttuu. Vaihtarit pukkaa päälle ja kelvollinen ulkonäkö on muisto vaan. Ikävuosien 50-60 välillä ulkonäkö romahtaa huomaat sitä itse tai et.
Käykö muka kaikille näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame?
Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu.
Onko sitten olemassa kokohame?
- Tarkoitat varmaan maxihame eli pitkä (puoli) hame.
- Kokohame on mielestäni 'pikkumusta' jota käytetään mm. hautajaisissa, ja pituus sinne polven tai pohkeen (ja miksei nilkankin) kohdalle.
Mielestäni ja mielestäni. Ei nämä ole mitään mielipidekysymyksiä. Pikkumusta on mekko. Mekko on yksiosainen vaate. Hameen kanssa käytetään yläosaa. On minihame, puolihame ja kokohame, jota nykyään usein sanotaan maxihameeksi. Pitkät mekot ovat maximekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaatko minkä ikäinen videon mies on?
Veikkaan 48 vee. Tehty jotain naamalle ja kehon rasvaprosentti tosi alhainen. Näyttää jotenkin oudolta.
Oikea vastaus 47. Video on kylläkin yli vuoden vanha.
Kyseinen henkilö käyttää miljoonia ikääntymisen kääntämiseen ja tavoittelee kuolemattomuutta.
Liikunnallisuus, pitkät hiukset ja hyvä iho. Olen 42, näytän kuulemma n. 35-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä, onhan nyt hameita kaikenikäisillä. Vai mitä meinaa puolihame? Jotain muuta kuin hame?
Kyllä treenattu 55+ hopeakettu menee kolmevitosesta nuorekkaassa farmariasussa ja tennistossuissa
Kun olin 50 v, niin minua sanottiin nuoremman näköiseksi. Nyt olen 56 v, eikä enää niin sanota. Mikä on muuttunut? Samoissa vaatteissa kuljen, samaan tyyliin. Ainoa muutos on iho: se on löystynyt. Terävästä leukalinjasta on tullut pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
No 28-vuotiaana olin lennolla, jossa matkustamohenkilökunta kohteli minua kuin lasta ja sanoivat, että älä huoli, kohteessa on minulle saattaja seuraavalle lennolle. Jossain vaiheessa sitten tulivat pyytämään anteeksi ja sanoivat luulleensa, että olen alle yksi lennolla olleista alle 16-vuotiaista yksin matkustavista, jolle olivat järjestäneet erityistä tukea.
Nyt olen 40-vuotias ja tekoälysovellukset veikkaavat iäkseni noin 26. Synttäreilläni oli puolituttuja, jotka eivät tienneet ikääni ja kun kakkuun laitettiin kynttilät niin nämä olivat todella yllättyneitä ja sanoivat, että luulivat alle 30-vuotiaaksi.
Eli ehkä jotain perää.
Haluan sut nyt ridaamaan paksulla kullillani 🍆, toivottavasti tisusi on pienet ja kiinteät
Ikä 49, olen ottanut botoxia huuliin ja poskipäihin ja pukeudun aina tiukkoihin naisellisiin minimekkoihin. Olen kaunis ja näytän ikääni nuoremmalta. Olen persoonallinen ja uskallan olla erilainen, näyttävä ja naisellinen.
Olen pieni, hoikka ja urheilullinen. Talvivaatteissa ja pipo päässä kysyttiin papereita eikä myyty siideriä. Toinenkin nuorehko nainen tuli kassalle arvioimaan. Nauroin koko matkan kotiin, ilman siideriä. Olin tuolloin 50 v.
En ole todellakaan rypytön, mutta olemus kepeä, pieni ja kuulemma vilkas. En jaksa murehtia ulkonäköäni, on niin kiire elää. En käytä päihteitä ja olen aina elänyt säännöllistä, terveellisehköä elämää. Ulkonäöltäni olen meikkaamaton kelmeä olmi, sekin varmaan hämää joitain.
Mutta minulta jos kysytään, että "arvaa ikäni", heitän varmuuden vuoksi vähintään sen 10 vuotta alakanttiin. En uskalla sanoa mitä oikeasti ajattelen. Siitä siis arvelen johtuvan useiden kokemukset tästä. Varmasti omallakin kohdalla käynyt, en sitä epäile yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym. Olen myös välttänyt aurinkoa nuoresta asti ja käytössä ympäri vuoden vähintään sk 30, en ole koskaan myöskään tupakoinut ja alkoholiakin juonut viimeksi n. 3 vuotta sitten. En myöskään syö sokeria tai valmisruokia vaan ainoastaan itse tehtyä, terveellistä kasvisruokaa. Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊
Pari vuotta vielä ja kaikki muuttuu. Vaihtarit pukkaa päälle ja kelvollinen ulkonäkö on muisto vaan. Ikävuosien 50-60 välillä ulkonäkö romahtaa huomaat sitä itse tai et.
Ja silti tuossakin ikäluokassa ja muissa hamaan loppuun saakka on ne selvästi nuoremman oloiset, pirteät ja liikunnalliset yksilöt.
En elättele toiveita, että näyttäisin ikäistäni nuoremmalta. Haluan kuitenkin näyttää ikäisekseni freesiltä. Ajattelen, että stressitasojen alhaisuus, liikkeessä pysyminen ja iloisuus ovat hyviä keinoja tähän.
M46
No kasvojenkohotus ja kaulan muotoilu hyvällä kirurgilla, rasvansiirto kasvoihin. Ei tupakkaa, alkoa, aurinkoa, terveellinen ruoka ja hyvät yöunet. Laadukkaat klassiset vaatteet, hyväkuntoiset hiukset, kevyt meikki. Näin olen ns. hyvin säilynyt ja tyytyväinen! Ihan sama mitä luullaan iäksi - paljon nuorempi se on kuin todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun vertaa edelliseen sukupolveen, niin eroa löytyy :) ei ole tätipermistä, ei kuljeta sormi pystyssä paheksumassa "Mitä ne muutkin ajattelevat", ei kukkakuoseja, ei lahkeellisia alkkareita ja polvisukkia...
Keski-ikäisten tyyli on toki erilainen, mutta varmasti nuoret pitävät sitä tätimäisenä.
Parikymppisenä kuulin että näytän selvästi ikäistäni vanhemmalta.
Nyt karvan vajaa 52 vuotiaana arveltiin noin vuosi sitten 43 vuotiaaksi. Ei pahasti vielä edes harmaita ja hiusrajakin on pysynyt tallessa, ehkä se vaikuttaa