Minkälaisia te olette jotka olette täällä oikeasti joka päivä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaativan asiantuntijatyön välissä saa aivot narikkaan toviksi. Täällä on paljon hörhöjä, tyhmiä, sivistymättömiä, trolleja jne. Kiva höykkyyttää ja kettuilla välillä persuja varsinkin, kun eivät ole kovin järjenjättiläisiä 😂
Välillä ilm. asiattomista ja laittomista aloituksista ylläpidolle, esim. venäläissaastasta.
Suosittelen psykiatriseen hoitoon hakeutumista.
Huippuälykkään ei tarvitse olla empaattinen.
Teen itse työni hyvin , olen hyvä kumppani ja ystävä.
Palstalla kerron avoimesti mielipiteeni, joka voi vähempiosaisia, tyhmempiä hiukan harmittaa.
Emme tarvitse hoitoa.
Ohis
Ei kai empatiasta kukaan ole puhunut mitään, vaan sivistyksestä.
Ihan tavallisen ja kivan oloinen mutta minulla on piileviä sadomasokistisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen ja kivan oloinen mutta minulla on piileviä sadomasokistisia piirteitä.
Sama. Vähemmän yllättäen tällaisesta ei ole sopivaa puhua...juuri kenenkään kanssa. Ikinä.
Olen ollut palstalla päivittäin yli 10 vuotta. Mitäpä muutakaan minulla pitkäaikaistyöttömällä ja yksinäisellä ihmisellä on. Ei ole rahaa, ei ole tekemistä ja vielä sairaus vaivana. Kolmekymppisestä nelikymppiseksi vauvapalstalla. Ennen oli hieman säästöjä ja kaikki oli halvempaa. Nyt nekin ovat menneet ja ulosotto odottaa. Olen jo luovuttanut, mutta viimeinen askel on ottamatta.
Haen sitä suomenkielistä kontaktia ,oli miten trollia hyvänsä. Käytän arjessani enemmän muita kieliä vaikka asun Suomessa. Pääsee pian unohtumaan jos ei käytä, vaikka äidinkieli on.
"Tieto" tulee tänne nopeammin kuin lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisiä ja työttömiä varmaan lähinnä. Pikkulasten äitejähän täällä ei ole ollut enää 15 vuoteen. Se oli se alkuperäinen kohderyhmä.
Näin on. Itse olen eläkeläinen ja käyn täällä lähes päivittäin katsomassa, mikä nuorempia mietityttää. Samalla voin tarkastella, miten median (YLE, MTV, HS, iltapäivälehdet) sisältö vaikuttaa AV:n lukijoihin.
Nolo.