Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia te olette jotka olette täällä oikeasti joka päivä?

Vierailija
01.04.2025 |

Niin? 

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä kun on hiljaista. Ei kommenttia minkälainen työ, ei ja ei. En koskaan vapaa-ajalla, joka olisi se todellinen ongelma. Niitä juuri en ymmärrä, ihan omalla ajalla täällä oleminen olisi huolestuttavaa

No nyt pomppasi. Mikset sitten ole muualla surffailemassa sillä "ei omalla ajallasi"?

Vierailija
22/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaa täällä aivojani joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tylsistyneenä täällä pyörin koittaen kuluttaa aikaa. Ja ei, työtehtävät eivät jää tekemättä, niitä vain ei ole, jos ei ole asiakkaita.

Vierailija
24/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo "Niin?" Siitä voi päätellä asian.

Vierailija
25/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen.

Netissä ei ole enää juurikaan keskustelupalstoja, tämä on viimeisiä.

Naamakirjaan en ole liittynyt koskaan.

Vierailija
26/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaan otsallani työpöydällä olevaan lyijykynään. Tasapainottelen päätäni siihen. Yhdellä kertaa meinasi tulla työterveyslääkärikeikka, kun kynä lipsahti silmääni. Onneksi vain puhkaisi vähän luomea siten että verentulo lakkasis parin minuutin päästä. Nyt luomi on tulehtunut ja turvoksissa.

Selllaisia täällä ollaan ja aina valmiina palvelukseen.

Vierailija
27/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääviasta eläkkeellä oleva, jolla ei pahemmin mitään oikeaa elämää ole. No onneksi onneksi on edes tämä, tuntuu ettei ihan irrallaan maailmasta ole. (Valitettavasti tämä ei ollut sarkasmia.)

Vierailija
28/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääviasta eläkkeellä oleva, jolla ei pahemmin mitään oikeaa elämää ole. No onneksi onneksi on edes tämä, tuntuu ettei ihan irrallaan maailmasta ole. (Valitettavasti tämä ei ollut sarkasmia.)

Veikkaan että tämä on ihan yleistä täällä. 

Vierailija
29/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen kotirouva.

Vierailija
30/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kolmekymppinen työssäkäyvä nainenhan minä. Luen vähän sen perusteella mikä kiinnostaa, täällä on paljon hyvääkin kaikein trollaamisen ohella :) 

Vierailija
31/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativan asiantuntijatyön välissä saa aivot narikkaan toviksi. Täällä on paljon hörhöjä, tyhmiä, sivistymättömiä, trolleja jne. Kiva höykkyyttää ja kettuilla välillä persuja varsinkin, kun eivät ole kovin järjenjättiläisiä 😂

Välillä ilm. asiattomista ja laittomista aloituksista ylläpidolle, esim. venäläissaastasta.

Vierailija
32/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen.

Netissä ei ole enää juurikaan keskustelupalstoja, tämä on viimeisiä.

Naamakirjaan en ole liittynyt koskaan.

Mä olin naamakirjassa noin 5 minuuttia. Sitten alkoi kaduttamaan. Käytännössä kuollut tili, mut eroon siitä ei pääse. Mut oikeastaan mikään some ei ole ollut mun juttu. Mieluummin olisin livenä ihmisten kanssa tekemisissä. Juuri kukaan muu ei tuota toivetta jaa. Ovat mieluummin netissä, kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
33/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyössä. Etätöissä oman työn organisointi kieltämättä tuottaa minulle vähän vaikeuksia, joka päivä huomaan jossain vaiheessa vitkuttelevani täällä. :( Olen myös vähän yksinäinen, vaikka olenkin naimisissa. Mies on sellainen perisuomalainen mölli joka ei paljon virka eikä kuuntele. N42

Vierailija
34/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativan asiantuntijatyön välissä saa aivot narikkaan toviksi. Täällä on paljon hörhöjä, tyhmiä, sivistymättömiä, trolleja jne. Kiva höykkyyttää ja kettuilla välillä persuja varsinkin, kun eivät ole kovin järjenjättiläisiä 😂

Välillä ilm. asiattomista ja laittomista aloituksista ylläpidolle, esim. venäläissaastasta.

Hei toi sun kommentti antoi susta tosi sivistyneen kuvan! Elämä tainnut pääasiassa jäädä elämättä? ;)

Vierailija
35/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo sinun katkeruutesi kumpuaa?

Vierailija
36/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainafanit lienevät fyysisesti rajoittuneita, jotka ovat työelämän ulkopuolella ja saavat sisältöä kurjaan elämäänsä riehuessaan vauvapalstalla. Muitakin rajoituksia varmasti on mutta tämä on se syy.

Dobryj utro, Igor.

Vastaavasti Venäjäfanit lienevät fyysisesti rajoittuneita Venäjän federaation rajojen sisäpuolelle, vahvasti työelämässä Pietarin trollitehtaalla ja saavat kurjan palkkansa ruplissa riehumalla vauvapalstalla vuorolistan mukaisesti. 

Vierailija
37/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei toi sun kommentti antoi susta tosi sivistyneen kuvan! Elämä tainnut pääasiassa jäädä elämättä? ;)

Vierailija
38/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, yliopistokoulutettu, terveysongelmia, normaalipainoinen ja liikuntaa harrastava (kun tämäkin on nähtävästi joku ennakkoluulo täällä). 

Vierailija
39/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen turha jätkä ja kulutan aikaani täälläkin.

M.53

Vierailija
40/88 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omassa elämässä on paketti kunnossa niin mikä tarve haukkua muita? Et vaikuta ihan terveeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi