Mies on välillä vaativa ja raskas
Nyt valitti siitä että olin nukahtaessani pitänyt ääntä.
Se itsekin pitää ääntä nukkuessaan.
Illalla oli vaikea.
Tuntuu siltä että pitääkö mun jaksaa tätä?
Kommentit (11)
Voit äänittää yöllä hänen ääniään ja soittaa niitä miehelle, niin hän kuulee äänensä. Tosin en epäile ollenkaan, ettetkö myös sinä äänetelisi yöllä. Kompromissina on kuitenkin tuohon se, että nukuttua eri huoneissa ja kun naitattaa, niin menette samaan huoneeseen.
Ja se, että olet puhelimella paljon, voi olla ihan tosi asia. Jos sinulla kuitenkin kaikki hommat hoituvat, mitään ei jää tekemättä puhelimen takia ja teidän parisuhdekin voi ihan suurinpiirtein hyvin, niin ei kai se mitään. Tosin itsekin olen vähentänyt puhelimella viettämääni aikaa varsinkin silloin, kun olen perheeni kanssa ja huomannut, että pystyn olemaan helposti ilman puhelintani. Saatan laittaa puhelimeni kokonaan toiseen huoneeseen ja äänettömälle ja pärjään tosi hyvin. Ehdin kyllä selata ihan rauhassa tätä muutenkin kuin ollessani perheeni kanssa. Perhe on tärkeämpi kuin puhelin.
Yritti soittaa ja olin varattu päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee paha olo.
Otapa lääkkeesi.
Ei lääkkeet auta, mies on pahansisuinen.
Ja ajattelit ap pilata lopunkin elämäsi? Hienoa.
Onnea vaan sitten sen täydellisen miehen etsintään. Sellaista ei nimittäin olekaan. Kaikilla meillä on omat huonot puolemme ja olemme inhimillisiä, mikä nykyään tuntuu unohtuvan ihmisiltä, jotka soimaavat puolisoitaan ja kanssaeläjiään milloin mistäkin.
Ei pidä jaksaa, ihmiset ihan turhaan kituvat samassa kämpässä
Ihmettelee kaikkia asioitani ja oon kuulemma ollut liikaa puhelimessa.