Syke kausi 20
Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (662)
Vierailija kirjoitti:
Milan näyttelijällä on maneerina tollainen heiluminen ja huojuminen, jotenkin pistää silmään joka kerta. Tätä näkyy myös muissa rooleissa mitä tekee.
Johannan juonikuvio sais edetä, ja Minakon itsellisestä äitiydestä ois kiva saada myös jotain.
Minä en saa mitään selvää myöskään hänen puheestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milan näyttelijällä on maneerina tollainen heiluminen ja huojuminen, jotenkin pistää silmään joka kerta. Tätä näkyy myös muissa rooleissa mitä tekee.
Johannan juonikuvio sais edetä, ja Minakon itsellisestä äitiydestä ois kiva saada myös jotain.
Onpas Hei jännää jos Johanna taas lankeaa Maxiin. Sitähän tässä kai moni odottaa.
Nii olisi, mutta tulevien jaksokuvausten perusteella Johannalle ja Bennylle tulee ehkä jotain säpinää?
Vierailija kirjoitti:
Nii olisi, mutta tulevien jaksokuvausten perusteella Johannalle ja Bennylle tulee ehkä jotain säpinää?
Näytti tulleenkin vielä uusi jaksokuvaus. Tässä ehtii vielä kaikenlaista tapahtua ennen kauden loppua.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin miettimään sitä intersukupuolisen lapsen tapausta. Häneltä ei siis leikattu niitä piilokiveksiä ja tämän takia joutuu syöpäseulontoihin, koska niihin laskeumattomiin kiveksiin liittyy kohonnut syöpäriski. Mitä hyötyä siitä leikkaamattomuudesta on? Tai siis mietin, että miksi ottaa kohonnut syöpäriski, kun siinä leikkauksessa olisi poistettu kivekset, joita lapsi ei kuitenkaan tarvitse tai hyödy niistä kiveksistä mitään?
Mielenkiintoinen juttu jossa tosiaan on monta sekä moraalista että terveydellistä kysymystä.
Miksi Lenitan puheentuottaminen hankaloituu viikko viikolta. Lähtis jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ajatuskin osallistua tuollaisiin Kikan tyylisiin kuolemabileisiin.
Voi että mua rasittaa tuo Kikka. Ärsyttävä tyyppi, ois ihan hyvä, kun poistuis koko sarjasta.
Kikka on ollut mukava, räväkkä piristys sarjaan. Tuleekohan, jotain perintöriitoja Lenitan ja Kikan tyttären kanssa, Kikkahan testamenttasi firman osuuden Lenitalle..
Kiinnostavaa kuka, näyttelijä Kikan tytär on.
Vaikea kyllä uskoa että Max-Johanna-Jannica kuviota enää pyöritettäis. Siinä ei voi enää tapahtua mitään uutta.
Joo, en usko että Jannica-Max johtaisi mihinkään pysyvään. Ja mentäiskö juonessa todella niin paljon taaksepäin ja pyörtäisikö Johanna kaikki puheensa että päätyisi lopulta Maxin kanssa oikeasti yhteen? Onhan se nyt ollut sarjan yksi keskeisistä teemoista, mutta aika kaukana nyt ollaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Hei jännää jos Johanna taas lankeaa Maxiin. Sitähän tässä kai moni odottaa.
Itseäni kiinnostaa erityisesti nuo ensiviikon jaksot, mutta enemmän on jännittävää jos Jannica lankeaa Maxiin! Johannaa ja Maxia en halua enää nähdä. En usko että kummastakaan mitään pysyvää tulisi, mutta onhan näitä aina hauskaa seurata. Toisaalta sitten Bennyllä ja Johannalla näyttäisi kauden lopulla olevan jotain meneillään.. Ensviikolla sitten jotain selkeyttä spekulaatioon!
En ymmärrä miksi moni haukkuu Stella Leppikorpea. Hän on oikeasti hyvä näyttelijä, mutta toki kaipaa vielä lisää kokemusta! Itse ainakin saan hyvin hänen puheestaan selvää, enkä ole kiinnittänyt huomiota mihinkään heilumiseen.
Saa nähdä miten Kikan lopulta käy, vaikka olisihan se epätodennäköistä että henkiin jäisi. Kuitenkin jotenkin Kikan kuoleman valtavasti esille nostaminen ja siitä jauhaminen saa pohtimaan että tuleeko tässä vielä jokin yllättävä käänne..
On kyllä mielenkiintoista nähdä jos Jannica taas lankeaa Maxiin! Jannica on kyllä viimeaikoina paljon Maxia läksyttänyt, esim. laittoi Maxille ne hoitsuopiskelijat johdatettavaksi. Toivottavasti Johannasta ja Maxista ei enää mitään tule.
Ketä on teidän lempi- ja inhokkihahmot Sykkeestä tällä hetkellä?
Omat suosikkini on Jannica ja Veera, inhokkeja sitten Lauri ja Johanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin on jo yllättävän pitkä aika kun Johannan ja Maxin suhde päättyi, pakko myöntää että toivoisin heidän yhteenpaluuta.
Vierailija kirjoitti:
Lemppareita Johanna, Ilmari, Lenita, Leevi, Marjut ja Max
Inhokkeja Jannica, Jari, Minako ja Kikka
Vierailija kirjoitti:
Mulla omat suosikit on Ilmari, Veera, Jesse ja Max
Inhokkeja Lauri, Johanna, ehkä ihan vähän Jannica ja Sonja välillä
Suosikkeja Ilmari, Jari, Artturi, Uffe, Minako ja Johanna, kaikkien aikojen suurin suosikki tietenkin Holopainen, inhokkeja Lauri, Jannica ja Sonja.