Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 20

Vierailija
01.04.2025 |

Uusi kausi jo 15.5. alkaen

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (662)

Vierailija
321/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikan kirjoittaminen sarjasta ulos oli virhe. Hauska ja persoonallinen hahmo, joka on saanut paljon asioita tapahtumaan. Miksi hyvät hahmot, kuten Marleena ja Kikka, tapetaan ulos sarjasta? Ärsyttävät jäävät jäljelle. No, mikäpä pahan tappaisi.

No mehän emme voi tietää mitä syitä niiden takana on. Aivan yhtä hyvin näyttelijät on voineet itse haluta ulos sarjasta, Tiina Lymin kohdalla voisin hyvin kuvitella näin olevan. Kikan näyttelijällä on jo reilusti ikää, ehkä hänellekin jo riitti, tai sitten oli muita töitä tiedossa. Näyttelijöitä ei voi väkisin pitää sarjassa ja kun on draamasarjasta kyse, niin tietysti käsikirjoittajat mielellään kirjoittavat tällaisia dramaattisia poistumista. 

Kikan näyttelijä Ritva Sorvali on 67v. Nuorempi on kuin Lena Meriläinen 71v.

Eivät nuo ole

Kyllä sitä 67 vuotiaskin voi haluta jo tehdä töitä vähän epäsäännöllisemmin, emmekä me varmaan kumpikaan tiedä kyseisen näyttelijän oikeasta terveydentilastakaan. Turha tässä nyt on enempää kinata, mutta yritin vaan sanoa, että ei ihan välttämättä ole käsikirjoittajissa syy hahmojen poistamiseen. 

Vierailija
322/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera vaikuttaa niin hyvältä hahmolta ja just täydelliseltä Ilmarille, joka ansaitsis viimeinkin rakkautta. Harmittaa vaan ettei tosta noiden jutusta taidakaan tulla mitään, kun podcastissa vähän spoilattiin :(. Toisaalta ei se haittaa kun olihan se aika arvattavissa että Laura on mukana vain hetken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin miettimään sitä intersukupuolisen lapsen tapausta. Häneltä ei siis leikattu niitä piilokiveksiä ja tämän takia joutuu syöpäseulontoihin, koska niihin laskeumattomiin kiveksiin liittyy kohonnut syöpäriski. Mitä hyötyä siitä leikkaamattomuudesta on? Tai siis mietin, että miksi ottaa kohonnut syöpäriski, kun siinä leikkauksessa olisi poistettu kivekset, joita lapsi ei kuitenkaan tarvitse tai hyödy niistä kiveksistä mitään?

Vierailija
324/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen valon voimia, että Leevi lopettaisi tuon sukupuolivouhkaamisen välittömästi. Jopa testoja pumppaava Dark Leevi oli miellyttävämpi kuin tämä sukupuolen moninaisuus -Leevi kolmansine sukupuolineen ja sukupuolineutraaleine pukutiloineen. Olen alkanut vihata Leeviä kausi kaudelta intohimoisemmin.

Ehkä sinunkin kannattaisi herätä tälle vuosikymmenelle niin kuin Jarin. 🙏 Toivottavasti opit maailmasta vielä paljon uutta!

Vierailija
325/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän uutta opittavaa voisi olla kaikissa sukupuolen moninaisuus -kultin väitteissä, että intersukupuolisuus on jokin maaginen kolmas sukupuoli? Kun ei ole. Tai että kukaan oikeasti haluaisi mitään sukupuolineutraaleja pukkareita ja vessoja, joissa miehet ja naiset ovat sekaisin? En tiedä ainoatakaan henkilöä, joka nauttisi siitä, että intiimitilat ovat unisex.

Ihme, että näinkin kauan kesti, että Sykkeeseen tungettiin tämä sekoilu.

Sinänsä intersukupuolisten mukaan tuominen sarjaan on hyvä asia, koska kyseessä on ihan todellinen fyysisen maailman ilmiö. Mutta se, että intersukupuolisia käytetään keppihevosena ideologisen sukupuolisekoilun edistämisessä, on kaasuvalotusta ja väärin intereitä kohtaan.

Vierailija
326/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän miinustatte kommenttiani, ei se todellisuutta muuksi muuta. :D

Vierailija
327/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on itsesi ja nykymaailman kanssa ongelmia, niin ei ehkä kannata tulla purkamaan niitä tänne fanisivustoille😊

Vierailija
328/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen valon voimia, että Leevi lopettaisi tuon sukupuolivouhkaamisen välittömästi. Jopa testoja pumppaava Dark Leevi oli miellyttävämpi kuin tämä sukupuolen moninaisuus -Leevi kolmansine sukupuolineen ja sukupuolineutraaleine pukutiloineen. Olen alkanut vihata Leeviä kausi kaudelta intohimoisemmin.

Ehkä sinunkin kannattaisi herätä tälle vuosikymmenelle niin kuin Jarin. 🙏 Toivottavasti opit maailmasta vielä paljon uutta!

Samaa mieltä !!!! Onneksi on olemassa myös paljon ihmisiä, jotka haluavat parantaa maailmaa

Vierailija
329/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellista maailmanparantamista onkin. :D

Vierailija
330/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on itsesi ja nykymaailman kanssa ongelmia, niin ei ehkä kannata tulla purkamaan niitä tänne fanisivustoille😊

Onko teidän mielestä niin, että jos katsoo sarjaa ja tykkää siitä, täytyy jotenkin allekirjoittaa kaikki, mitä sarjassa esitetään? What? Ei saa kritisoida mitään, jos on "fani"? o_O

Vierailija
331/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa ajatuskin osallistua tuollaisiin Kikan tyylisiin kuolemabileisiin.

Voi että mua rasittaa tuo Kikka. Ärsyttävä tyyppi, ois ihan hyvä, kun poistuis koko sarjasta.

Vierailija
332/662 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on ollut aivan surkea.

Milan ja Niken tapausta vatvotaan.

Kikan syöpätilanne vie 90% juonesta, eikä kunnon potilastapauksia ole näkynyt. Ylen kausiin verrattuna tää vaikuttaa surkealta.

Kausi puolessa välissä, eikä kiinosta yhtään. 

Vierailija
333/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää kausi on ollut tosi hyvä, ainoo ihan pieni toi Kikan sairaus johon menee iso osa ajasta. Alussa oli hyvät juonikuviot Jessen ja Ilmarin kanssa, nyt vihdoin Ilmarin ja Veeran kanssa😍ja ensi viikon jaksoissa selviää ehkä Johannan&Jannican&Maxin kuviosta lisää. 

Vierailija
334/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä tehty jo muka 20 vuotta? Ei millään uskoisi, äkkiä tämä aika menee.

Vierailija
335/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä tehty jo muka 20 vuotta? Ei millään uskoisi, äkkiä tämä aika menee.

No ei nyt sentään ihan 20 vuotta :D 20 kautta joo mutta niitä tehdään aina 3 per vuosi tai jotain sinnepäin. Sarja alkoi 2014 eli viime vuonna tuli 10 vuotta sarjaa täyteen!

Vierailija
336/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin vaan, että kun kautta on jäljellä enää muutama jaksokokonaisuus (2?) niin olisikohan mahdollista että Laura olis vielä ensikaudellakin mukana, kun sekin on kuitenkin kuvattu jo aiemmin. Luulis ettei Veeran ja Ilmarin kuvio selkene ihan näin lyhyessä ajassa kokonaan

Vierailija
337/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jossain kohtaa viesti, jossa sanottiin, että nämä uudet kaudet ovat ihan erilaisia kuin Ylen kaudet. En nyt löydä sitä ko viestiä, joko poistunut tai sitten lyhyillä yöunilla on vaikutusta asiaan :'D Vastaan kuitenkin:

Ei kai kukaan nyt ole enää vuosiin verrannut tätä menoa Ylen Sykkeeseen? Onhan siitäkin jo kohta seitsemän vuotta, kun sarja siirtyi Neloselle. Siitä lähtien koko meno on ollut ihan eri. Itse sanoisin, että Ylen ja Ruudun Syke ovat melkein kaksi eri asiaa.

Sama on käynyt useammalle eri suomalaiselle sarjalle, kuten vaikka Roballe tai Salkkareille: Jossain kohtaa tulee muutos. Joskus työryhmä vaihtuu, joskus firma, joskus taas päätetään keksiä jotain ihan uutta. Fakta on se, että ei Ylen tuottama Syke olisi kauaa selvinnyt. Tämä muutos olisi ollut edessä joka tapauksessa, kun ideat loppuvat kesken. Lisäksi Yle ihan itse kieltäytyi tuottamasta Sykettä enempää, ymmärsivät kai mitä tuleman pitää.

Hyvä sarja tämä on silti, kunhan ei nosta kriteerejä liian korkealle. Tämä on saippuasarja 2020-luvulla, ei dokumentti.

Vierailija
338/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli jossain kohtaa viesti, jossa sanottiin, että nämä uudet kaudet ovat ihan erilaisia kuin Ylen kaudet. En nyt löydä sitä ko viestiä, joko poistunut tai sitten lyhyillä yöunilla on vaikutusta asiaan :'D Vastaan kuitenkin:

Ei kai kukaan nyt ole enää vuosiin verrannut tätä menoa Ylen Sykkeeseen? Onhan siitäkin jo kohta seitsemän vuotta, kun sarja siirtyi Neloselle. Siitä lähtien koko meno on ollut ihan eri. Itse sanoisin, että Ylen ja Ruudun Syke ovat melkein kaksi eri asiaa.

Sama on käynyt useammalle eri suomalaiselle sarjalle, kuten vaikka Roballe tai Salkkareille: Jossain kohtaa tulee muutos. Joskus työryhmä vaihtuu, joskus firma, joskus taas päätetään keksiä jotain ihan uutta. Fakta on se, että ei Ylen tuottama Syke olisi kauaa selvinnyt. Tämä muutos olisi ollut edessä joka tapauksessa, kun ideat loppuvat kesken. Lisäksi Yle ihan itse kieltäytyi tuottamasta Sykettä enempää, ymmärsivät kai mitä tuleman pitää.

Saippuasarjanakin minusta silti aivan eri luokkaa kuin vaikkapa Salkkarit. 

Vierailija
339/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama on käynyt useammalle eri suomalaiselle sarjalle, kuten vaikka Roballe tai Salkkareille: Jossain kohtaa tulee muutos. Joskus työryhmä vaihtuu, joskus firma, joskus taas päätetään keksiä jotain ihan uutta. Fakta on se, että ei Ylen tuottama Syke olisi kauaa selvinnyt. Tämä muutos olisi ollut edessä joka tapauksessa, kun ideat loppuvat kesken. Lisäksi Yle ihan itse kieltäytyi tuottamasta Sykettä e

Hyvin sanottu, olen täysin samaa mieltä! Ylen Syke on mulle aina se rakas ja aito alkuperäinen, mutta tykkään tästä nelosen Sykkeestä melkein yhtä paljon. Ja minustakin ihan eri luokkaa kuin vaikkapa just Salkkarit

Vierailija
340/662 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin miettimään sitä intersukupuolisen lapsen tapausta. Häneltä ei siis leikattu niitä piilokiveksiä ja tämän takia joutuu syöpäseulontoihin, koska niihin laskeumattomiin kiveksiin liittyy kohonnut syöpäriski. Mitä hyötyä siitä leikkaamattomuudesta on? Tai siis mietin, että miksi ottaa kohonnut syöpäriski, kun siinä leikkauksessa olisi poistettu kivekset, joita lapsi ei kuitenkaan tarvitse tai hyödy niistä kiveksistä mitään?

Niin, kumpi on pahempi - kohonnut syöpäriski (yleensä vanhemmalla iällä) vai lapsena aloitettu hormonikorvaushoito? 

Ja sitten kun olis vielä hyvä ottaa huomioon, että kyseessä kasvavassa iässä oleva lapsi... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän