Tapailumies haluaa mieluummin lenkille kuin luokseni viettämään iltaa
Kertokaahan kokeneemmat mitä tästä pitäisi ajatella. Olemme 40+ vuotta ja itsellä takana pitkä avioliitto eikä kokemusta deittailusta tänä päivänä. Nyt sitten tapasin deittiapissa fiksun oloisen miehen. On nyt tavattu viisi kertaa kahviloissa, lenkillä, ravintolassa syöden.
En hae yhden yön suhteita ja kun tuo mies ei ole vielä mitään vonkaillut eikä edes yrittänyt pussatakaan niin olen ollut vain tyytyväinen. Nyt sitten kutsuin miehen kotiini kahville ja kokkaamaan. Ajatuksena että voisi keskustella vapaammin kuin julkisella paikalla ja tutustua paremmin. Mies ehdotti sen sijaan että mennään lenkkeilemään.
Olen nyt vähän hölmistynyt. Mulla ei ollut edes ajatuksena hypätä sänkyyn, jos mies sitä pelkää.
Mikä tämä juttu on? Millainen mies kieltäytyy kun nainen kutsuu kotiinsa kylään? Eikö sitä enää kiinnosta? Toisaalta hän itse ehdottaa että mennäänkin lenkille. En tajua.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Impotentti?
Ap ei kiinnosta seksuaalisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impotentti?
Ap ei kiinnosta seksuaalisesti
Jep ei varmaankaan.. en tarkoita että heti pitäis päälle hyökätä mutta kyllä sitä nyt kylään haluais tulla jos toinen viehättäis.. herrasmiehet voi mennä kylään mutta ei pety lapsellisesti jos tarjolla onkin ruokaa pillun sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä valmis suhteessa lähentymiseen, lenkkeily on puolueettomalla maaperällä ja melko neutraali tapa tutustua.
Näin minäkin ajattelen nyt. Lenkkeily on myös ilmaista eikä tarvitse maksaa edes itselle kalliita ravintolaruokia. Ja nyt pitäisi sitten selvittää onko hänellä haluakaan lähentyä enempää. En vaan itse halua mitään friendzonea hänen kanssa kun olen oikeasti etsimässä pitkää suhdetta.
Olen aiemmin ehdottanut miehelle teatteria, leffateatteria ja konserttia, mutta hän ei kuulemma tykkää eikä suostunut lähtemään. Kohta alkaa ideat loppumaan.
ap
No nyt kun nämä kerroit niin unohda toi mies.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse kanssa liian kohtelias ja pidättyväinen.
Oltiin toki tosi nuoria silloin.
En yrittänyt mitään seksiin liittyvää ja jopa nukuttiin yhdessä ilman , että mitään tapahtui.
Lopulta nykyinen rouva suuttui ja sanoi että enkö mä halua häntä ja haluanko olla vaan kaveri.
No siitä se seksi sitten alkoi, nyt ollaan oltu 25v yhdessä.
Halusin vaan tehdä selväksi , että en ole vain pillun perässä , vaan olen kunnollinen ja haluan parisuhteen.
Mutta ap:n tilanne hämmentää , jos ei pyydettäessä halua mennä kylään.
Jotenkin vähän oudolta vaikuttaa.
Onko minkä ikäinen mies?
Ja vaikkei nyt tähän liitykkään , niin onko duunari vai korkeammin koulutettu?
M42
Mies on 49 v ja korkeammin koulutettu (ei duunari). Mitä siitä voi päätellä?
ap
Ne saattaa olla sosiaalisesti surkeita naisten kanssa. Ajattelevat liikaa. Osa ollut niitä nörttejä hikareita
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on todistuvelvollisuus ettei ole raiskaamiseen taipuvainen ja hän haluaa ottaa varman päälle ettei tule turhia syytöksiä. Naiset ovat itse pelanneet itsensä ulos...
Miehet ovat ITSE pilanneet naisten elämät omalla käytöksellään! Katselepa niitä seksuaalirikostilastoja, arvon persu
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDDDD Olisi kyllä sellainen turn off että oksat pois ja rytinällä jorpakkoon XDDDD Ei liikunta, vaan tuo että pitää treffienkin sijasta mennä hikoilemaan jonnekin helvetin lenkkipolulle xddd älkääkä tulko lässyttämään mistään lenkkitreffeistä minulle XDDD kukaan täyspäinen jaksa sellaisia. Treffeillä kuuluu olla rauhassa, kuunnella musiikkia, syödä, matkoilla, katsella leffaa tai telkkaria, nauttia läheisyydestä. Ajella, käydä shoppailemassa, leffassa... Kaikki muu on pelkkää paskaa.
Oho. Kylläpä sulla kolahti johonkin tosi arkaan kohtaan.
Ulkoilu näköjään ahistaa ja tuo jotain traumoja, koska ulkoilu on hirveää traumatisoivaa hikiliikuntaa.
Ulkoillessa voi vapaasti jutella ja voi vaikka poiketa kahvilaan.
Ehkä aapeekin voisit ottaa laput silmiltä ja katsoa, mitä ulkoillessa voi tapahtua.
Tai sitten- Voihan se äijä olla semmonen tylsä juttukaveri, joka vaan hikoilee.
No, tuon ahdistuksesi poistamiseksi voisit vaikka kysyä, että mitä mies toivoo tästä teidän jutusta ja kertoa, mitä sinä itse toivot.
Ehkä se juttelu ja asioiden selventäminen on kävellessä helpompaa, neutraalissa ympäristössä, kuin sinun luonasi.
Voihan olla että mies haluaa selkeyttä, ettei tule me_too mahdollisuuksien paikkoja.
Voihan olla saanut näpeilleen tai on ujo. Tai on kunnioittava.
Juttele. Kerro. Voi olla arka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jo otsikosta ajattelin, että lähti mieluummin lenkille yksinään kuin tapasi sinut. Ei kai siinä. Ehkä haluaa vielä tutustua, jos on tosissaan kanssasi. Kai sinullakin on kokemusta siitä, kun mennään liian äkkiä intiimille tasolle ja kiinnytään, ja sitten kun aletaan oikeasti tutustua, niin ihminen ei olekaan yhtään sopiva.
Tai sitten haluaa naisen, jonka kanssa lenkkeillä myös suhteessa. Tai sitten haluaa seksiä kunhan ensin käytte kunnolla lämmittelemässä lenkkipolulla. :D
Siis mies haluaa mieluummin kävelylenkille luontopolulle minun kanssani, kuin kotiini kokkailemaan ja viettämään iltaa. Ei olla vielä käyty kummankaan kodissa.
Ja sitä nyt ihmettelen että millainen mies haluaa lähteä mieluummin uuden tapailukumppanin kanssa lenkille tuonne lähes nolla-asteiseen ilmaan
Voi olla rohkea ja kertoa itse miltä tuntuu.
Sama kuin numerolla 189. Miehellä ei seissyt millään, oli tosi estynyt. Edellinen nainen oli dumpannut seksin takia. Ehdittiin onneksi vain kihloihin. Samaa syyttelyä hänelläkin jopa diitä että tuöt meni huonosti niin syy minun, varmaan aseksuaali tai homo. Suhtautuisin tosi varauksella apn tilanteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua tuollaista, että tapailee jotakin tyyppiä suhteen toivossa, mutta ei ole edes ihastunut. Ja sitten täytyisi pitää kädestä ja halailla, vaikkei tunne toiseen mitään vetoa?
Kyllä sen oikean kumppanin tunnistaa, kun se tulee vastaan. Ei siinä tarvitse ihmetellä eteneekö suhde. Asioista on luonnollista myös jutella.
Jos etsii esim. kumppanuusvanhempaa niin ymmärrän treffailun ihan OK tyypin kanssa. Parisuhdetta tuosta ei tule.
Tätä se on kun puhutaan siitä että pitää antaa mahis vähä kaikille.. kyllä se pitää melko pian läikähtää että jatkaa toisen näkemistä, ei voi oikein mahdollista parisuhdetta perustaa pelkille järkivalinnoille
Kyllä niitä järkiliittoja on vaikka kuinka paljon tässä maailmassa.
Ap tuli päivittämään. Tuo deittipäivä sai yllättävän käänteen. Mies sanoikin minulle, että mennään joku toinen kerta ulkoilemaan ja kokkaillaan mun luona. Meillä oli tosi hyvä ilta ja tuntui että siinä tutustui selkeästi paremmin. Mielestäni molemmat viihdyttiin, naurettiin ja oli kivaa. Kysyin mieheltä että mitä hän ajattelee meidän treffailusta ja hän vastasi, että katsellaan, katsellaan. Meillä ei ollut mitään läheisyyttä illan aikana, paitsi halattiin kun mies tuli ja lähti.
Tämä tapailu on jatkunut nyt noin 1,5 kuukautta ja nähdään noin kerran viikossa. Nyt mies halusi itse taas tavata ja kutsui minut kotiinsa käymään ja käytiin luontopolulla. Oli oikein mukavaa mutta mies ei oikein osoita mitään lähestymistä. Eli hän haluaa selkeästi tapailla mutta ei yritä mitään fyysistä läheisyyttä. Mä olen jotenkin niin ihmeissäni kun yleensä miehet kyllä ehdottaa tässä vaiheessa ties mitä. Ja ei minullakaan ole kiire mutta jotain ajatuksia pitäisi miehestä saada irti; haluaako olla kaveri vai jotain muuta. Ihan vaan siksi että en jää odottamaan liikoja.
Itse voisin kyllä kokeilla jo vähän enemmän hänen kanssa. Mies on tosi mukava. Siinähän sitä tietää riittääkö kerta vai haluaako jatkoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDDDD Olisi kyllä sellainen turn off että oksat pois ja rytinällä jorpakkoon XDDDD Ei liikunta, vaan tuo että pitää treffienkin sijasta mennä hikoilemaan jonnekin helvetin lenkkipolulle xddd älkääkä tulko lässyttämään mistään lenkkitreffeistä minulle XDDD kukaan täyspäinen jaksa sellaisia. Treffeillä kuuluu olla rauhassa, kuunnella musiikkia, syödä, matkoilla, katsella leffaa tai telkkaria, nauttia läheisyydestä. Ajella, käydä shoppailemassa, leffassa... Kaikki muu on pelkkää paskaa.
Nykyinen mieheni on täysin paatunut sohvaperuna, jolla terveys prakaa, vaikka pitäisi olla parhaassa iässä. Kun pääsen tästä suhteesta niin todellakin varmistan, että seuraavalla riittää kuntoa ja liikunta halua. Olisin todella otettu lenkkitteffeistä. Jos ei pysty reippaasti kävelemään ja samalla keskustelemaan rauhallisesti niin ainakin tietää, että se on ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli päivittämään. Tuo deittipäivä sai yllättävän käänteen. Mies sanoikin minulle, että mennään joku toinen kerta ulkoilemaan ja kokkaillaan mun luona. Meillä oli tosi hyvä ilta ja tuntui että siinä tutustui selkeästi paremmin. Mielestäni molemmat viihdyttiin, naurettiin ja oli kivaa. Kysyin mieheltä että mitä hän ajattelee meidän treffailusta ja hän vastasi, että katsellaan, katsellaan. Meillä ei ollut mitään läheisyyttä illan aikana, paitsi halattiin kun mies tuli ja lähti.
Tämä tapailu on jatkunut nyt noin 1,5 kuukautta ja nähdään noin kerran viikossa. Nyt mies halusi itse taas tavata ja kutsui minut kotiinsa käymään ja käytiin luontopolulla. Oli oikein mukavaa mutta mies ei oikein osoita mitään lähestymistä. Eli hän haluaa selkeästi tapailla mutta ei yritä mitään fyysistä läheisyyttä. Mä olen jotenkin niin ihmeissäni kun yleensä miehet kyllä ehdottaa tässä vaiheessa ties mitä. Ja ei minullaka
on siinä jo aika monta tapaamista ollut eikä mitään fyysistä.. Ei lupaa hyvää. Tulee jäämään estyneeksi ja saat joka välissä olla vonkaamassa seksiä ja läheisyyttä laihoin tuloksin. Jos olisi edes joku vakaumus taustalla niin olisi varmaan jo siitä kertonut. Jos luonnostaan ei kosketus kiinnosta niin ei se tule muuttumaan.
Voi olla, että mulla on ollut vaan huonoa tuuria, mut yksikään tapailusuhde, jossa mies on sanonut että "Katellaan, katellaan" ei ole ikinä päättynyt parisuhteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapailu on jatkunut nyt noin 1,5 kuukautta ja nähdään noin kerran viikossa. Nyt mies halusi itse taas tavata ja kutsui minut kotiinsa käymään ja käytiin luontopolulla. Oli oikein mukavaa mutta mies ei oikein osoita mitään lähestymistä. Eli hän haluaa selkeästi tapailla mutta ei yritä mitään fyysistä läheisyyttä. Mä olen jotenkin niin ihmeissäni kun yleensä miehet kyllä ehdottaa tässä vaiheessa ties mitä. Ja ei minullaka
Ei tuo ole mitään tapailua, vaan tuttavuutta. Ja aika paljon kertoo, ettei mies ole 1,5 kuukaudessa lähestynyt lainkaan, ja ap miettii jotain yhden yön suhdetta. Viheltäkää peli poikki.
Jotkut miehet ovat aivotoiminnaltaan suunnilleen kultaisen noutajan tasolla. Eli koirienkin mittapuulla hieman vajaaälyisiä ja "hitaasti kypsyviä". He tykkäävät hirveästi juosta pallon perästä ja ihan vaan juosta.
Naisena sanoisin, ettei kannata välttämättä tapailla koiran tasolla toimivaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuorena ystävä, mies, jonka kanssa kävimme vuosikaudet kävelemässä ja joskus pistäydyimme hänen luonaan. En muista, halasimmeko tavatessa, mutta se ei ole relevanttia. Hän oli ystävä, mutta tämä ap:n tyyppi taitaa olla vain jonkinlainen toveri. Kuulostaa julmetun ankealta tuo ap:n kuvio. Mitään suhdeajatuksia on turha ap:n elätellä.
Lähetä mulle tuo mies! Kaikki tähänastiset ovat heti vonkaamassa sänkyyn, tuon kanssa voisi rauhassa tutustua lenkkipolulla ennen mitään liian läheistä olemista.