Tapailumies haluaa mieluummin lenkille kuin luokseni viettämään iltaa
Kertokaahan kokeneemmat mitä tästä pitäisi ajatella. Olemme 40+ vuotta ja itsellä takana pitkä avioliitto eikä kokemusta deittailusta tänä päivänä. Nyt sitten tapasin deittiapissa fiksun oloisen miehen. On nyt tavattu viisi kertaa kahviloissa, lenkillä, ravintolassa syöden.
En hae yhden yön suhteita ja kun tuo mies ei ole vielä mitään vonkaillut eikä edes yrittänyt pussatakaan niin olen ollut vain tyytyväinen. Nyt sitten kutsuin miehen kotiini kahville ja kokkaamaan. Ajatuksena että voisi keskustella vapaammin kuin julkisella paikalla ja tutustua paremmin. Mies ehdotti sen sijaan että mennään lenkkeilemään.
Olen nyt vähän hölmistynyt. Mulla ei ollut edes ajatuksena hypätä sänkyyn, jos mies sitä pelkää.
Mikä tämä juttu on? Millainen mies kieltäytyy kun nainen kutsuu kotiinsa kylään? Eikö sitä enää kiinnosta? Toisaalta hän itse ehdottaa että mennäänkin lenkille. En tajua.
Kommentit (281)
Ala huolestua vasta sitten, ja vasta sitten, kun hän kömpii olkkarista kalsareillaan ja alkaa pamputtaa seisovalla kalullaan kahvipöytääsi, niin että perintöposliinisi ovat vaarassa rikkoutua ja hyppivät saksanpolkkaa.
Varakeino: rakasta hänet ehjäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mielestäsi miehen pitäisi osoittaa jo viiden näkemiskerran jälkeen sinulle merkkejä siitä, että hän haluaa enempi lähentyä kanssasi? Miksi? "
En ole se jolta kysyt mutta minä en ainakaan halua hukata aikaani jonkun kanssa silkassa kaverisuhteessa jos olen hakemassa parisuhdetta. Jos minkäänlaisia merkkejä romanttisesti kiinnostuksesta ei ala olla viidenkään tapaamisen jälkeen niin alan kyllä olettaa meidän olevan vain kavereita.
Mutta tästä on toki erilaisia käsityksiä ja saakin olla. Jokainen tavallaan mutta tämä on se miten minä sen koen.
Koen että viidensien treffien jälkeen käveltäisiin käsi kädessä, halattaisiin pidempään ja ehkä joku poskipusu. Onko se liikaa toivottu?
ap
Mutta vaikuttaa siltä, että s
Tunnetko seksuaalista vetoa häneen vai onko tuo ihan täysin kaverillista? Kyllä minusta jo tuossa vaiheessa pitäisi jonkinlaista ihastusta olla, jos teidän välillä on kemiaa ja kipinää. Jos juttu tuntuu viidenkin tapaamisen jälkeen kaverilliselta, niin ehkä se sitten on luonteeltaan kaverillinen juttu?
Kyllä itse toivon enemmän kuin poskipusua, jos olen kiinnostunut, ja oikeastaan sitä HALUAA muutakin kiinnostuneena. Kun toiseen vaan tuntee vetoa .
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mielestäsi miehen pitäisi osoittaa jo viiden näkemiskerran jälkeen sinulle merkkejä siitä, että hän haluaa enempi lähentyä kanssasi? Miksi? "
En ole se jolta kysyt mutta minä en ainakaan halua hukata aikaani jonkun kanssa silkassa kaverisuhteessa jos olen hakemassa parisuhdetta. Jos minkäänlaisia merkkejä romanttisesti kiinnostuksesta ei ala olla viidenkään tapaamisen jälkeen niin alan kyllä olettaa meidän olevan vain kavereita.
Mutta tästä on toki erilaisia käsityksiä ja saakin olla. Jokainen tavallaan mutta tämä on se miten minä sen koen.
Koen että viidensien treffien jälkeen käveltäisiin käsi kädessä, halattaisiin pidempään ja ehkä joku poskipusu. Onko se liikaa toivottu?
ap
Miksi sitten pitäisi pitää kädestä kiinni?
Tervettä lenkkeilyä. Tutustuu siinä. Ja jos alkaa seurustella hän haluaa lenkki kaverin. Niin se on yhteiset harrastukset. Yhdessä tekeminen. Ja sitten tulee ne rahajutut kumpi maksaa puoliksi yleensä. Jos aloittajasta ei ole lenkkkaveriksi sitten. Pitää etsiä joku toinen.
Varokaa itämaan suunnan miehiä jotka vie kotiinsa ja syöttää huumeita , sitten salaa kuvaa ajastin kameralla. Vantaalla näitä on erityisesti ollut. Kuvasi voi levitä vaikka mihin sivuille.
Poskisuudelmat ja kädestä pitämiset ovat typerää teatteria, jos mitään ihastusta ei vielä ole edes syntynyt.
Mies on huomannut, että sinua kiinnostaa vain hänen rahat ja omakotitalo. Ei halua myöskään tulla sinun köyhään sikalaasi kun tottunut parempaan.
Sinun kuuluisi deittailla oman tasosi kanssa kuten rantojen miehet sitimarketin penkeillä
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: tarkoittaako hän juoksulenkkiä vai kävelylenkkiä? Minusta kävelylenkki on ihana, kun voi jutella eikä tule hiki. Juoksulenkistä tulee mieleen, että hän haluaa juosta pakoon.
Nyt on ihanan keväinen ilmakin. Ymmärrän, että mies haluaa olla ulkona.
Ehkä hän on myös kiireinen. Saa näin yhdistettyä päivän liikunnat ja treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... jatkan vielä. Mies on siis DI ja hyvä tuloinen. Iso omakotitalo mitä olen Google Mapsista katsonut. Kertoi osoitteen kun kysyin. Että vähän sillain kiinnostelee.
Ap
Niin no milloinpa suomalaista ei kiinnostaisi miehen rahat?
Sua voi kovasti kiinnostaa, mutta äläpä nyt yleistä kaikkiin suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Toi on minusta paljon huolestuttavampaa ettei ole kiinnostunut leffasta tai muista naisen tekemistä deitti-ideoista. Kuin siis siitä että haluaako tulla kotiin käymään. Ymmärrän täysin, jos ei halua mennä kotiin, siinä voi olla kaikenlaisia jännitteitä. Mutta jos tyrmää kaikki toisen tekemät treffipaikat niin se ei ole hyvä juttu.
Kuulostaa vähän joltain adhd:lta, joka ei voi istua/olla paikoillaan edes leffan ajan.
t: keittiöpsyko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuo käsikkäin kävely ei välttämättä toteudu koskaan. Olen itse pitänyt sitä omituisena enkä pidä siitä.
Mutta joo, jotain läheisyyttä luulisi teillä olleen, jos olisi romanttista kiinnostusta. Annathan sinä hänen ymmärtää, että olet kiinnostunut? Hymyilet, naurat, kyselet asioita, hipaiset vahingossa kädestä jne?
Ihan hyvin voit itse tehdä aloitteen suudelmaan. Ja tehän halaatte treffien lopuksi. Pidä itse kiinni pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En osaa sanoa olenko ihastunut vai en, koska on vasta viisi kertaa nähty. Ja kun on henkilö deittiapista niin ei ole tunnettu edes kavereina ennen tapailun aloittamista.
Mies on ihan kiva, hyvin rehellisen ja avoimen oloinen asioistaan (työstä, mitä tekee vapaa-ajalla). Mutta ei hän nyt viisien treffien jälkeen ole vienyt jalkoja alta. Ajattelen pikemminkin että ehkä tämä kortti kannattaa katsoa.
ap
Et ole itse ihastunut mutta silti haluat läheisyyttä, poskipusuja tms?
Onko sulla huono kunto tai ylipainoa? Hän yrittää sinuun iskeä liikunnan kipinää.
Kyllä AP'n kannattaa katsoa kortti loppuun asti, ja tosiaan mieluiten siellä kävelypolulla miehen kanssa, loogisesti(kkin) olettaen se ympäristö on rennompi kuin neljän seinän sisällä käyty keskustelu. *Rento sopivan hidas kävely rentouttaa ja rytmittää keskustelua....
Enemmän kaduttaa, jos jotenkin selviää(kin) sulle jälkikäteen, että kys Mies oli(kin) aito tapaus, siis "ei stereotypinen sika mies" tms.
Omaani vein kyllä eteenpäin Romanttisuudella, kuten esim oman maani mansikoilla kallio piknikillä, koski-joki kalliolla. jne kerran tosi hellästi kädestä silittäen...jne klassisella hiekkaranta kävelyllä jne, eli selviä eleitä tein jne ,**kaikkea en toki tänne kerro, kunnioituksesta.
Puhumisen tärkeyttä vaan ei voi liikaa korostaa.
Toivon vaan myös, että älkää Naiset liikaa ulkoistako kaikkea miehen vastuulle aloitteissa jne, tai käy näin...
Kuulostaa toki katkeralta, kunhan elän modernia tasa-arvon nykyaikaa, silti perinteisiä käytöstapoja noudattaen.
Aikalailla sama kävi itselleni, M40+ ja N55+.....
M40+ ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla huono kunto tai ylipainoa? Hän yrittää sinuun iskeä liikunnan kipinää.
PT toiminta sitten erikseen 🤨.. mikä helvetin idea on olla yhteydessä johonkin vähemmän viehättävään ja manipuloida hänet liikkeelle.. miksi viettää tälläisen kanssa aikaa kun ei ole oikeasti kiinnostunut siitä ihmisestä.. jos joku ehdottais mulle tälläistä niin katsoisin ympärilleni missä piilokamera 😄..
Tai jos olis oikein kivan näköinen niin kai sitä vois innostua syömään terveellisemmin ja lähteä liikkeelle mutta itselläni on sitä ylipainoa niin runsaasti ettei kukaan kivan näköinen ees kiinnostuis musta edes pt kohteena
Minä en tajua tuollaista, että tapailee jotakin tyyppiä suhteen toivossa, mutta ei ole edes ihastunut. Ja sitten täytyisi pitää kädestä ja halailla, vaikkei tunne toiseen mitään vetoa?
Kyllä sen oikean kumppanin tunnistaa, kun se tulee vastaan. Ei siinä tarvitse ihmetellä eteneekö suhde. Asioista on luonnollista myös jutella.
Jos etsii esim. kumppanuusvanhempaa niin ymmärrän treffailun ihan OK tyypin kanssa. Parisuhdetta tuosta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua tuollaista, että tapailee jotakin tyyppiä suhteen toivossa, mutta ei ole edes ihastunut. Ja sitten täytyisi pitää kädestä ja halailla, vaikkei tunne toiseen mitään vetoa?
Kyllä sen oikean kumppanin tunnistaa, kun se tulee vastaan. Ei siinä tarvitse ihmetellä eteneekö suhde. Asioista on luonnollista myös jutella.
Jos etsii esim. kumppanuusvanhempaa niin ymmärrän treffailun ihan OK tyypin kanssa. Parisuhdetta tuosta ei tule.
Tätä se on kun puhutaan siitä että pitää antaa mahis vähä kaikille.. kyllä se pitää melko pian läikähtää että jatkaa toisen näkemistä, ei voi oikein mahdollista parisuhdetta perustaa pelkille järkivalinnoille
Toi on tosiaan hyvä muistaa, että aloitetta kannattaa tehdä itse. Miehet saattaa olla tosi varovaisia tässä asiassa! Ettei vaan tulisi väärinkäsityksiä tai ylitettäisi rajoja.
En osaa sanoa olenko ihastunut vai en, koska on vasta viisi kertaa nähty. Ja kun on henkilö deittiapista niin ei ole tunnettu edes kavereina ennen tapailun aloittamista.
Mies on ihan kiva, hyvin rehellisen ja avoimen oloinen asioistaan (työstä, mitä tekee vapaa-ajalla). Mutta ei hän nyt viisien treffien jälkeen ole vienyt jalkoja alta. Ajattelen pikemminkin että ehkä tämä kortti kannattaa katsoa.
ap