onkohan tämä ero vai tauko?
Onko muilla ollut vastaavaa. Reilu 10v yhdessäoloa takana ja mies jätti. Ei ole mitään syytä tähän kertoa, asiat on ollu hyvin. Sanoi ettei oo mitään syytä lähtee, jos järjellä aajattelee, tunne on kuulema kadonnut..Heittäytyi etäiseksi ja ei anna minulle mitään mahdollisuutta kuunnella tai korjata asiaa. Lähti vaan, ei ole toista naista. Onkohan tämä joku 30 kriisi sen oman itsensä kanssa. En tiedä onko tämä nyt lopullista. Tuntuu niin ihmeelliseltä, kun luuli toisen tuntevansa ja nyt käyttäytyy miten käyttäytyy.
Onneton.
Kommentit (5)
luonasi ikuisesti. Anna hänelle aikaa ja tilaa löytää itsensä ja miettiä mitä ainutkertaiselta elämältään oikeastaan haluaa.
Lässynlässyn. Miehellä on uusi nainen. Jättäkää rakkauslöpinät näistä kuvioista.
kanssa samanmoista menoa 13 yhdessäolovuodenjälkeen... Oli joku nainenkin kuvioissa. Itse en antanut periksi vaan annoin miehen vähän mennä, asuikin kesän omassa asunnossaan... Vuoden arpomisen jälkeen jatkettii yhdessä ja tehtiin lapsi. Nyt elämämme on onnellisempaa kuin koskaan ja ilman tuota miehen repäisyä emme olisi tässä.
Jos rakastat miestäsi, suosittelisin että antaisit hänelle hieman tilaa mutta taistelisit myös hänestä, jos kuvioihin rupeaa tulemaan toisia naikkosia....
en vain enää tuntenut lasteni isää ja kumppaniani kohtaan MITÄÄN sellaista mitä pitäisi parisuhteessa tuntea, joten oli pakko laittaa asunto myyntiin ja erota. En vaan voinut enää jatkaa.
Miehesi ei halua keskustella eikä kuulla mitä sanot siksi, että mikään mitä voit tehdä tai sanoa ei muuta hänen tunteitaan tai tilannetta miksikään.
Joskus näin vaan käy, en osannut selittää mitään syytä omalle käytökselleni, oli vaan "pakko".
Siinäpä se syy. Mies ei ole saanut olla ja mennä, sitoutunut liian nuorena. Joskus tulee menot mentyä. Itse meinasin aikanaan tehdä saman mokan (sitoutua liian nuorena), mutta onneksi tuli erottua ja elettyä "villiä sinkkuaikaa". Nyt sitten 3kymppisenä on hyvä olla avioliitossa ja suunnitella esikoista.