Poika ei meinannut pysyä pöksyissään, kun ostin sille tänään iPhone 14 Pro Maxin --- yli 1500 euron puhelin!!!!
Kaikki kaverit koulussa tulevat RÄJÄHTÄMÄÄN kateudesta!!! Kyllä meitä naurattaa jo nyt. Odotellaan kumpikin kieli pitkällä maanantaita ja luokkatoverien kateellisia ilmeitä!!! 🤣
Rahaa meillä on vaikka kalliimpaankin puhelimeen. Sen takaan!!!! 😏 Onko sulla? 🤷
Kommentit (62)
Vanhempi ja lapsi molemmat 12-vuotiaita
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi ja lapsi molemmat 12-vuotiaita
👺👺👺👺👺👎👎👎👎👎👎👎
AP
Jo ensi viikolla siitä on näyttö säröillä, mamma kihisee raivosta ja poika on arestissa.
Pari viikkoa ennen jouluaattoa ostit pojalle 1500 euron puhelimen? Mitä hän mahdollisesti saa joululahjaksi, omakotitalonko? Ja mitä sellaisella puhelimella edes tekee, siis mitä kaikkia ominaisuuksia siinä on?
Mulla makso 2000, aika halpa sulla! Toimiiko ees hyvin?
max ja plus malli ovat pikkuisen isompia. iphone ja pro mahtuisivat paremmin taskuun.
Köyhien itku on musiikkia korville.
Vierailija kirjoitti:
Roadmänit ryöstää sen, joten asenna seurantaohjelma.
Kaikissa iPhoneissa on jo Find my iPhone
Mä ostin mun tytölle 2500 maksavan älytelkkarin sen huoneeseen. Asennettiin niin että näkyy naapurin ikkunaan. Vähä ahdasta nyt tytön huoneessa kun niin iso tää telkkari mut ollaan kyl ylpeitä
Pitäisikö nettivinkata, että ap täällä kehuskelee ostavansa lahjoilla pojilta housuja pois?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin mun tytölle 2500 maksavan älytelkkarin sen huoneeseen. Asennettiin niin että näkyy naapurin ikkunaan. Vähä ahdasta nyt tytön huoneessa kun niin iso tää telkkari mut ollaan kyl ylpeitä
Typerä Provo!!! 👎👎👎👎👎👺👺👺👺👺
AP
Vierailija kirjoitti:
verkkokaupassa kalleimmat televisiot maksavat kymmeniä tuhansia. en nyt ala tarkistamaan tarkkoja summia.
Tunnistaako joku muka jotain puhelimia ja niiden hintoja? Samalta ne kaikki näyttää. Aika nuija kersa (vanhemmiltaan se malli saadaan..) jos ainoa lesoilun aihe elämässä on jonkun parin vuoden välein vaihdettavaan kulutustavaran hintalappu.
Osta sille 15-vuotislahjaksi sähkömopoauto vauvapalstan mieliksi.
Mikä siitä tekee tuon arvoisen? Oletko itsekin teinin tasolla?
Tv-ohjelmassa Arman ja viidenkympin kriisi se asui jossain miljonäärisviitissä ja kuski ajelutti hienoilla autoilla.
Lopuksi kuitenkin totesivat ettei raha tee onnelliseksi vaan läheiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan kuinka kauan tämä provo pysyy palstalla.
Annetaan olla ja katsotaan kuin satu vielä kehkeytyy.
Minunkin kehitysvammaisella on toimiva puhelin.
Mitä hän saa kahden viikon kuluttua joululahjaksi? Auton?