IL: Raivo repesi - ylioppilaslakit ovat nyt ylioppilaslippiksiä
Onhan nuo todella törkeän näköisiä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8895a07-e06d-427a-86a9-40e1f66a9738
Kommentit (121)
70-luvulla stuidulätsää kutsuttiin lokinpaskaksi. Toi jenkkilippis on kyllä koominen.
Kolmikolkkahattu olisi hieno. Historian havinaa.
Aku Ankan nokka tulee uusista mieleen
Panssarivaunumiehen makkarahattu olisi myös harkinnan arvoinen.
Perinteinen häpeänurkkakartiohattu olisi myös oltava valittavana.
Älytöntä. Ylioppilaslakki on ihan hyvä sellaisena kuin se nyt on. Ei hyvää tarvitse muuttaa.
Lippiksiä voi pitää sitten muuten.
Vierailija kirjoitti:
Panssarivaunumiehen makkarahattu olisi myös harkinnan arvoinen.
No ei se tuota lippistä vähemmän arvokas valinta olisi. Onkohan tuo lippis Design by Markku, tietääkö kukaan? Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina hieman ihmetellyt, mikä tällaisi ihmisiä vaivaa.
Vähän on sellainen meininki, että pitää mennä töräyttämään hirmuinen paukku ruokapöytään, kun ei kestä haarukalla syömisen elitismiä tai jotain muuta vastaavaa.
Omituista hommaa.
Antisosiaalisuus on lisääntynyt. Perinteiden rikkominen on iso osa sitä. Ei välitetä muista ihmisistä pätkän vertaa.
Tuo lippa kannattaa leikata lyhyeksi ja siksakata reuna mustalla langalla. Ruma tuo päälaki on silti.
Ton voi heittää kätevästi väärinpäin ja räpätä
Vierailija kirjoitti:
Ton voi heittää kätevästi väärinpäin ja räpätä
Sitten sitä on sellainen YO-oppilas.
Nyt seksikkäänä aikana voisi olla saksalaisen piikkikypärän tapanien tappi keskellä lakkia ylöspäin.
Mäkään en tajua mikä joitakin vaivaa. Mikseivät keksi jotain uutta kivaa ideaa? Miksi pitää mennä rääppimään vanhaa pilalle?
Meillä nyt ei olla järin tyylikkäitä ja sivistyneitä muutenkaan. Ei sitäkään vähää kannattaisi pilata.
Aprillipila lipsahti liian aikasin. Ihan hauska. Myös ylioppilaspaperit soveltuu mainioisti nuotion syttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorinlippis kiitos
Voisiko olla?
Miten on?
Tekniikan tohtorille myös propeli hattuun!
Ja pari löysää ruuvia pyörimään siihen.
Voisko sen saada folion värisenä? Ois aika pähee.
No nyt mä hokasin, ylioppilas-burkha!
Vähän makee!