En ole koskaan virkeä
Kommentit (8)
Jos ulkoilet säännöllisesti, syöt oikein ja nukut riittävästi, ja vitamiinit kohdallaan, niin onko myös iho ja hiukset ok? Voi olla ongelmia esim kilpirauhasen kanssa, jos aina on väsynyt.
Ulkoilusta ja ruokavaliosta kannattaa aloittaa.
Minä olen nuoresta lähtien ollut jollain tavalla unelias, nukun hyvin ja myös päikkärit. Hyvin pärjännyt elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkoilet säännöllisesti, syöt oikein ja nukut riittävästi, ja vitamiinit kohdallaan, niin onko myös iho ja hiukset ok? Voi olla ongelmia esim kilpirauhasen kanssa, jos aina on väsynyt.
Ulkoilusta ja ruokavaliosta kannattaa aloittaa.
Kiitos! Labrat on normaalit, myös kilppariarvot. Syön ihan hyvin ja liikun koiran kanssa sen, mitä jaksan. Nukun 9 tunnin öitä, mutta nukkuminen tuntuu täysin turhalta, koska olen nukkumaan mennessään yhtä väsynyt kuin herätessäni.
Masentunut en mielestäni ole.
-ap
Olen niin väsynyt, etten tiedä, olenko hereillä vai unessa.
Nyt juonut viinipullon.
Minulla löydettiin keuhkojen kuvantamisen yhteydessä struuma, kilppariarvot normaalin ylärajalla enkä ole saanut lääkitystä, koska, niin? Sama juttu väsymyksen kanssa kuin sinulla, uniapnea on laitteella hoidossa, mutta siitä huolimatta epänormaali väsymys jatkuvasti. Kontrolliin menossa ja jälleen pyydän huomioimaan tuon struuman vaikutuksen väsymystilaani. Masennuksesta en itsellänikään koe olevan kyse.
Ei ole.