Oletko tyytyväinen elämääsi?
Kaipaatko muutosta?
Jos, niin miksi et tekisi.Kaikki lähtee itsestä.
Ei sinun ongelmat ole muiden syytä, eikös?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan, kai sitä pitää olla kun rahaa on. Parasosaisiahan tässä ollaan, suurimman 10% tuloluokassa ja omaisuusluokassa olen. Ei voi valittaa.
Ja kaikella sillä mahdollisuudella mitä raha tuo, niin sä vauvapalstailet su iltana :D Eiks olis parempi lillua siellä paljussa ja höyrysaunassa, ottaa lasi skumppaa vklopun päättäjäisiksi, mennä sinne Tempur sänkyyn nukkumaan ja herätä aamulla virkeänä auringonpaisteeseen samalla kun puoliso tuo Cafe latten sänkyyn.
Olen eri, mutta mistä päättelet, että hänellä on nuo. Ei kaikki varakkaat ole kiinnostuneita ulkoisista varallisuuden merkeistä. Moni elää hyvin tavallista elämää. Heille riittää tieto, että varallisuutta on riittävästi, ei ole hätää.
AP on täysin oikeassa, pitkälti se syy oman elämän onnettomuuteen on itsessä ja itsehän sitä pitäisi asialle jotain tehdä. Itsellä pitäisi olla tavallaan kaiken hyvin, on kohtuu hyvä työ, parisuhde, lapsuudenperhe, terveys, kaverit ja harrastukset. Mutta silti kaikki tuntuu harmaalta, parisuhde ei tuo onnea, mutta en osaa irtautua, jne.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan, kai sitä pitää olla kun rahaa on. Parasosaisiahan tässä ollaan, suurimman 10% tuloluokassa ja omaisuusluokassa olen. Ei voi valittaa.
Tuossa 10% luokassa on Suomessa satojatuhansia palkansaajia, joten ei mikään juttu.
1% on.
Kutakuinkin olen. Eihän tämä mitään ruusuilla tanssimista ole, mutta elän aika lailla siten kuin olin kuvitellut että elämäni tulisi menemään. Nuorempana kouluja käydessä kuvittelin että pitkälle kouluttautuneena rahaa olisi käytössä enemmän kuin on, mutta meneehän tämä näinkin.
Aika monen ongelmat nimen omaan ovat muiden aiheuttamia.