Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?

Vierailija
30.03.2025 |

https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526

Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.

Kommentit (310)

Vierailija
181/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustellut ihan töistä saamillani rahoilla. Jossain vaiheessa tein kolmea duunia samaan aikaan. Ja ilman perhettä voisin tälläkin hetkellä olla vaikka sen pari kuukautta (pidempäänkin) Aasiassa, ottaisin koneen mukaan ja tekisin etänä töitä kuten kotonakin. Arjessa muutoin pienet menot ja olen aika säästäväinen. Ja ihan omilla rahoillani olen matkustellut, olen elättänyt itse itseni jo 16-vuotiaasta lähtien. Nytkin on pelkästään s-bonuksia säästössä sen vajaa 700 euroa (ei edes mikään iso summa) kun kaikki bonukset olen säästänyt rahastoihin jo parin vuoden ajan. Kun ei laita heti haisemaan kaikkea mikä tilille tulee, niin voi esim. matkustellakin.

Vierailija
182/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kauan menikin, kun naisvihaajat ja uliuli..valivalimiehet löysi palstan, mutku naiset.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät töitä, säästävät, ei ole lapsia, ei ole autoa. Käyttävät hotellien sijaan airbnb, metsästävät halvat lentoliput netistä.

Vierailija
184/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lemmikkejä joten pakko olla oma kämppä ja opintolaina, eli en matkustele kun ei ole varaa. Se on katsos valinnoista kiinni. Jos haluaisin matkustella niin olisin jättänyt lemmikit hankkimatta ja asuisin solussa. Kyllä mulla sillon olisi varaa mennä vaikka ristiin rastiin planeettaa vaikka mulla on pieni palkka.

Vierailija
185/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset nuoret ihmiset ei matkusta? Tuntemani nuoret naiset matkustavat enemmän lähinnä siksi, että osaavat suunnitella, sopia ja järjestää paremmin kuin miehet. 

Kun ei ole perhettä tai muita sitoumuksia työn lisäksi, niin voi helposti kytätä edullisempia lentoja ja hotelleja sesongin ulkopuolella. Tai ihan jo sesongin alussa tai lopussa on hotellit ja lennot reilusti edullisempia. Etätyöt mahdollistaa joustoa ja monessa työssä voi hiljaisena aikana oikein mielellään ottaa palkatonta vapaata useammaksi viikoksi. 

Naisten kulutuskohteet valitettavan usein nähdään turhuutena. Nuori mies käyttää rahaa autoon, jonka arvo laskee jokaisella ajetulla kilometrillä, mutta jos nainen kulkee julkisilla kulkuvälineillä ja laittaa saman rahan ulkomaan matkaan, niin se on järjetöntä tuhlailua tai mahdotonta omalla rahalla.

Isolle telkkarille tai kalliille pelikoneelle vähän hymähdellään, mutta kosmetiikka ja kauneudenhoidot samalla rahalla aiheuttaa paheksuntaa. 

Vierailija
186/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen istuu lompsansa päällä. Siksi.

Vierailija
187/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kerrotaan, koska käyvät töissä eivätkä tuhlaa muuten. Joo käy järkeen, mutta kertokaa vielä miten saatte sieltä hyvä tai vähemmän hyvä palkkaisesta työstä vapaata ? Ei n.30 lomapäivällä jatkuvasti lennellä ympäriinsä milloin itselle sopii.

Työ ei ole enää paikkaan ja aikaan sidottua, onneksi! Meillä tulokset ratkaisee, miten, missä ja milloin työt tehdään on toissijaista. 

Vierailija
188/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ainakin ollut aina hyvä säästämään. Olin osa-aikatöissä ja palkka eli jotain 1200e ja säästin tuosta vuoden aikana 5000e. En harasta shopailua, ei ole lainoja tai velkaa ja en juuri shoppaile. 

Vierailija
189/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee mieskin. Turhaa katteellisuutta tämäkin ja ikivanhaa käsitystä.

Vierailija
190/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin matkustaa mutta esmes Tokioon saa halvemmalla 2 viikon loman lentoineen ja hotelleineen kuin viikon loman lappiin jos osaa venkslata lentopäivien ja lentoyhtiöiden kanssa.

Jos kapselihotelli on riittävä niin alle tonnin maksaa 2 viikon visiitti Tokioon. Ja ei, lento ei ole ylihinnoitetulla Finnairilla vaan sellaisella jossa hyvällä säkällä on vielä ilmaiset viinat lennon ajan.

Vierailija
191/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla rahalla jolla mies ylläpitää sitä itselleen niin rakasta autoa niin nainen tekee viikonloppureissun vähintään parin kuukauden välein.

Elämä on valintoja.

Kyllä mun mies voi ylläpitää autoja ja mun reissuja samaan aikaan. 

Se ei ollut se pointti. Vaan ihmettely miksi sinkkunaiset voivat matkustella niin usein. Ja vastaus on edelleen että koska heillä ei ole niin usein niitä rahaa vieviä kuluja joita taas sinkkumiehillä on kuten autojen ostelu ja ylläpito.

Vierailija
192/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset nuoret ihmiset ei matkusta? Tuntemani nuoret naiset matkustavat enemmän lähinnä siksi, että osaavat suunnitella, sopia ja järjestää paremmin kuin miehet. 

Kun ei ole perhettä tai muita sitoumuksia työn lisäksi, niin voi helposti kytätä edullisempia lentoja ja hotelleja sesongin ulkopuolella. Tai ihan jo sesongin alussa tai lopussa on hotellit ja lennot reilusti edullisempia. Etätyöt mahdollistaa joustoa ja monessa työssä voi hiljaisena aikana oikein mielellään ottaa palkatonta vapaata useammaksi viikoksi. 

Naisten kulutuskohteet valitettavan usein nähdään turhuutena. Nuori mies käyttää rahaa autoon, jonka arvo laskee jokaisella ajetulla kilometrillä, mutta jos nainen kulkee julkisilla kulkuvälineillä ja laittaa saman rahan ulkomaan matkaan, niin se on järjetöntä tuhlailua tai mahdotonta omalla rahalla.

Isolle telkkarille tai kalliille pelikoneelle vähän hymähdellään, mutta kosmetiikka ja kauneude

Joutaa lopettaa tuommoset työpaikat missä käydään kerran vuodessa ja neitit tekee jotain hyödyllistä.

Vierailija
193/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä asuu kavereita ulkomailla niin ilmainen majoitus ymSs? AIka monella on, kun nykyään kaikki tapaa netissä

Vierailija
194/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret osaavat itse varata lentonsa ja hotellinsa. Ja ainakin minun tuntemani paljon matkustelevat ovat todella hyviä bongaamaan halpoja lentoja ja hotelleja ja useimmiten matkustavat ns. low-season aikana, jolloin esim. hotellien hinnat ovat murto-osa siitä mitä vilkkaimpina aikoina. Yhden Aurinkomatkojen tai TUIn valmismatkan hinnalla tekee monta  omatoimireissua.

Vierailija
195/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen "tiedät" millaista työtä ihmiset tekevät ja mikä on hyödyllistä, joopa joo.

Vierailija
196/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ap itse hoitamaan raha-asioitasi niin ei tarvitse ihmetellä muiden rahankäyttöä. Valmistuin hammaslääkäriksi 25-vuotiaana, ihan kivasti riittää rahaa matkusteluunkin, ihan itse maksan elämiseni ja matkat. 

Vierailija
197/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekevät töitä. Suosittelen sinullekin.

Miten voi lähteä kahdeksi kuukaudeksi aasiaan? Saan potkut jos en ilmesty paikalle kuukauden kesäloman jälkeen.

Koska mä teen keikkahommia niin voin ihan itse päättää milloin matkustan. Ensin teen puoli vuotta töitä kuin hullu. Kaikki mahdolliset pyhät, yövuorot ja tuplavuorot. Sitten reissuun useammaksi kuukaudeksi.

Vierailija
198/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen ainakin ollut aina hyvä säästämään. Olin osa-aikatöissä ja palkka eli jotain 1200e ja säästin tuosta vuoden aikana 5000e. En harasta shopailua, ei ole lainoja tai velkaa ja en juuri shoppaile. 

Niinpä. Osa ihmisistä laittaa kaiken haisemaan samantien, osa hoitaa talouttaan suunnitelmallisesti. 

Vierailija
199/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee mieskin. Turhaa katteellisuutta tämäkin ja ikivanhaa käsitystä.

Joku miesvihaa lietsova akka satuilee jälleen.

Vierailija
200/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ilmeisesti itsestäsi? Älä yleistä muihin naisiin, me käydään töissä ja saadaan siitä palkkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi