Anna valosi loistaa -kortit, tekijä Katri Syvärinen
Hei, minulla on tällaiset kortit joista voi nostaa itselleen voimakortin. Haluaisiko joku että nostaisin hänelle kortin? Nämä eivät ole ennustuksia, vaan Hidasta Elämää -sarjan kortit. Mutta lohduttavat tähän hetkeen.
Kommentit (39)
Kiitos mielellään.
Just nytten tarvitsen tukea ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Syvärinen haastaa ap:n oikeuteen kun jaat täällä ilmaiseksi hänen tekemiään kortteja?
Voi kultanen, mene nukkumaan, ehkä huomenna on parempi päivä! Tuskin haastaa kun hänet jo alkutekstissä mainitsin, on varmasti iloinen että hänestä on iloa. Oli ihan pakko katsoa sinulle vielä Syvärisen kortti "Sateenkaaren päässä. Moni etsii elämäänsä arvoa jostain kaukaa, loputtomien teiden päästä - aina itsensä ulkopuolelta. Yrittää olla enemmän kuin joku toinen tai edes saman verran. Entä jos olet jo sateenkaaren päässä, aarteesi äärellä - niin ainutlaatuisena kuin olet? Unohda vertailu. Lakkaa jahtaamasta jotain, mikä ei kuitenkaan sinua pelasta. Katso rohkeasti itseesi ja huomaa, mitä ihmeellistä sinusta löytyy. Sinussa on taikavoimaa, jota ei ole kenessäkään muussa. Mikä tekee minusta ainutlaatuisen aarteen?
Osuiko <3
Onx tänään vammasten vapaapäivä ? Ku ihme jaskaa pitää tänne laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sais kortin?
Tässä sinulle voimakortti: Oikea hetki on nyt. Oletko epäröinyt jotakin päätöstä tai tekoa, suurta tai pientä? Älä epäröi enää. Tänään on oikea aika tuoda etualalle se, mikä on pyörinyt mielesi perukoilla. Tänään on oikea hetki olla se ihminen, joka haluat olla. Elämä on nyt. Tartu toimeen ja ota sinulle tärkeä askel. Silloin elämä pääsee pyörähtämään eteenpäin, oikeaan suuntaan. Mitä minä tässä vielä odottelen...?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Syvärinen haastaa ap:n oikeuteen kun jaat täällä ilmaiseksi hänen tekemiään kortteja?
Voi kultanen, mene nukkumaan, ehkä huomenna on parempi päivä! Tuskin haastaa kun hänet jo alkutekstissä mainitsin, on varmasti iloinen että hänestä on iloa. Oli ihan pakko katsoa sinulle vielä Syvärisen kortti "Sateenkaaren päässä. Moni etsii elämäänsä arvoa jostain kaukaa, loputtomien teiden päästä - aina itsensä ulkopuolelta. Yrittää olla enemmän kuin joku toinen tai edes saman verran. Entä jos olet jo sateenkaaren päässä, aarteesi äärellä - niin ainutlaatuisena kuin olet? Unohda vertailu. Lakkaa jahtaamasta jotain, mikä ei kuitenkaan sinua pelasta. Katso rohkeasti itseesi ja huomaa, mitä ihmeellistä sinusta löytyy. Sinussa on taikavoimaa, jota ei ole kenessäkään muussa. Mikä tekee minusta ainutlaatuisen aarteen?
Osuiko <3
Tässä rikotaan nyt tekijänoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onx tänään vammasten vapaapäivä ? Ku ihme jaskaa pitää tänne laittaa
Pohjalta nouset vahvempana. Elämä laittaa joskus tarpomaan suossa, jopa vajoamanan pohjamutiin. Pohjakosketus voi tuntua pelottavalta. Mutta juuri kun luulit putoavasti pohjalle, laskeudutkin takaisin omimpaan itseesi, ydinolemukseesi. Vaikka menettäisit paljon, sinä itse olet vielä jäljellä. Rohkeutta on antautua sille, mikä on totta nyt. Pohjasta voikin tulla se tukeva perusta, jolta nouset ylös vahvempana. Mikä tilanne minun on hyvä kohdata nyt? Mille minun on syytä antautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpo, lue saamasi kortin viesti ja mene kerrankin itseesi <3
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielellään.
Just nytten tarvitsen tukea ja energiaa.
Kyllä, ehdottomasti kyllä! Ehkä pohdit jotakin päätöstä, suunnitelmaa, pientä tai suurta unelmaa. Ehkä epäröit jonkin kysymyksen äärellä tai katsot poispäin jostakin, mikä sinun olisi hyvä kohdata. Mieti, miltä tuntuisi näyttää sille vihreää valoa. Sano mielessäsi kyllä ja huomaa, millaisia tuntemuksia herää. Näin vapautat piilossa olleita tunteita sinua mietityttävän asian äärellä. Ajatusleikit auttavat huomaamaan, mikä on oikea vastaus. Mille ajatukselle tai unelmale voisin sanoa kyllä? Miltä se tuntuisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans?
Joko sait, menin jo ihan sekaisin... jos jo sait, ota silti tämäkin mukaasi
Heitä taakka harteiltasi. Moni kantaa mielessään turhaa kuormaa: menneitä muistoja, tukahdettuja tunteita, vanhoja tarinoita, joissa tuntuu entisen elämän painolasti. Ehkä sinunkin matkassasi kulkee jotain sellaista, mitä et oikeastaan enää tarvitsisi. Jos huomaat, että olo tuntuu raskaalta, ehkä on aika luopua jostakin. Jätä taaksesi ajatus, tunne tai asia, joka estää sinua etenemästä. Mistä sisäisestä tai ulkoisesta kuormasta minun on aika luopua?
Vierailija kirjoitti:
Kortit kertoo koohtalommeeeeee, onnemme jaa aaahdinkommeeeeee... Kiitoksia korvamadosta. M51
Pimeä hellittaa pian. Elämässä on päiviä ja vaiheita, jotka tekisi mieli haudata muistojen komeron perimmäiseen nurkkaan ja unohtaa sinne. Katso silti rohkeasti sitä, mikä vielä tuntuu mustalta. Älä yritä olla niin kuin pimeää ei olisi - mutta älä myöskään takerru siihen tai kuvittele, ettei se ikinä hellitä. Vanhasta voi vapautua. Mikä joskus oli vielä totta, on kohta historiaa. Mitä vanhaa olen yrittänyt vältellä? Mihin vanhaan olen takertunut, josta voisin jo päästää irti?
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kiitos!
Sininen hetki. Sininen hetki on hämärä päivän ja illan välissä. Sinäkin tarvitset lempeitä siirtymiä, jotta päivän erilaiset vaiheet eivät vie sinua mennessään ja hukuta alleen. Missä tahansa elämässäsi oletkin, pysähdy ja tuumaa hetki. Joskus rohkeinta on vain olla paikallaan. Näin laskeudut arjen puuhien lomassa levollisesti itseesi. Kun otat tilaa tapahtumien väliin, sinä ja elämäsi saatte hengittää. Miltä tämä hetki tuntuu kehossani? Entä hengityksessäni?
Vierailija kirjoitti:
Nämä kortit ovat juuri tarkoitettu jaettavaksi <3
Vierailija kirjoitti:
Tulipa paha mieli nyt.
Lepää elämän sylissä. Kiireisessä maailmassa moni juoksee elämän perässä. Kontrolloi kaikkea, välttelee epävarmaa ja epämukavaa. Samalla huomaamattaan välttelee itse elämää: läsnäoloa, luottamusta, valtavan kaunista kannattelevaa voimaa. Missä tahansa oletkin juuri nyt, laskeudu hetkeksi lepäämään elämän syliin. Hengitä syvään ja hellitä. Tunne, miltä tuntuu päästää itsensä elämän kannateltavaksi. Missä asiassa voisin päästää irti kontrollista ja luottaa? Miltä se tuntuisi?
;)
Kortit kertoo koohtalommeeeeee, onnemme jaa aaahdinkommeeeeee... Kiitoksia korvamadosta. M51