Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa käyminen on nimenomaan omasta psyykestä huolehtimista. Hullua, että aikuisia miehiä noin terapia pelottaa!
Ei miehiä se terapia pelota, vaan se terapiassa käyvä nainen. Tuo ylimääräistä taakkaa suhteeseen. Miksi rupeisin suhteeseen joka ei tuo kun huonoa oloa?
Onko tuo terapiassa käyminen nimenomaan se, mikä sitä suhdetta rasittaa vai? Jos kumppanilla on fyysinen vamma, niin kumpi suhdetta rasittaa, vamma, vaiko sen hoito?
Ja olipas oletus tuokin, että terapiassa käyvä ihminen purkaisi oireluaan kumppaniin. Että automaattisesti aiheuttaisi huonoa oloa kumppanille.
En ole ollut koskaan tinderissä, onnekseni. Voi siis korjata jos olen väärässä. Mutta eikös tuossa ole koodikielellä ilmaistu suunnilleen, että pitäisi olla hoikka, joviaali sekä käyttää paljon aikaa siihen, että karvat on joka kohdasta trimmattu, hoidettu tai poistettu miehen toiveen mukaisesti, ja muutenkin ulkonäköä on huollettu hartaudella.
Puuttuu vaan, että pitäisi olla lisäksi varakas tai ainakin hyvätuloinen, mutta kumminkin tosi nuori, niin siinähän se mielikuvitustyttis onkin hahmoteltu! Ai niin, joku tarkka pituustoive vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa käyminen on nimenomaan omasta psyykestä huolehtimista. Hullua, että aikuisia miehiä noin terapia pelottaa!
Ei miehiä se terapia pelota, vaan se terapiassa käyvä nainen. Tuo ylimääräistä taakkaa suhteeseen. Miksi rupeisin suhteeseen joka ei tuo kun huonoa oloa?
Miksi terapiassa käyvä kumppani toisi huonoa oloa? Terapiaahan on tosi monenlaista. Moni urheilijakin käy terapiassa. Mä käyn eksistentiaalisella terapeutilla silloin tällöin, se lähentelee filosofin vastaanottoa. -eri
Ja mä oon käyny työterveyspsykologilla juttelemassa töihin liittyvästä kuormituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin amiksen suorittanut nainen vaatisi, että hän haluaa akateemisesti koulutetun miehen.
Jos nainen on kaunis, niin hän voi vaatia mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. "
Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.
Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.
Mutta kestävyyskuntoni on parempi kuin 99 prosentilla salimakeista.
Tämä. Puolisoni on samanlainen. Ja enemmän iloa mulle on siitä kestävyyskunnosta ollut kuin isoista lihaksista olisi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, olen ollut aktiiviliikkuja koko elämäni ja aikoinaan Tinderissä tuli kyllä hyvin selväksi, että juuri ketään miestä ei kiinnostanut pätkän vertaa ne mun harrastukset sinänsä, silmin havaittavat tulokset kyllä, ja nekin lähinnä siltä osin kuin ne vastasivat heidän (osin vääriä) mielikuviaan sporttisesta naisesta. Yhden muistan joka alkoi suorastaan vähän happaman ja paheksuvan oloisena kommentoida mun olka- ja hartialihaksia, kun katsokaa naisellahan ei saa sellaisia olla. Se oli sellainen tuulennussima vinkuheinä itse. Ei tullut toisia treffejä.
Moni mies on yllättävän epävarma hartioistaan! Olen uimari, nykyään käyn paljon salillakin. Hartiat ja olat ovat siis kunnossa. Jestas niistä tuli varsinkin sinkkuaikoina kommentteja miehiltä.
Leveät hartiat naisella ovat todella kauniit.
Oikeasti leveäharteinen nainen (ei vain treenatut hartiat) on usein ennemmin Y-vartaloinen, kuin tiimalasi. Estrogeeni leventää lantiota ja testosteroni hartioita, joten on harvinaista, että olis ääripäistä molemmat. Katsokaa vaikka ihmisiä, ne joilla on selkästi testo- tai estrogeenipiirteitä, niin heillä näitä piirteitä on kauttaaltaan. Koska ne hormonit vaikuttaa jokaiseen luuhun ja kehonosaan.
Vähän sellainen "raha menee rahan luo" -tyyppinen ilmiö. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.
Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.
Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?
Kyllä löytyy esim. itsellä savuttomuus, lapsiluku täynnä, ei-päihdeongelmia, asuu alle 50km etäisyydellä, lapset joko omani ikäisiä tai vanhempia, suomalainen, ei lemmikkejä, yhteisiä kiinnostuksia ja sitten pitäisi treffeillä synkatakin.
Eipä noista nyt voi päätellä yhtään mitään. Edelleen aika epämääräisiä ja pinnallisia vaatimuksia. Nostat mainitsemisen arvoiseksi välimatkan, mutta et ollenkaan mainitse mitä ne yhteiset kiinnostuksen kohteet tai ylipäänsä tavoitteet tulevaisuudelle tai odotukset parisuhteelle ovat. Ellei sinulla ole allergiaa niin miksi lemmikit eivät käy? Ymmärrän myös sen, että jos et halua osallistua hevos- tai koiraharrastukseen niin ei ole pakko, mutta kuulostaa erikoiselta, että joku hamsteri olisi deal breaker. Sen sijaan uskonnollinen tai poliittinen näkemys on viestisi perusteella samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?
Kyllä löytyy esim. itsellä savuttomuus, lapsiluku täynnä, ei-päihdeongelmia, asuu alle 50km etäisyydellä, lapset joko omani ikäisiä tai vanhempia, suomalainen, ei lemmikkejä, yhteisiä kiinnostuksia ja sitten pitäisi treffeillä synkatakin.
Kaikki noista tuntuvat aika pinnallisilta. Ja niitäkin toiveita saa siis ehdottomasti olla. Mutta harva nainen haluaa tulla valituksi siksi, että lapsiluku on jo täynnä eikä ole lemmikkejä.
Musta tuo yhteiset mielenkiinnonkohteet oli kyllä ihan fiksu vaatimus. Lisäksi lapsiluku täynnä varmaankin siksi, ettei mies itse haluaisi enää enempää lapsia. Todennäköisesti on vasektomiassakin käyty, jos oma lapsiluku on jo täysi. Myös päihteettömyys on musta oikein hyvä vaatimus, vaatisin mieheltä samaa.
Ylipaino on suurin syy erektio-ongelmiin. Muistakaa naiset harrastaa liikuntaa!
Mitä tarkoittaa nykyään läski nainen? Nykymittapuulla normaali oli ennen lievästi ylipainoinen. Ylipainoinen oli entisaikaan lihava jne. Ihmisten paino on noussut. Suurin osa miehistä on itse ylipainoisia/lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.
Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.
Minusta sporttinen ihminen näyttää tasaisen liikunnalliselta. Ei stereotyyppiseltä maratoonarilta eikä sali-makelta. Terveen lihaksikas ja sellainen että voi juosta pitkiä matkoja.
Terveen lihaksikas ei ole käytännössä mitenkään näkyvän lihaksikas. Urheilijoilla lihakset näkyvät pääsääntöisesti koska heillä on pieni rasvaprosentti, ei koska heillä olisi erityisen isot lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on suurin syy erektio-ongelmiin. Muistakaa naiset harrastaa liikuntaa!
Myös kuivuusongelmaan, muistakaa miehet harrastaa liikuntaa ja vähemmän makkaraa ja kaljaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja 99 prosentilla niistä salimakeista on kovempi lihaskunto kuin sulla.
Ja tämä koko keskustelu liittyy juuri siihen aiheeseen, että kukaan ei ole määritellyt kunnolla mitä sporttisuus/urheilullisuus tarkoittaa, joten ihmisillä on siitä ihan eri käsitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sporttinen ihminen näyttää tasaisen liikunnalliselta. Ei stereotyyppiseltä maratoonarilta eikä sali-makelta. Terveen lihaksikas ja sellainen että voi juosta pitkiä matkoja.
Terveen lihaksikas ei ole käytännössä mitenkään näkyvän lihaksikas. Urheilijoilla lihakset näkyvät pääsääntöisesti koska heillä on pieni rasvaprosentti, ei koska heill
Juu ja naisurheilijoilla esimerkiksi kuukautiset saattavat jäädä pois liian pienen rasvaprosentin takia. Eli terveellisestä se on kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, olen ollut aktiiviliikkuja koko elämäni ja aikoinaan Tinderissä tuli kyllä hyvin selväksi, että juuri ketään miestä ei kiinnostanut pätkän vertaa ne mun harrastukset sinänsä, silmin havaittavat tulokset kyllä, ja nekin lähinnä siltä osin kuin ne vastasivat heidän (osin vääriä) mielikuviaan sporttisesta naisesta. Yhden muistan joka alkoi suorastaan vähän happaman ja paheksuvan oloisena kommentoida mun olka- ja hartialihaksia, kun katsokaa naisellahan ei saa sellaisia olla. Se oli sellainen tuulennussima vinkuheinä itse. Ei tullut toisia treffejä.
Moni mies on yllättävän epävarma hartioistaan! Olen uimari, nykyään käyn paljon salillakin. Hartiat ja olat ovat siis kunnossa. Jestas niistä tuli varsinkin sinkkuaikoina kommentteja miehiltä.
Tiimalasi on harvinaisin vartalotyyppi ylipäätään. Mulla on solisluut aika pitkät, minkä lisäksi vuosien liikuntaharrastuksista tullutta lihasta. Ja sitten se leveä lantio. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nykyään läski nainen? Nykymittapuulla normaali oli ennen lievästi ylipainoinen. Ylipainoinen oli entisaikaan lihava jne. Ihmisten paino on noussut. Suurin osa miehistä on itse ylipainoisia/lihavia.
Tässä onkin menty sairaaseen (kirjaimellisesti) suuntaan, koska ylipaino hyväksytään normaalina. Se on kuitenkin suurin kansansairauksien aiheuttaja ja ihmisten elämänlaatua laskeva tekijä. Sen normalisointi "kehopositiivisuuden" tai muiden vastaavien ilmaisujen taakse on vain pään pensaaseen laittamista. Naisilla kuitenkin terveellinen kehon rasvamäärä on 18-28% välillä ja miehillä 10-20% välillä. Tuosta voi katsoa mitä se todellisuudessa tarkoittaa naisilla: https://ultimateperformance.com/your-goal/fat-loss/female-fat-loss/wome…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noista tuntuvat aika pinnallisilta. Ja niitäkin toiveita saa siis ehdottomasti olla. Mutta harva nainen haluaa tulla valituksi siksi, että lapsiluku on jo täynnä eikä ole lemmikkejä.
Musta tuo yhte
Minusta se on aika geneerinen ja vähän päälle liimatun oloinen. Välimatka on tarkasti määritelty, mitään luonteeseen liittyvää ei.
Tiimalasivartalosta:
Juu on harvinainen, mutta minusta se on ennemminkin normaalit hartiat/isot rinnat + kapea vyörätö + leveä lantio, kuin niinkään leveät hartiat plus nuo. On vaan jotenkin sula mahdottomuus, että luusto kehittyisi niin ristiriitaisesti. 😅
Jospa miehellä on tarkoitus aloittaa tavoitteellisempi liikunta ja haluaa vierelleen partnerin kirittämään. Olisi toki syytä tarkentaa etsiikö joogaajaa, salikissaa vai kestävyysjuoksijaa, mutta toisaalta miehellä harvoin on varaa esittää kovin tarkkarajaisia toiveita. Naisten profiilit taas ovatkin täynnä kieltolistoja.
Onko tuo terapiassa käyminen nimenomaan se, mikä sitä suhdetta rasittaa vai? Jos kumppanilla on fyysinen vamma, niin kumpi suhdetta rasittaa, vamma, vaiko sen hoito?