Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista

Vierailija
30.03.2025 |

Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.

Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).

Kommentit (364)

Vierailija
161/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.

Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin. 

Mikähän vois reisistä tehdä tukit, hmm.. Hei, voisko olla isot reisilihakset! 

Treenatut lihakset sopivalla rasvaprosentilla ovat muodokkaat, eivät tasaiset pötköt. 

Vierailija
162/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, olen ollut aktiiviliikkuja koko elämäni ja aikoinaan Tinderissä tuli kyllä hyvin selväksi, että juuri ketään miestä ei kiinnostanut pätkän vertaa ne mun harrastukset sinänsä, silmin havaittavat tulokset kyllä, ja nekin lähinnä siltä osin kuin ne vastasivat heidän (osin vääriä) mielikuviaan sporttisesta naisesta. Yhden muistan joka alkoi suorastaan vähän happaman ja paheksuvan oloisena kommentoida mun olka- ja hartialihaksia, kun katsokaa naisellahan ei saa sellaisia olla. Se oli sellainen tuulennussima vinkuheinä itse. Ei tullut toisia treffejä. 

Moni mies on yllättävän epävarma hartioistaan! Olen uimari, nykyään käyn paljon salillakin. Hartiat ja olat ovat siis kunnossa. Jestas niistä tuli varsinkin sinkkuaikoina kommentteja miehiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhistus, hakea nyt hoikkaa ja niin fyysisesti kuin henkisestikkin tervettä kumppania. Mikä vääryys, mikä SIKA! 

Kuinka se kehtaa?

Eihän se kehtaakaan, kun ei voi sanoa suoraan. 

Vierailija
164/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. "

Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.

Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.

Mutta kestävyyskuntoni on parempi kuin 99 prosentilla salimakeista.

Minusta sporttinen ihminen näyttää tasaisen liikunnalliselta. Ei stereotyyppiseltä maratoonarilta eikä sali-makelta. Terveen lihaksikas ja sellainen että voi juosta pitkiä matkoja. 

Vierailija
165/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiassa käyminen on nimenomaan omasta psyykestä huolehtimista. Hullua, että aikuisia miehiä noin terapia pelottaa!

Ei miehiä se terapia pelota, vaan se terapiassa käyvä nainen. Tuo ylimääräistä taakkaa suhteeseen. Miksi rupeisin suhteeseen joka ei tuo kun huonoa oloa?

Vierailija
166/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiassa käyminen on nimenomaan omasta psyykestä huolehtimista. Hullua, että aikuisia miehiä noin terapia pelottaa!

Ei miehiä se terapia pelota, vaan se terapiassa käyvä nainen. Tuo ylimääräistä taakkaa suhteeseen. Miksi rupeisin suhteeseen joka ei tuo kun huonoa oloa?

Miksi terapiassa käyvä kumppani toisi huonoa oloa? Terapiaahan on tosi monenlaista. Moni urheilijakin käy terapiassa. Mä käyn eksistentiaalisella terapeutilla silloin tällöin, se lähentelee filosofin vastaanottoa. -eri

Vierailija
167/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.

Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.

Minusta sporttinen ihminen näyttää tasaisen liikunnalliselta. Ei stereotyyppiseltä maratoonarilta eikä sali-makelta. Terveen lihaksikas ja sellainen että voi juosta pitkiä matkoja. 

Mutta ethän sinä sitä päätä! Moukarinheittäjä näyttää moukarinheittäjältä, ja on kiistattomasti sporttinen. 

On se kumma, kun ei voi suoraan kirjoittaa, mitä tarkoittaa, tai käyttää omaa havaintokykyä profiileja plärätessä. 

Vierailija
168/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä sitä päätä! Moukarinheittäjä näyttää moukarinheittäjältä, ja on kiistattomasti sporttinen. 

On se kumma, kun ei voi suoraan

Moukarinheittäjä on urheilija, eli eri asia kuin sporttinen. Ei sporttisen ihmisen tarvitse olla urheilija. Muutenhan voitaisiin vain sanoa, että etsitään kumppania joka on urheilija. Miksi urheilijaa kuvailtaisiin sporttiseksi? 

Vierailija
169/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.

Joo just näin. Mä olen noin 50 kg ylipainoinen ja harrastan liikuntaa keskimäärin 15 t/vko eli pari tuntia joka päivä. Käyn uimassa ja vesijumppaamassa, joogaan joka päivä, salilla lihastreeni koko kropalle neljästi viikossa ja muina päivinä lenkkeilen. Olen siis ihan varmasti sporttinen, mutta en takuulla sellainen, jota tuollaisen urpå-ilmoituksen tehnyt hakee 😁

Vierailija
170/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen, joka harrastaa kuorolaulua, käsitöitä ja lukemista ei ole sporttinen, jos hän ei ole kova liikkumaan.

Vierailija
171/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, olen ollut aktiiviliikkuja koko elämäni ja aikoinaan Tinderissä tuli kyllä hyvin selväksi, että juuri ketään miestä ei kiinnostanut pätkän vertaa ne mun harrastukset sinänsä, silmin havaittavat tulokset kyllä, ja nekin lähinnä siltä osin kuin ne vastasivat heidän (osin vääriä) mielikuviaan sporttisesta naisesta. Yhden muistan joka alkoi suorastaan vähän happaman ja paheksuvan oloisena kommentoida mun olka- ja hartialihaksia, kun katsokaa naisellahan ei saa sellaisia olla. Se oli sellainen tuulennussima vinkuheinä itse. Ei tullut toisia treffejä. 

Moni mies on yllättävän epävarma hartioistaan! Olen uimari, nykyään käyn paljon salillakin. Hartiat ja olat ovat siis kunnossa. Jestas niistä tuli varsinkin sinkkuaikoina kommentteja miehiltä. 

Leveät hartiat naisella ovat todella kauniit. Ne korostavat ryhtiä ja tuovat myös rintakehän hyvin esiin. Jos vielä on sopivan pyöreät pakarat, pitkät jalat ja hoikka vyötärö niin tiimalasi on täydellinen. Väittäisin, monet naiset haaveilevat nimenomaan tälläisestä vartalosta koska se imartelee kaikenlaista pukeutumista.

Miehillä taas kapet hartiat usein leimataan vähemmän maskuliiniseksi ja jopa heikkoudeksi. Varsinkin jos miehen puolisolla on leveät hartiat, tämä ero korostuu entisestään. Eikä miehiä helpota yhtään se, että suurimmalla osalla naisista toiveena miehelle on harteikkuus pituuden lisäksi. Ole siinä sitten miehenä 165cm kapea harteinen maraton-juoksija ja koita löytää itsellesi sopiva puoliso.

Vierailija
172/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sit taas miellän urheilullisen miehen nimenomaan tällaiseksi hoikaksi pyöräilijäksi tai juoksijaksi. Jotenkin testomakeja en miellä urheilullisiksi, vaan kutsuisin heitä kehonrakentajiksi. 

Lisään tähän vielä, että ensin mainittu miestyyppi kuuluu edelleen kategoriaan urheilullinen, vaikka hänelle jouluna ilmestyisikin vähän pehmeää vatsan ympärille. Urheilullisuus ei siis katoa muutamasta kilosta lisää rasvaa. 😅

Vierailija
173/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat naisella ovat todella kauniit.

Hmm, tosi paljon olen kuullut kritiikkiä hartioistani. Oikeastaan olen vasta nyt sinut niiden kanssa. Mulla on pitkät jalat ja tiimalasivartalo enkä koe niitäkään kovin positiivisena asiana. 

Ymmärrän että miehilläkin on epävarmuuksia. Mutten ole koskaan kommentoinut kenenkään miehen kapeita hartioita tai muutenkaan ulkonäköä negatiivisesti, joten hyökkääminen mun ulkonäköä kohtaan on tullut aina puskista. 

Vierailija
174/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.

Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.

Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?

Kyllä löytyy esim. itsellä savuttomuus, lapsiluku täynnä, ei-päihdeongelmia, asuu alle 50km etäisyydellä, lapset joko omani ikäisiä tai vanhempia, suomalainen, ei lemmikkejä, yhteisiä kiinnostuksia ja sitten pitäisi treffeillä synkatakin.

Vierailija
175/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi terapiassa käyvä kumppani toisi huonoa oloa? Terapiaahan on tosi monenlaista. Moni urheilijakin käy terapiassa. Mä käyn eksistentiaalisella terapeutilla silloin tällöin, se lähentelee filosofin vastaanottoa. -eri

Terapiassa käyvä ihminen on fiksu, hän on osannut hakea apua omaan oloonsa. Tinderissä(kin) seikkailee iso joukko ihmisiä, jotka todellakin tarvitsisivat terapiaa, mutta joiden älykkyys ei riitä sitä tajuamaan. Enemmän sellaiset ihmiset rasittavat suhdetta, koska he kaatavat oman pahoinvointinsa toisten ihmisten eli tulevien kumppaneidensa niskaan. Jokaisella on painolastia. Ylimääräinen taakka tulee siitä, kun sitä omaa painolastia ei osaa itse käsitellä.

Vierailija
176/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.

Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin. 

Siellä taas joku amatööri huutelee sohvan nurkasta. Jos treenaa aktiivisesti reisiä ja pakaroita niin silloinhan niissä nimenomaan on kokoa, lajista riippuen jopa todella reilusti. Jonkinlaista mahaakin voi (ja saa!) varsinkin keski-ikäisellä olla, koska mikään määrä linkkareita ja lankutusta ei sitä yksinään poista

Miehet nimenomaan mieltää sen leveälanteisen rasvaisen perseen hyväksi ja treenatuksi ennemmin, kuin kapealanteisen, rasvattoman ja oikeasti treenatun perseen. Siinä olet oikeassa, että ei ole väliä, millaisiin trikoisiin kumman tahansa tunkee.

Vierailija
177/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.

Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.

Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?

Kyllä löytyy esim. itsellä savuttomuus, lapsiluku täynnä, ei-päihdeongelmia, asuu alle 50km etäisyydellä, lapset joko omani ikäisiä tai vanhempia, suomalainen, ei lemmikkejä, yhteisiä kiinnostuksia ja sitten pitäisi treffeillä synkatakin.

Kaikki noista tuntuvat aika pinnallisilta. Ja niitäkin toiveita saa siis ehdottomasti olla. Mutta harva nainen haluaa tulla valituksi siksi, että lapsiluku on jo täynnä eikä ole lemmikkejä. 

Vierailija
178/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa miettiä, mitä sinne vaatimuslistaan laittaa. Itse juttelin jonkin aikaa yhden ihan fiksuntuntuisen miehen kanssa. Tämä ei ollut Tinder vaan toinen deittipalvelu. Mies otti yhteyttä enkä edes huomannut lukea hänen profiilitekstiään siinä vaiheessa, koska yhteydenotto oli kiva ja juttu kulki siitä eteenkinpäin mukavasti. Sitten kun kävin lukemassa...mies oli laittanut profiiliin muutaman hassun rivin ja niistä yksi oli 'Liikunta näkyy sinussa'.

Olen liikunnallinen ja se näkyy, ja on ihan ok laittaa toiveeksi, että toinen on liikunnallinen. Mutta tuossa lauseessa oli jotain, mikä ärsytti todella paljon. Siitä tuli niin pinnallinen vaikutelma, että ei kiinnostanut jatkaa enää viestittelyä.

Vierailija
179/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mäkin oon saanu sellasia kommentteja, että "oot silti hyvännäköinen, vaikka sulla onkin leveät hartiat"....

Vierailija
180/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.

Joo just näin. Mä olen noin 50 kg ylipainoinen ja harrastan liikuntaa keskimäärin 15 t/vko eli pari tuntia joka päivä. Käyn uimassa ja vesijumppaamassa, joogaan joka päivä, salilla lihastreeni koko kropalle neljästi viikossa ja muina päivinä lenkkeilen. Olen siis ihan varmasti sporttinen, mutta en takuulla sellainen, jota tuollaisen urpå-ilmoituksen tehnyt hakee 😁

Jos liikkuu 15t/vko ja on 50kg ylipainoinen, niin ehkä ruokavalion ja unenmäärän tarkastus on paikoillaan, ellei sitten ole kilpirauhas tai muita aineenvaihdunnanongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi