Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Minulla oli tinderissä myös kokovartalokuvia muutama, yksi tyylikäs ilta-aurigossa otettu bikinikuvakin jossa näkyi kaunis lantion kaareni. Olen hoikka, ja halusin että hyvä vartaloni käy kuvistani ilmi, mutta vasuriin meni kaikki sporttista naista etsivät. Fiksu mies osaa katsoa ne kuvat (JA TEKSTIT) ja swaipata oikealle vain itseään oikeasti kiinnostavat profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä nyt joka muija mainostaa itseään sporttisena.
Siksi kannattaa itse katsoa ne kuvat. Laittaa oikealle vain ne, joiden ulkonäkö miellyttää. Yleensä sporttiset ihmiset laittavat itsestään sporttikuvia - ja jos eivät laita, niin sitten on oma valinta, voiko silti hyvännäköisen laittaa oikealle, vaikka kuvissa ei mitään treenitrikoita ja urheilua näkyisikään.
Jos kerran joka muija mainostaa itseään sporttisena, ei sen sporttisuustoiveen kirjoittaminen seulo pois niitä ei-sporttisia kuitenkaan.
"Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. "
Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.
Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.
Mutta kestävyyskuntoni on parempi kuin 99 prosentilla salimakeista.
Vierailija kirjoitti:
Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.
Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin.
Siellä taas joku amatööri huutelee sohvan nurkasta. Jos treenaa aktiivisesti reisiä ja pakaroita niin silloinhan niissä nimenomaan on kokoa, lajista riippuen jopa todella reilusti. Jonkinlaista mahaakin voi (ja saa!) varsinkin keski-ikäisellä olla, koska mikään määrä linkkareita ja lankutusta ei sitä yksinään poista vaan pyykkilautavatsa edellyttää käytännössä aina laihdutusta. Ei siis mitään tekemistä sportttisuuden kanssa. Kyllä huomaa, että sinä et ainakaan harrasta mitään liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.
Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin.
No niin, tässähän juuri on konkreettinen ja hyvä esimerkki siitä, ettei tuon sanan viljely tuota toivottua tulosta. Miesten pitäisi nyt vaan jaksaa katsoa ne naisten profiilit ja päättää itse, miellyttääkö kuvat ja kiinnostaako profiili kokonaisuutena. Jos esim. siellä on tuollainen kuva ja huomaatte, että eihän se ole sitä, mitä etsitte, niin miksi ette swaippaisi vasemmalle? Mikä ihme siinä on, että kaikki naiset pitää laittaa oikealle ja alkaa sitten valittaa, että tuli matcheja vääränlaisten kanssa?
Itse oon sporttinen ja hoikka. Sellainen hoikka ja jäntevä. Mun kropassa piirtyy lihakset mun omasta mielestä kauniisti. En ole iso vaikka olenkin aika vahva. Siis mun omaa silmää mun oma kroppa miellyttää ja se on mulle toki tärkeintä. Jonkun toisen mielestä oon varmaan liian rasvaton ja se mielipide hänelle suotakoon.
Niin, eipä tällä kropalla tai sporttisuudella ihanaa, luotettavaa, rakastavaa ja sitoutumiseen kykenevää miestä ole löydetty. Tiedän että sellaisia miehiä on mutta ei ne ilmeisesti minusta ole kiinnostuneet. Ehkä annan itsestäni ulkonäköni vuoksi pinnallisen kuvan vaikka en ole pinnallinen.
Ehkä kyseinen mieskään ei ole pinnallinen mutta sellaisen kuvan hän itsestään antaa. Eikä edes fiksu koska luulisi hänenkin tietävän että noilla vaatimuksilla karkottaa myös ne jotka ovat sporttisia ja hoikkia. Itsekin skippaan nämä aina.
En mä tiedä mitä yritän sanoa :) Ehkä että olkaa onnellisia jos olette rakkauden löytäneet. Ei ole helppoa.
Sporttista, just joo, onko käynyt mielessä, että etsisi vaikka sellaista joka aikoo ja haluaa asua lähtitulevaisuudessa samassa maassa ja jos näin niin onko kerrostalo vai omk asuja ja haluaako vaikka lapsia ja kannattaako vasemmistoa vai kokoomusta jne...
T ei se hiustenväri auta jos toinen on muuttamassa Lontooseen ja toinen Turkuun
"Siellä taas joku amatööri huutelee sohvan nurkasta. Jos treenaa aktiivisesti reisiä ja pakaroita niin silloinhan niissä nimenomaan on kokoa, lajista riippuen jopa todella reilusti."
Lihakset kasvavat näkyvästi lähinnä saliharjoittelussa. Suurin osa muista lajeista ei amatööritasolla kasvata näkyvästi lihaksia.
Joten lihakset tai niiden puute ei oikein kerro mitään sporttisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.
Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.
Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?
On mutta ne miehet eivät roiku tällä palstalla vaan ovat niissä hyvissä ja pitkissä parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ei ole vartalotyyppi vaan elämäntapa. Ja vaikka sinä haluaisit, että sporttinen tarkoittaa laihaa niin muu ihmiskunta ei ole velvollinen mukautumaan käsitevirheisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän vois reisistä tehdä tukit, hmm.. Hei, voisko olla isot reisilihakset!
Ukko vetää röökiä 3 askia päivässä,kunnon pallo masun kohdalla.( jumppapallo)
Kovia vaatimuksia mimmeille laitettu. Jopas ne vaihtuu 2kk välein kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä kysymyksesi kilttimiehelle.
-ei niin kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhistus, hakea nyt hoikkaa ja niin fyysisesti kuin henkisestikkin tervettä kumppania. Mikä vääryys, mikä SIKA!
Kuinka se kehtaa?
Niimpä, saahan sitä vaatia mitä vaan. Ite oon vähän keihäänheittäjä Maria Andrejczykin näköinen nainen. Kehotyypiltäni siis hyvin samankaltainen. Ihan tavallisen näköinen urheilullinen nainen siis.
MUTTA kärsin kausittain masennuksesta, varsinkin pms pahentaa oireilua. Yritän lievittää näitä mielialaoireita juurikin liikkumalla paljon, sillä onhan se ihan tutkittu liikunnan olevan parasta lääkettä masennukseen.
En siis kelpaisi Tinder-miehille. Treffeillä päältäpäin tuskin mielialaoireiluani arvaavat. Hassua, että kaikki muut tiukat kriteerit liittyy ulkonäköön, mutta sitten minkäänlaista henkistä oirelua ei saisi koskaan esiintyä, vaan elämän pitäisi olla yhtä juhlaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta ne miehet eivät roiku tällä palstalla vaan ovat niissä hyvissä ja pitkissä parisuhteissa.
Näinhän se on. Täällä palstalla on vain jämämiehiä ja jämänaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.
Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.
Nykyään naisille Iivo Niskanen ei ole sporttinen, koska ei näytä bodarilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sit taas miellän urheilullisen miehen nimenomaan tällaiseksi hoikaksi pyöräilijäksi tai juoksijaksi. Jotenkin testomakeja en miellä urheilullisiksi, vaan kutsuisin heitä kehonrakentajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku amatööri huutelee sohvan nurkasta. Jos treenaa aktiivisesti reisiä ja pakaroita niin silloinhan niissä nimenomaan on kokoa, lajista riippuen jopa todella reilusti. Jonkinlaista mahaakin voi (ja saa!) varsinkin keski-ikäisellä olla, koska mikään määrä linkkareita ja lankutusta ei sitä yksinään poista vaan pyykkilautavatsa edellyttää käytännössä aina laihdutusta. Ei siis mitään tekemistä sportttisuuden kanssa. Kyllä huomaa, että sinä et ainakaan harrasta mitään liikuntaa.
Huoh! Ehkä nimenomaan sen vuoksi voin tätä kommentoida, että salitaustaa ja muuta urheilutaustaa on yli 30 vuotta ja taatusti osaan erottaa, koska on kyse läskistä ja milloin lihaksesta. Tottakai keski-iässä on haastetta kunnossa pysymiseen enemmän kuin parikymppisenä ja sporttinen nelikymppinen on eri näköinen kuin sporttinen kaksikymppinen.
Treenattu pakara on kuitenkin aivan eri asia kuin syömällä lihotettu vaikka sen tunkisi minkälaisiin trikoisiin. Lisäksi, jos vyötärönympärys on reilusti yli metrin, niin ei voi sporttisesta puhua, oli sitten minkä ikäinen tahansa. Tottakai geeneillä on myös vaikutusta mihin ja miten rasva kertyy, mutta rasva on rasvaa riippumatta siitä, missäpäin kehoa se sijaitsee.
Voi kauhistus, hakea nyt hoikkaa ja niin fyysisesti kuin henkisestikkin tervettä kumppania. Mikä vääryys, mikä SIKA!
Kuinka se kehtaa?