Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen on kiertoilmaisu laihalle. Hope this helps.
Millähän adjektiivilla sitten pitäisi kuvailla, jos etsii oikeasti sporttista kumppania, eikä vain laihaa?
Mä ehkä tossa tapauksessa korostaisin omaa liikunnallista elämäntapaa ja laittaisin että toivon kumppania, jonka kanssa voisi harrastaa.
Se joka hakee ei nyt välttämättä itse vastaa esitettyjä vaatimuksia.
Sais luvan vastata. En minä uhraisi ajatustakaan jollekin sohvaperunalle, jonka mielestä naisen kuitenkin pitäisi olla sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni on sporttisimpia tuntemiani ihmisiä. Pyöräilee parinkymmenen kilometrin työmatkoja, käy salilla, lenkillä, vaeltamassa. Hän on myös synnynnäisesti runsansmuotoinen, isotissinen, harteikas. Voin kuvitella miten joku itse korkeintaan koiranpaskatuslenkkejä harrastava ja 55-kiloista laihaläskiä itselleen etsivä mies olisi sitä mieltä että ei tämä ole se miltä sporttinen nainen näyttää.
On se nyt niin HIRVEETÄ ja KAMALAA jos miehilläkin on toiveita!!!! Apua!!!
Miesten pitäis ottaa kiitollisena mitä saa ja naiset on aina vaan loputtoman palvonnan kohteita. Miksei ne paskiaismiehet millään suostu tajuamaan et jokainen nainen on pelkästään kuningatar just sellaisena kuin on!!!
Jännä kuulla. Mun mielestä hyvässä biossa on kumpaakin. Kerrotaan millainen itse on, ja kerrotaan mitä etsii.
Mitä vaan et pääsette miehiä haukkumaan.
Ja sit ihmettelette miksi olette sinkkuja.
"Mikä miehissä on vikana?!?!?"
*iso huokaus*
Yleensä kun miehet hakevat "sporttista", se ei kuitenkaan kata esimerkiksi minua, joka teen salilla 40 sarjaa viikossa raskailla painoilla ja lihasmassan määrä on sen mukainen.
Olen myös huomannut, että "pitää itsestään henkisesti huolta" ei tarkoita esimerkiksi sitä, että syö itselleen määrätyt mielialalääkkeet ja käy terapiassa, vaan on koodikieltä ja tarkoittaa "psyykkisesti sairaat älkööt vaivautuko".
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun miehet hakevat "sporttista", se ei kuitenkaan kata esimerkiksi minua, joka teen salilla 40 sarjaa viikossa raskailla painoilla ja lihasmassan määrä on sen mukainen.
Olen myös huomannut, että "pitää itsestään henkisesti huolta" ei tarkoita esimerkiksi sitä, että syö itselleen määrätyt mielialalääkkeet ja käy terapiassa, vaan on koodikieltä ja tarkoittaa "psyykkisesti sairaat älkööt vaivautuko".
Olisi tosiaan hyvä jos ne miehet vaan suoraan toisivat toiveensa ilmi. Moni mies kuitenkin tykkää vahvoista naisista, sääli jos jää sellainen tapaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai ainakaan ei saa hakeutua hoitoon, että tulee diagnoosi. Monet miehet ainakin ovat tällaisia, että mielenterveysongelma on ihan ilmeine, mutta ei ole kun en sitä myönnä!!! Enkä varsinkaan hakeudu hoitoon!!
Miehet on yksinkertaisia ja säälittävän vajavaisia otuksia. Kun mies puhuu "sporttisesta" niin se tarkoittaa luurangonlaihaa anorektikkoa. Miehen olematon itsetunto ei kestä jos naisessa on gramman verran läskiä. koska sehän tarkoittaisi että mies on epäonnistunut eikä "saa" kuin kakkosluokan naisia, niitä ylipainoisia jämäpaloja.
Toki on olemassa myös fiksuja miehiä mutta suurin osa saa kyllä toivomaan että olisi itse naisiin suuntautunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan et pääsette miehiä haukkumaan.
Ja sit ihmettelette miksi olette sinkkuja.
"Mikä miehissä on vikana?!?!?"
*iso huokaus*
En minä ole sinkku. Olen viidettä vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli eka kommentti jonka kirjoitin. Olen nainen sitä paitsi ja on selvää, ettei mies voi toivoa suorasanaisesti hoikkaa naista. Älkää jaksako muuta valehdella.
Eikö se mies voisi itse katsoa ne naisen kuvat ja swaipata sitten oikealle vain ne, joiden kehonkoostumus vaikuttaa oikeansuuntaiselta? Nythän mies yrittää ulkoistaa tämänkin ajattelun naiselle. Ilmeisesti mies silti jatkaa kaikkien naisten mekaanista oikealle swaippaamista ja haluaisi naisten tekevän päätökset puolestaan. Ja joo, ei ole täysin aukoton tuo kuvien perusteella swaippaaminenkaan, mutta ei siinä nyt niin valtavia yllätyksiä yleensä tule. Ja kyllä siinä todennäköisemmin saa sinne oikealle niitä hoikkia kuin epämääräisillä ja tulkinnanvaraisille käsitteillä, joiden koodikieltä kaikki eivät edes tajua. Lisäksi nuo koodikielen taakse verhotut hoikkuustoiveet voivat karkottaa niitä hoikkiakin, koska tuollainen nyt vaan ärsyttää ja vaikuttaa sosiaalisesti osaamattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli eka kommentti jonka kirjoitin. Olen nainen sitä paitsi ja on selvää, ettei mies voi toivoa suorasanaisesti hoikkaa naista. Älkää jaksako muuta valehdella.
Nythän hän käytännössä kuitenkin sanoo, jos kirjoittaa deittiprofiiliin etsivänsä "sporttista/liikunnallista ja itsestään huolta pitävää naista". Jos kerran valtaosa ymmärtää tämän tajuavan hoikkaa, niin miten tilanne on eri? Ainoa ero on se, että osa ei ymmärrä koodikieltä, ja antavat tykkäyksen, vaikka eivät ole tarpeeksi hoikkia.
Tuo on samanlaista koodikieltä kuin jotkut emojit. Eli ei sanota asiaa suoraan, mutta sanotaan asia kuitenkin riittävän selkeästi. Eivät kaikki tajua mustan sydämenkään merkitystä, mutta silti sen kautta on kerrottu ihan suoraan, mitä etsitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni on sporttisimpia tuntemiani ihmisiä. Pyöräilee parinkymmenen kilometrin työmatkoja, käy salilla, lenkillä, vaeltamassa. Hän on myös synnynnäisesti runsansmuotoinen, isotissinen, harteikas. Voin kuvitella miten joku itse korkeintaan koiranpaskatuslenkkejä harrastava ja 55-kiloista laihaläskiä itselleen etsivä mies olisi sitä mieltä että ei tämä ole se miltä sporttinen nainen näyttää.
On se nyt niin HIRVEETÄ ja KAMALAA jos miehilläkin on toiveita!!!! Apua!!!
Miesten pitäis ottaa kiitollisena mitä saa ja naiset on aina vaan loputtoman palvonnan kohteita. Miksei ne paskiaismiehet millään suostu tajuamaan et jokainen nainen on pelkästään kuningatar just sellaisena kuin on!!!
🤮
Sulle vastattiin jo että niitä toiveita saa olla, mutta kannattaa
Tietenkin voi toivoa vaikka yksisarvista. Mutta onko vaikea hyväksyä ja ymmärtää ettei pelkällä laihuuden ihannoimisella ole kovin suurta kysyntää parisuhdemarkkinoilla. Naiset kun haluaa olla muutakin kuin pelkästään "se laiha" ja väitän että iso osa miehistäkin on kiinnostuneempia kokonaisuudesta eikä vain rasvaprosentista. Pelkkään ulkomuotoon keskittyminen kertoo ettei henkilö ole kypsä eli henkisesti riittävän kehittynyt parisuhteeseen.
Surkuhupaisaa on tietenkin se, ettei nää "hoikkuudesta" meuhkaavat äijät ole itse koskaan, ikinä, itse timmissä kunnossa. Löysiä läskimahoja jotka epäilemättä peiliin katsoessaan näkevät itsensä prinssi Rohkeana eikä sinä vähintään 30kg ylipainoisena, kaljamahaisena, huonohampaisena ja pahanhajuisena pälvikaljuna ryhävalaana mikä on totuus. Jostain syystä itsepetoksen määrä on ääretön eikä nämä luomakunnan kruunut tietenkään kelpuuta itselleen kuin vähintään missin veroisen tyttiksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.
No mitä sitten vaikka olisikin?!
Mies ei saa sanoa suoraan eikä kiertäen mitään toiveitaan. Se on vain naisen etuoikeus.
Kuka siinä voittaa että ihmiset jotka eivät halua toisiaan päätyy treffeille keskenään?
Miksi miehelle on ylivoimaista valita kuvien perusteella hoikat naiset ja jättää muut pyyhkäisemättä oikealle?
En ole itse mies, mutta olen kuullut että aika usein ne kuvat ei vastaa todellisuutta. Senkin järkevyyttää voi samaan tapaan miettiä. Ketä hyödyttää?
Jos nainen huijaisi kuvilla, niin miksi oletus on, että hän ei huijaisi sanallisesti? Tähän nyt ei vaan aukotonta systeemiä ole, ja deittisovelluksessa on aina se riski, että tulee itselle hutiswaippaus. Se pitää vaan kestää.
Uskoisin kuitenkin, että jos oikeasti katsoo ne kuvat ja swaippaa niiden perusteella, pääsee todennäköisemmin haluttuun lopputulokseen. Jos kuvissa on aktiivista, liikunnallista elämää ja kroppa näyttää hyvältä, on hyvin poieni todennäköisyys, että niiden suppailu- salitreeni- vaellus- ja padel-kuvien takana olisikin joku ylipainoinen sohvaperuna. Jos kuvissa näkyy pelkkiä naamakuvia ja isoja rintoja, silloin voi todeta, että viitettä hoikkuudesta ja liikunnallisuudesta (mikäli se on oikeasti toive) ei ole, ja swaippaa vasemmalle.
Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.
Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.
Hah, olen ollut aktiiviliikkuja koko elämäni ja aikoinaan Tinderissä tuli kyllä hyvin selväksi, että juuri ketään miestä ei kiinnostanut pätkän vertaa ne mun harrastukset sinänsä, silmin havaittavat tulokset kyllä, ja nekin lähinnä siltä osin kuin ne vastasivat heidän (osin vääriä) mielikuviaan sporttisesta naisesta. Yhden muistan joka alkoi suorastaan vähän happaman ja paheksuvan oloisena kommentoida mun olka- ja hartialihaksia, kun katsokaa naisellahan ei saa sellaisia olla. Se oli sellainen tuulennussima vinkuheinä itse. Ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Tässä on se haaste, että ei siellä kaikilla ole kokovartalokuvia näkyvissä. Kuvissa voi näkyä vain kasvot eri kulmista ja vartalosta ei vil
Mitä haastetta tuossa on? Swaippaa vasemmalle sellaiset, joiden profiilista ei käy ilmi toivottavat ja toiveiden mukaiset tiedot. Esim. itse toimin näin - en laita oikealle ketään sellaista, jonka profiilista puuttuu jokin minulle olennainen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Milläs katsot, kun osalla naisista ei ole muita kuin kasvokuvia. Aikoinaan, kun liityin Tinderiin, kaveri totesi hyvin:"Naiset, joilla ei ole kuin
Swaippaa vasemmalle ne, joilla on pelkät kasvokuvat. Miten tämäkin nyt on joillekin ylivoimaisen vaikeaa? Kun teitä kerran kiinnostaa se vartalotyyppi, ja siitä ette infoa saa, niin eikös jo tuo olisi syy laittaa vasemmalle?
Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.
Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän hän käytännössä kuitenkin sanoo, jos kirjoittaa deittiprofiiliin etsivänsä "sporttista/liikunnallista ja itsestään huolta pitävää naista". Jos kerran valtaosa ymmärtää tämän tajuavan hoikkaa, niin miten tilanne on eri? Ainoa ero on se, että osa ei ymmärrä koodikieltä, ja antavat tykkäyksen, vaikka eivät ole tarpeeksi hoikkia.
Tuo on samanlaista koodikieltä kuin jotkut emojit. Eli ei sanota asiaa suoraan, mutta sanotaan asia kuitenkin riittävän selkeästi. Eivät kaikki tajua mustan sydämenkään merkitystä, mutta silti sen kautta on kerrottu ihan suoraan, mitä etsitään.
Niin ja minulle naisena urheilullinen mies tarkoittaa muuta, kuin sellaista riutunutta laihaa miestä. Ei ole ihan sama, onko laiha siksi, että ei syö, vai siksi, että urheilee.
Tinderissä nyt joka muija mainostaa itseään sporttisena.
Eli esimerkiksi pyöräilyä harrastava ei käy, koska pyöräilyhousut ei mene vakoseen. 😂