Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok heittää hamstraajamiehen pahimpia romuja pois tämän huomaamatta?

Vierailija
30.03.2025 |

Hermo menee. Ukko ostelee kaikkea järjetöntä ja typerää eikä suostu luopumaan mistään. Osa kamasta on ihan silkkaa roskaa, mutta hilloaa niitä kun "tästä voi vielä tehdä jotain". Ei koskaan tee. Arvelisin myös että suht paljon on sellaista roinaa, joita se ei edes muista omistavansa. Heittäisittekö pois selän takana vai onko asumusero ainoa vaihtoehto?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eroaminen on sallittua. Miksi tällä palstalla aina ollaan tekemässä rikoksia epämieluisan puolison rankaisemiseksi? Miksi ei vaan erota?

Vierailija
42/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavaramäärä on hoardaaja-tasoa niin pyydä paikalle palotarkastaja. Tietty esität kauhean yllättynyttä kun tulevat. 

Rakastetaan myötä- ja vastoinkäymisissä?

Näitä kun lukee niin kumppani joka puukottaa joka asiassa ensiksi selkään on parasta viedä kaatopaikalle ensiksi.

Tottakai tämä asia tulee keskustella että on nyt liikaa sitä tavaraa, mitä sille tehdään ja miten mies niitä haluaa vähentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä toisen tavaroita pois, mutta mieli kyllä tekisi päivittäin. Mies valittaa kun ei löydä mitään tarvitsemaansa, ei silti suostu ehdotuksiini järjestellä tavarat. Meillä on useampi ulkorakennus, voisin auttaa siivoamisessa ja järjestelyssä. Yksin en voi sitä tehdä, koska sittenkään hän ei löydä mitään vaikka piirtäisin kartan. Nyt saimme "iloksemme" vielä appivainaan tavaroita...huoh. Omia tavaroitani käyn säännöllisesti läpi, enkä kerää mitään turhaa krääsää. Itse olen mieheni silti valinnut, ja siedän kautta kestän tätä hamsteria, mutta ei se helppoa ole aina.

Vierailija
44/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä parisuhteessani nainen alkoi hävittämään minun tavaroita kun se ei niistä välittänyt eikä tarvinnut ja kehtasi suuttua kun heitin hänen meikit roskiin kun en minä niistä väittänyt enkä tarvinut. Toisessa parisuhteessa nainen alkoi hävittämään vaatteitani josta se ei tykännyt ja tämäkin kehtasi suuttua kun alin hävittämään sen vaatteita josta minä en tykännyt

Vierailija
45/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi elämään tuossa. Deadline miehelle mihin mennessä roinat pois, esim yksi varastotila tms. Täyteen ja kaikki muut pois. Ja vaan sinne saa kerätä. 1 kk aikaa.

Roskalava pihalle ja sinne vaan.

Jos ei onnistu niin muuta itse pois?

Hyväksytkö sen että mies saa asettaa sinulle rajat että vain yksi kaapillinen vaatteita ja loput menee roskiin kuukauden päästä ja jos et sinä sitä hyväksy niin sinut saa jättää?

Vierailija
46/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se piikkisika!

Vierailija
47/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt esimerkkejä tästä roinasta, ei muuten voi sanoa yhtään. 

Tossa ylempänähän tuli jo. Oman mieheni aarteita myös esim. rikkinäinen elektroniikka ("tän vois joskus korjata"), muodista menneet vaatteet, joita se ei koskaan käytä, vanhat dvd:t, joita kukaan ei katso jne jne. 

Vierailija
48/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talouden irtaimistosta ehkä 1/5 on minun ja loput miehen. Tein kevätsiivousta ja kainosti kysyin että josko hän voisi katsoa, löytyykö jotain, mitä häneltä liikenisi kierrätykseen. Kaikesta kamasta ainoa asia, josta hän oli valmis luopumaan oli MUN kylpytakki. 🙄

Vierailija
49/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on hamstereita ja saa nähdä mitä tulee kun nyt muuttavat pienempään asuntoon. Tavaraa on aivan käsittämättömät määrät ja mitään ei saa heittää kierräytykseen. Palolaitos on sanonut asiasta jo yli 20-vuotta, mutta ei muuta kuin pahempaan suuntaan. Meillä on neljän sukupolven tavarat vanhemmilla, heidän omat tavaransa ja se pölyn ja rojun määrä on jo aivan käsittämätön. Ei sitä asuntoa saisi puhtaaksi enää millään. Asunnossa menee käytäviä, joilla seikkaillaan ja yhteen osaan ei pääse enää ollenkaan. Ei ole päässyt noin 15-vuoteen. Kaksi makuuhuonetta on siinä kunnossa, että sängyt suurinpiirtein näkyvät. Keittiössä on pinnoite erilaisia asioita, pöytiä ei näkyvillä, jääkaapille ei pääse kunnolla. Pyykit kuivataan ulkona kun sisälle ei mahdu mihinkään ja niihin tulee etova haju. 

Vierailija
50/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ok-talo, tehköön pihavaraston. Jos on kerrostalo, sopikaa että romuja saa pitää vain yhdessä huoneessa (jonne et mene)

Vierailija
51/51 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ok-talo, tehköön pihavaraston. Jos on kerrostalo, sopikaa että romuja saa pitää vain yhdessä huoneessa (jonne et mene)

Jos kerrostaloasunnossa on vaikka kaks huonetta ja keittiö niin yksi huoneko pitäisi luovuttaa hamstraajalle varastoksi? Anna kun arvaan, toisen osapuolen pitäisi kuitenkin edelleen kustantaa puolet asumiskuluista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi