Onko ok heittää hamstraajamiehen pahimpia romuja pois tämän huomaamatta?
Hermo menee. Ukko ostelee kaikkea järjetöntä ja typerää eikä suostu luopumaan mistään. Osa kamasta on ihan silkkaa roskaa, mutta hilloaa niitä kun "tästä voi vielä tehdä jotain". Ei koskaan tee. Arvelisin myös että suht paljon on sellaista roinaa, joita se ei edes muista omistavansa. Heittäisittekö pois selän takana vai onko asumusero ainoa vaihtoehto?
Kommentit (51)
Olen tehnyt oman hamstraajani kanssa tuota jo vuosikaudet.
Eri asunnot tai eri talot? Mies ei muuta tapoja ja sä haluat siistiä, tilaa. Mitä jos mies huomaa puuhasi ja suuttuu?
Oon monesti miettinyt, miten itsekästäkin tuo hilloaminen on parisuhteessa, jos asutaan yhdessä. Yleensä nämä nimittäin lähtee siitä että se ei-hamstraava osapuoli maksaa puolet asumiskuluista, vaikka suurin osa tilasta menee hamsterin kamojen säilytykseen.
Jos roinaa on kaoottisen silmittömästi, ei mies muista, mitä kaikkea on hankkinut, eikä varsinkaan löydä mitään, jos joskus hänellä välähtäisikin jotakin ostamaansa nyt tarvittavan. Eli vähentää roinaa voi, onhan kämppä sinunkin kotisi.
Mitä jos muuttaisit johonkin tyhjään vitivalkoiseen asuntoon, ap.
Ei ole ok paiskoa toisen omaisuutta roskiin. Muuta pois, ap. Voitte seukkailla myös eri asunnoista käsin.
Heitin muijan hätävarat, 15 isoa laatikkoa, roskiin ja kaadoin 1500 l vettä viemäriin tonkista joita se oli sisälle varastoinut.
Vierailija kirjoitti:
Jos roinaa on kaoottisen silmittömästi, ei mies muista, mitä kaikkea on hankkinut, eikä varsinkaan löydä mitään, jos joskus hänellä välähtäisikin jotakin ostamaansa nyt tarvittavan. Eli vähentää roinaa voi, onhan kämppä sinunkin kotisi.
Ei ilman lupaa voi, mutta jos ei mahdu asumaan niin siihen keksittävä jokin kodin ulkopuolinen säilytys, mutta sen joutuu kustantamaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Oon monesti miettinyt, miten itsekästäkin tuo hilloaminen on parisuhteessa, jos asutaan yhdessä. Yleensä nämä nimittäin lähtee siitä että se ei-hamstraava osapuoli maksaa puolet asumiskuluista, vaikka suurin osa tilasta menee hamsterin kamojen säilytykseen.
Joudun jatkuvasti kantamaan roskiin naisystävän pampaheiniä, tekstitauluja, keraamisia korvapuusteja, jonkun someakan töherryksiä, tyynyjä, pyyhkeitä ja joulu- sekä pääsiäiskoristeita.
Tanskalainen maajussikin kerää tavaraa, koska niitä aina tarvitaan uudissa projekteissa.
Mun mies hamstraa myös. Nyt on saanut jonkun herätyksen ja saanut jo pari kuormaa (peräkärryllistä) kierrätykseen. Itsekin hämmästeli, mitä kaikkea roskaa ja kuinka paljon sitä on löytynyt. Raivausinto on rajoittunut ulkorakennukseen, toivottavasti jatkaa talon sisälle kun tuo urakka on loppu. Miehen "aarteisiin" en koske, ellei hän sitä erikseen pyydä. En ala raivata hänen rojujaan, vaikka ne mua ihan joka päivä harmittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilman lupaa voi, mutta jos ei mahdu asumaan niin siihen keksittävä jokin kodin ulkopuolinen säilytys, mutta sen joutuu kustantamaan molemmat.
Jos se roina on vain toisen osapuolen niin miksi helvetissä sen ei-hamstraavan pitäisi maksaa niiden varastoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun jatkuvasti kantamaan roskiin naisystävän pampaheiniä, tekstitauluja, keraamisia korvapuusteja, jonkun someakan töherryksiä, tyynyjä, pyyhkeitä ja joulu- sekä pääsiäiskoristeita.
Ohipuhuja ei taida tietää, mikä on roska.
Jos tavaramäärä on hoardaaja-tasoa niin pyydä paikalle palotarkastaja. Tietty esität kauhean yllättynyttä kun tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Tanskalainen maajussikin kerää tavaraa, koska niitä aina tarvitaan uudissa projekteissa.
Toisaalta hänellä on useampia rakennuksia jonne hillota kamaa.
Menin heittämään vuoden 1998 puolukat roskikseen pakastimesta, enkä ymmärtänyt että näitä kaivattiin seuraavassa inventaariossa. Seuraavaksi lähti akka, tosin ei puolukoiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tavaramäärä on hoardaaja-tasoa niin pyydä paikalle palotarkastaja. Tietty esität kauhean yllättynyttä kun tulevat.
Pitääkin kutsua tuollainen anopin luo...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok paiskoa toisen omaisuutta roskiin. Muuta pois, ap. Voitte seukkailla myös eri asunnoista käsin.
Miksi ap lähtisi kun mies on se joka sekoilee? Miehen kuuluu lähteä.
Jospa vuokraisi varaston romuilleen?