suositelkaa ja myös haukkukaa syöttötuoleja! Pitäis itse alkaa semmoinen hankkimaan..
Kommentit (47)
trip trapin olen kuitenkin saanut aina kohtuu helposti puhtaaksi pinttyneimmistäkin puurotahroista: vähän aikaa liottaa sitä kohtaa vedellä ja siinä se. ---
En ole tota ikean antilooppia edes nähnyt, mutta miten muovituoli voi olla tukevampi kuin puinen, kun se muovinen on kevyempikin?---
Mä olen se, jolta löytyy molemmat, Tripp Trapp ja Antilop. Kyllä Antilop on meidän pojan menossa ollut tukevampi kuin Tripp Trapp.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00069725
Kyllä se vaan tukeva on, sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä... :D
Kyllä minäkin saan Tripp Trapista saa ruokaroiskeet irtoamaan MUTTA Antilopista ne lähtee paljon helpommalla. Antilopin voi vaikka viedä suihkuun :)
Näyttää just sellaselta rimpulalta minkä tenava potkaisee pöydänreunasta tukea ottaen helposti nurin.
On se jossain kuppilassa tms. ollut, kyllä meillä ainakin meinasi kaatua :P
"Ei toi Antilop musta ruma ole mutta miten se voi olla tukeva?
Näyttää just sellaselta rimpulalta minkä tenava potkaisee pöydänreunasta tukea ottaen helposti nurin."
Se että nuo Antilopin jalat on niin "harallaan" tekee tuolista tukevan.
Halpa, helppo pitää siistinä, helppo kasata ja ottaa mukaan mökkireissulle... pöydän kera siis aivan loistava ensimmäiseksi tuoliksi.
Molemmat ovat hyviä, mutta vain sillä ehdolla, että ostaa sen pöydänkin siihen Ikean tuoliin. Kommentit samoja kuin edellä. Tripp Trapp on todella pitkäikäinen, mutta Antilop taas todella halpa.
SUURI PLUSSA Tripp Trapissa kuitenkin on verrattuna muihin pöydättömiin tuoleihin on se, että sen saa aivan pöytään kiinni!!! Monissa puisissa tai esim. jossain muovisissakin, lapsen ja pöydän väliin jää rako, ja kun lapsi syö, ruuat tippuu syliin. Jos ei joka lusikka, niin ainakin se yksi joka sitten sotkee paikat : ) Eli tämä minusta huomioitava seikka kun valitsette tuolia!
jalat niin leveällä ettei kyllä kaadu ja koska jalat saa itri niin säilytys menee todella pieneen tilaan. Ostimme sen "hätävaraksi" ja ollut nyt kolme vuotta käytössä joka päivä:)
ensimmäistä sai olla kokoajan vahtaamassa, ettei kaadu tai lapsi kiipeä pois, triptrapista en keksi huonoa sanottavaa... edes hinta ei ole minusta kallis, se on nimittäin palvellut pitkään ja hartaasti, on nyt 10 vuotiaalla työpöydän tuolina =)
Itse harkitsin Stocken hankintaa, mutta saimme lahjaksi Peg Peregon Prima Pappa
tuolin. Näin reilun 1,5 vuoden kokemuksella voin kyllä kehua tuon tuolin maasta taivaisiin. Se on erittäin tukeva, hyvin säädettävissä (selkänojan kallistus, korkeus yms.) lisäksi siinä on irroitettava tarjotin osa. Ainoat miinukset ovat koko, hinta sekä se ettei irtopäällisiä saa mistään!
Tripp Trapp on loistava isommallekin lapselle, meillä 4v istuu siinä ja on ergonominen syömisasento kun ei tarvitse istua liian matalalla. Siirtyi jo 1.5-vuotiaana istumaan siihen ilman turvakaarta, joten helpotti itseäkin kun ei tarvinnut nostella edes takas. Antilooppi on myös tosi näppärä, mutta miinuksen saa juuri tuosta mitä alla oleva mainitsi, eli lapsen ja pöydän väliin jää tosi suuri alue ja näin ollen kaikki ruuat yleensä tippuu syliin. Pitää siis olla pyyhe tms. suojaamassa lapsen housuja.
Molemmat ovat hyviä, mutta vain sillä ehdolla, että ostaa sen pöydänkin siihen Ikean tuoliin. Kommentit samoja kuin edellä. Tripp Trapp on todella pitkäikäinen, mutta Antilop taas todella halpa.
SUURI PLUSSA Tripp Trapissa kuitenkin on verrattuna muihin pöydättömiin tuoleihin on se, että sen saa aivan pöytään kiinni!!! Monissa puisissa tai esim. jossain muovisissakin, lapsen ja pöydän väliin jää rako, ja kun lapsi syö, ruuat tippuu syliin. Jos ei joka lusikka, niin ainakin se yksi joka sitten sotkee paikat : ) Eli tämä minusta huomioitava seikka kun valitsette tuolia!
saa miinusta siitä, että siihen saa oikein änkeä lasta. Jalat vääntyy kun lasta siihen survoo.
Plussaa siitä, että sieltä ei pois kiivetä :) Kaverin muksu sai sen kaatumaan. On tosin villi.
ja saa ylistykseni!
Mielettömän tukeva! Jopa tukevampi kuin Trip Trap, joka keikkunut huolestuttavasti esikoisen kävittelyssä pari kertaa. Antilop on muovinen ja syömisharjoituksissa älyttömän kätevä. Koko penkin lapsineen voi nostaa suihkuun ja pestä kerralla.
Materiaaliltaa muutenkin helppo pitää puhtaana. Likaa ei jää mihinkään koloihin, eikä muutenkaan pintaan kuivumaan kiinni, kuten puisissa syöttötuoleissa. Valkoinen väri paljastaa ruoan tuolissa ja se on helppo poistaa. Turvavyöt ovat ehdoton must! Ei keiku, eikä kaadu! Lapsen on siinä mukava istua, eikä se ole ahdas tuoliin laitettaessa, eikä tuolista pois otettaessa.
se siitä läskistä jättiläisvauvasta..
saa miinusta siitä, että siihen saa oikein änkeä lasta. Jalat vääntyy kun lasta siihen survoo.
Plussaa siitä, että sieltä ei pois kiivetä :) Kaverin muksu sai sen kaatumaan. On tosin villi.
Ruotsin myydyin ja ehdottoman turvallinen syöttötuoli. Kasvaa lapsen mukana kuten Trip Trap, mutta mukana on tarjotin (saa toki myös pois), johon saa myös muovikaukalon. Todella kätevä ja turvallinen.
Aikuiset (?) ämmät tappelee jostain hemmitin syöttötuolista niin kiihkoissaan, että tulee samalla haukuttua LASTA plösöksi ja ties miksi... Jos ei kaikkia miellytä se sama syöttötuoli kuin minua niin on plösö ja idiootti. Siis syöttötuoli! Oikeesti, miettikää nyt vähän.
Itse olen työni puolesta törmännyt "jopa" 2-vuotiaaseen jota ei saanut trip trapiin ilman, että irroitti joka kerta turvakaaren.
En pitänyt tuolia erityisen kätevänä... Anteeksi nyt kovasti tästä mielipiteestäni ;-)
eli se TrippTrappin "halpiskopio". Molempiin olemme olleet tyytyväisiä. Kumpikaan ei ole kaatunut. Emman tuoli siirtyi juuri viime viikolla 3-vuotiaalta vauvalle eikä kulumisen merkkejä näy. Tuota Emman tuoliahan ei suositella aikuisen istuttavaksi, joten siinä tulee ero Stokken tuoliin, mutta kyllä tuo hintansa tienaa perheen lastenkin tuolina. Emman tuolissa on mustia muoviosia, joten ehkä se TrippTrapp klassikkona miellyttäisi silmää avistuksen enemmän, mutta annoimme kukkaron puhua...
Antilop on näppärä matkatuoli ja vierasvara, kun jalat saa nopeasti irti. Uskomattoman tukeva ollakseen moinen muovihökötys!
Ja todellakin täysin suihkuvapaa!
No meillä on ollut ihan se suomalainen Väkinen-syöttötuoli. En keksi siitä tähän hätään mitään huonoa sanottavaa... On ollut tukeva ja lapsi mahtuisi siihen hyvin vielä näin 3,5-vuotiaanakin, mutta ei usein siinä enää istu. Ihan kivannäköinen perustuoli.
ja näyttää joko tripp trapp tai se ikean olevan suosituinpia. Mutta onkos kokemuksia sitten tästä tripp trapp kopioista? ja onko kuinka kestäviä?
ja siis voiko aukuinenkin istua tässä tripp trapissa, kun ottaa ne turvakaaret ja muut siitä pois?
ap
trip trapin olen kuitenkin saanut aina kohtuu helposti puhtaaksi pinttyneimmistäkin puurotahroista: vähän aikaa liottaa sitä kohtaa vedellä ja siinä se. Toiminut myös ihan hyvin aikuisten istuimena, eli menee tosi pitkään käytössä.
En ole tota ikean antilooppia edes nähnyt, mutta miten muovituoli voi olla tukevampi kuin puinen, kun se muovinen on kevyempikin? Meillä neiti kyllä on ollut kaatamassa joka ikisitä syöttötuolia paitsi sitä stokkea jos vain on jalallaan saanut pöydästä vauhtia.