Nukkekoti?
Itse löysin kirpparilta, ei todellakaan kaikkein hienoin mahdollinen mutta suurkulutuksessa silti on! Ja kun ei itse nukkekotiin mene niin paljon rahaa (tässä tapauksessa 20E!) niin kiva ostaa huonekalut yms uusina. - Eikä lapset niillä huonekaluillakaan kyllä leiki, juuri nyt on nukkekoti jonkinlainen hevostallin ja eläintarhan välimuoto. Lapset 5 v tyttö ja 3 v poika.
Kommentit (7)
Itse löysin kirpparilta, ei todellakaan kaikkein hienoin mahdollinen mutta suurkulutuksessa silti on! Ja kun ei itse nukkekotiin mene niin paljon rahaa (tässä tapauksessa 20E!) niin kiva ostaa huonekalut yms uusina. - Eikä lapset niillä huonekaluillakaan kyllä leiki, juuri nyt on nukkekoti jonkinlainen hevostallin ja eläintarhan välimuoto. Lapset 5 v tyttö ja 3 v poika.
Jep, kirppari on erittäin potentiaalinen vaihtoehto, mutta kun ei tunnu löytyvän. Mutta samaa olen kyllä kuullut muilta, että nukkekoti ei ole isossa käytössä. Oliskohan äidin haaveita enemmänkin ;)
käytössä, mutta ei siis nukkekotina! Olkoon sitten se hevostalli/eläintarha/autotalli mutta tosiaan iloa on noista 20 E:sta ollut!
Meillä on isoisän tekemä nukkekoti joka on n.1m korkea ja 60cm leveä. Oikein romanttinen ihanuus jolla lapsi leikkii.
Välillä siellä asuu koirat ja välillä nuket ja toisinaan sinne on yritetty itsekin mahtua. 3v leikkii jo pienillä astioillaan ja on välillä syövinään pienen pienestä lautaisesta.
Aivan ihana. Tehty kunnon paksusta levystä joten kestää kyllä leikkiäkin.
Vankilan nukkekoti maksaa 150 euroa. On hyvä ja kestävä.
Minä ostin sieltä omani aivan käsittämättömän halvalla. Ja oli viimeisen päälle siistiä jatukevaa työtä, puusepän tekemä kaunotar. Ja kannattaa huomioida, millaiseen käyttöön tulee eli pienemmille vai isommille lapsille vai peräti aikuisen keräilykohteeksi. Nämä jälkimmäiseen tarkoitukseen tehdyt eivät todennäköisesti kauaa pienempien käsittelyssä kestä.
Ei sen tekeminenkään nyt ihan mahdotonta ole. Miettii vaan etukäteen miten sen tekee ja sitten käy ostamassa vaneria ja saha laulamaan....
Mistähän löytäisin isohkon nukkekodin kohtuuhinnalla? Nettikaupoissa esim Nukkela, on tosi ihania, mutta hintakin kohdallaan (170-300€). Kellään vinkata vähän kohtuullisempia? Sanotaan 150 on ihan kipuraja jo.... Minkä hintainen on vankeinhoitolaitoksen myymä? Netistä ei hintaa löydy. Kiitos avusta!