Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen jälkeen, kun tänne vauvapalstalle on tullut näitä miehiä, niin oikeasti olen alkanu pitää vähemmän miehistä

Vierailija
29.03.2025 |

Ennen tällä palstalla oli oikeastaan vain naisia. Hyvin harvoin miehiä.

Nyt on jo monen vuoden ajan täällä kirjoittelleet myös miehetkin paljon, en tiedä, miten he tänne yhtäkkiä löysivät vuosikymmenten jälkeen?

Noh, miesten kommentit tunnistaa heti alapäätyylisistä kommenteista naisia kohtaan, joita heitellään jokaiseen ketjuun. Naiset eivät todellakaan puhu niin, sillä naiset eivät kirjoita sillä tyylillä. Täällä ei ikinä ollut sellaista kielenkäyttöä kuin nämä viimeiset pari vuotta. Aivan oksettavia kirjoituksia välillä ja niin paljon naisten haukkumista.

Pakko sanoa, että kiinnostus miehiin on lakannut osittain tämänkin takia, kun näkee miesten ajatusmaailman tarkemmin.

Kommentit (239)

Vierailija
81/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiltit miehet ei enää kelpaa naisille? 

Älä aloita taas. Ja tuon kiltin voit vetää yli, on nähty se. 

Vierailija
82/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vauva palstalla on aistittavissa miesviha, kuin naisviha. Tai sitten täällä jotkut trollaa työkseen molempia vastaan.

On täällä miesvihaakin, en kiellä. Mutta miehet eivät kyllä näillä oksennuskirjoituksillaan paranna asemiaan yhtään.

Trolleja nekin oksennuskirjoittajat ovat suurimmaksi osin. Keskenkasvuisia poikia, jotka ovat nähneet alastoman naisen vain omana äitinä saunassa. Yleistäminen on todella helppoa keskustelupalstoilla, kun viestijä on anonyymi paskiainen. Itse teen aina johtopäätökset asiasta, kun sen sanoo ihminen omilla kasvoillaan tai muuten tunnistettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston idiootit, provot ja rasistit on vain miehiä? Miksi sivuston naiset eivät vaadi parempaa sivustolta? Vuosia on väitetty että sivuston käyttäjät poistavat viestejä, go sanoma media. Miehenä pidän sivustoa ääliöiden huuto dystopiana.

Eiköhän moni meistä naisista ole tehnyt poliisille nettivinkkejä. Itse olen ainakin. Kertonut myös tämän hullun henkilöllisyyden, koska satun sen tietämään.

Tervetuloa naisen maailmaan: eikö olekin kummallista, mitään ei tapahdu, vaikka ilmoittaisi poliisille. Jos kyseessä olisi hullu nainen miesten palstalla, hän olisi saanut sakkoja kunnianloukkauksesta jo aikoja sitten.

Miettikää nyt, jos nainen suoltaisi miestä alentavaa tekstiä ja alapääjuttuja motoristien tai liigan keskustelupalstalle. Ei kyllä menisi kauan kun poliisi ottaisi yhteyttä. Tämä yksi on saanut mellastaa täällä noin 10 vuotta.

Vierailija
84/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit voivat olla keitä vaan sukupuoleen katsomatta. Mä ihmettelen miten jotkut pystyvät olla niin mauttomia ja kaameita. 

On muakin nimitelty mieheksi, palstamammaksi, neitoseksi. Luulo ei ole tiedon väärti.

Minua haukutaan vihervassariksi, vaikka olen ainoastaan vassari. M51

Minuapas haukuttu persuksi, vaikka oon demari.

Sinulla kieltämättä kovempi kohtalo. M51

Vierailija
85/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli, eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.

Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.

Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, e

Ai sulla on tää leikepöydällä tallessa, että voit spämmätä sen keskusteluun kuin keskusteluun.

Oisko jotain uutta välillä?

Vierailija
86/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä naiset kokevat että miehen kiltteys on uhka naisen naisellisuudelle koska miehen kuuluu olla "pahis" ja naisen kuuluu olla "kiltti". 

Vierailija
87/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se hyvä vaan ole tietää totuus miesten ajatusmaailmasta?

Niin, ja miehethän eivät mitenkään liity vauvoihin saati perheisiin?  Missään ei mainita tämän olevan lesboparien ja näiden adoptiovauvojensa palsta. Olisitte onnellisia, että isätkin osallistuvat - kerrankin. M51

Supersankarimiehet, jotka hoitavat vauvojaan, että äiti saa käydä ilman lapsikatrasts ruokakaupassa.

Itse asiassa olin sellainen. Molemmat vuorotöissä. Ja mikä supersankari? Käsittääkseni perhe on yhteistyötä. M51

Vierailija
88/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun ethän sinä edes tiedä täällä anonyymillä palstalla, kuka kommentoija on mies ja kuka nainen, tai kuka jotain siltä väliltä. Minustakin on täällä monta kertaa tehty jonkun kommentin perusteella oletus, että olen mies, mutta ihan olen alkuperäinen ja aito nainen.

Vierailija
89/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä naiset kokevat että miehen kiltteys on uhka naisen naisellisuudelle koska miehen kuuluu olla "pahis" ja naisen kuuluu olla "kiltti". 

Naisen ei tartte olla sen enempää kiltti, kuin miestenkään. Sori siitä.

Vierailija
90/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja miehethän eivät mitenkään liity vauvoihin saati perheisiin?  Missään ei mainita tämän olevan lesboparien ja näiden adoptiovauvojensa palsta. Olisitte onnellisia, että isätkin osallistuvat - kerrankin. M51

Supersankarimiehet, jotka hoitavat vauvojaan, että äiti saa käydä ilman lapsikatrasts ruokakaupassa.

Itse asiassa olin sellainen. Molemmat vuorotöissä. Ja mikä supersankari? Käsittääkseni perhe on yhteistyötä. M51

Pointti oli, että harvoin se vastuu niistä lapsista tasan menee.. Mieheltä on jo paljon, jos vahtii lapsia edes sen puoli tuntia.

Vierailija
91/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun ethän sinä edes tiedä täällä anonyymillä palstalla, kuka kommentoija on mies ja kuka nainen, tai kuka jotain siltä väliltä. Minustakin on täällä monta kertaa tehty jonkun kommentin perusteella oletus, että olen mies, mutta ihan olen alkuperäinen ja aito nainen.

Minuakin on luultu mieheksi. Mutta ei asiattomien kommentien takia, vaan joissakin asioissa poikkeavien mielipiteiden takia.

N30

Vierailija
92/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, itselläni on käynyt vähän samoin. Vaikka varmaan suurin osa ihmisistä, mukaan lukien miehet, on ns. normaaleita, tämä palsta on kyllä näyttänyt myös muunlaisen ajatusmaailman. Vaikka moni on trolli, osa ei ole ja jo se, että trollaa todella ikävillä aiheilla kertoo ihmisestä paljon. Lisäksi "todellisen maailman" puolella tapahtuu asioita, jotka ikävä kyllä todistavat täälläkin nähdyn ajatusmaailman olemassaolon. Esimerkiksi Valkeakosken mu rha ja muut vastaavat teot. Näistäkin tekijöistä ainakin osa tutkitusti suolsi "arvojaan" netissä, sai kannustusta ja ryhtyi sitten sanoista tekoihin. Ei tämä keskustelukulttuuri ole vaaratonta ja osa ihmisistä on vaarallisia oikeasti. Itse olen aiempaa varovaisempi ja ennakkoluuloisempi varsinkin miehiä kohtaan. Osa heistähän on kuitenkin peräti itse kertonut mikä se asenne on, joten kierrän kauempaa varoiksi kaikki koska muutakaan en voi, en osaa lukea ajatuksia. Turvallisuus tulee aina ensin.

Vierailija
93/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä riehuvat pipipäämiehet on Venäjämielisiä ja äärioikeistotrolleja. Siksihän Supo tätä seuraa, vahtii Venäjän vaikuttamisyrityksiä ja radikaaliväkeä.

Suomessa on noin 300 tyyppiä, jotka on niiden seurannassa ja valtaosa riehuu sekä täällä että Ylilaudalla. 

Onko tämä totta?

Vierailija
94/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on. 

Vierailija
95/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu aina loppuu kun huutajat on huutanut ja peukuttajat peukuttanut. Tästäkin voisi keskustella asiallisesti, mutta sekä miehet että naiset ovat siirtyneet jo huutamaan seuraavaan keskusteluun?

Vierailija
96/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut monta kertaa, ettei tuo naisiin kohdistuva puhe täällä ole vain hullun höpötystä, vaan toistuvaa ja aivopesunomaista. Täällä käy paljon suomalaisia naisia, ja jos tulisi sota, moni olisi jo henkisesti alistettu tuolla tekstillä. Sen takia, suojelkaa itseänne palstalta. Esim. pup patyyppi on kaukana herttaisesta ja viattomasta. 

Vierailija
97/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli, eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.

Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.

Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, e

Olet joko mies tai erittäin vanhoillinen, ääriuskonnollinen nainen. Suurin osa naisista ei ole kiinnostunut tarjoamastasi roolista, ei ole koskaan ollut. Jos perehdyt hiukankin pintaa syvemmälle historiaan, tämä käy kyllä ilmi. Lapsia ei ole haluttu kymmeniä (aina ei lainkaan), kotiorjana ilman omaisuutta ja päätösvaltaa ei ole haluttu olla. Naisten tarunhohtoinen hoivavietti on myytti. Monet naiset ovat ihmiskunnan historian aikana johtaneet valtioita, imperiumeja jne. Monet heistä useita vuosikymmeniä ja hyvin. Vain olemalla todella valikoiva ja asenteellinen ei tätä näe. Mutta tämä viestisi on juuri sitä mistä ap aloitti keskustelun, tällä kertaa vain ilman suoraa "panisin" sisältöä. Jokainen ihminen päättäköön ITSE miten haluaa elää.

Vierailija
98/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli, että harvoin se vastuu niistä lapsista tasan menee.. Mieheltä on jo paljon, jos vahtii lapsia edes sen puoli tuntia.

Joo ei mennyt tasan. Olin varhaiskasvatuksessa tuolloin LTO:n nimikkeellä vuoropäiväkodissa. Hoidin siis muidenkin jälkikasvua sekä pedagogiikkaa näiden osalta. M51

Vierailija
99/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu aina loppuu kun huutajat on huutanut ja peukuttajat peukuttanut. Tästäkin voisi keskustella asiallisesti, mutta sekä miehet että naiset ovat siirtyneet jo huutamaan seuraavaan keskusteluun?

Samaa minäkin mietin. Tai sitten, tänään on lauantai. Toivottavasti teinijonneilla on muutakin tekemistä kuin näpytellä törkeyksiään vauvapalstalle. Ja muut sinkkumiehet ovat varmaan baarissa.

Vierailija
100/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut monta kertaa, ettei tuo naisiin kohdistuva puhe täällä ole vain hullun höpötystä, vaan toistuvaa ja aivopesunomaista. Täällä käy paljon suomalaisia naisia, ja jos tulisi sota, moni olisi jo henkisesti alistettu tuolla tekstillä. Sen takia, suojelkaa itseänne palstalta. Esim. pup patyyppi on kaukana herttaisesta ja viattomasta. 

Kyllä, samaa mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi