Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen jälkeen, kun tänne vauvapalstalle on tullut näitä miehiä, niin oikeasti olen alkanu pitää vähemmän miehistä

Vierailija
29.03.2025 |

Ennen tällä palstalla oli oikeastaan vain naisia. Hyvin harvoin miehiä.

Nyt on jo monen vuoden ajan täällä kirjoittelleet myös miehetkin paljon, en tiedä, miten he tänne yhtäkkiä löysivät vuosikymmenten jälkeen?

Noh, miesten kommentit tunnistaa heti alapäätyylisistä kommenteista naisia kohtaan, joita heitellään jokaiseen ketjuun. Naiset eivät todellakaan puhu niin, sillä naiset eivät kirjoita sillä tyylillä. Täällä ei ikinä ollut sellaista kielenkäyttöä kuin nämä viimeiset pari vuotta. Aivan oksettavia kirjoituksia välillä ja niin paljon naisten haukkumista.

Pakko sanoa, että kiinnostus miehiin on lakannut osittain tämänkin takia, kun näkee miesten ajatusmaailman tarkemmin.

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 56 v ja käsitykseni miehistä on muuttunut sen jälkeen, kun miehet ovat tulleet palstalle. Aina ennen luulin, että meihet eivät valita eikä kitise.

Vierailija
102/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inselinaisen ulinaa. Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain hyvä koska naismateriaali täällä on suhdetta ajatellen pohjasakkaa.

Tämä! Yhtä laaduttomia täällä naisetkin

Vierailija
104/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, itselläni on käynyt vähän samoin. Vaikka varmaan suurin osa ihmisistä, mukaan lukien miehet, on ns. normaaleita, tämä palsta on kyllä näyttänyt myös muunlaisen ajatusmaailman.

Vaikka moni on trolli, osa ei ole ja jo se, että trollaa todella ikävillä aiheilla kertoo ihmisestä paljon.

Lisäksi "todellisen maailman" puolella tapahtuu asioita, jotka ikävä kyllä todistavat täälläkin nähdyn ajatusmaailman olemassaolon. Esimerkiksi Valkeakosken mu rha ja muut vastaavat teot. Näistäkin tekijöistä ainakin osa tutkitusti suolsi "arvojaan" netissä, sai kannustusta ja ryhtyi sitten sanoista tekoihin.

Ei tämä keskustelukulttuuri ole vaaratonta ja osa ihmisistä on vaarallisia oikeasti. Itse olen aiempaa varovaisempi ja ennakkoluuloisempi varsinkin miehiä kohtaan. Osa heistähän on kuitenkin peräti itse kertonut mikä se asenne on, joten kierrän kauempaa varoiksi kaikki koska muutakaan en voi, en osaa lukea ajatuksia. Turvallisuus tulee aina ensin.

Tämä. Pelottavinta on se, että kaikki eivät trolleja ja vaarallisia ihmisiä oikeasti on.

Vierailija
105/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 56 v ja käsitykseni miehistä on muuttunut sen jälkeen, kun miehet ovat tulleet palstalle. Aina ennen luulin, että meihet eivät valita eikä kitise.

:D

Vierailija
106/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se hyvä vaan ole tietää totuus miesten ajatusmaailmasta?

Olet oikeassa. Eteläkorealaiseen 4B-aatteeseen liittyminen ei ole vaikeaa kun lukee täällä tunnin verran kommentteja. Monesti kaupassa kassajonossa katson edessäni seisovia poikia ja miehiä ja mietin, että kuka heistäkin kirjoittelee täällä illan saapuessa. Osa toki on täällä jo aamullakin kommenttien kellonajoista päätellen.

Vierailija
107/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoittaa tänne, on periaatteessa sama kuin näyttäisi dian kirjoituksestaan kymmenien tai satojen tuhansien ihmisten yleisölle.

Mitä kirjoittaa tänne, pystyisikö saman sanomaan täysin tuntemattomille ihmisille livenä?

Vierailija
108/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä riehuvat pipipäämiehet on Venäjämielisiä ja äärioikeistotrolleja. Siksihän Supo tätä seuraa, vahtii Venäjän vaikuttamisyrityksiä ja radikaaliväkeä.

Suomessa on noin 300 tyyppiä, jotka on niiden seurannassa ja valtaosa riehuu sekä täällä että Ylilaudalla. 

Onko tämä totta?

On.

Vierailija
109/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain hyvä koska naismateriaali täällä on suhdetta ajatellen pohjasakkaa.

Oletko tajunnut, ettei tämä ole deittipalsta?

Vierailija
110/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin ammatti on myöskin varmaan melko silmiä avaavaa. Suurin osahan häiriökäyttäytyjistä ja väkivaltaisista riehujista kaduilla ja kodeissa on miehiä. Miehet vetää turpiin toisiaan ja naisiaankin ja naiset pakenevat turvakoteihin. Putkiin joutuu miltei pelkästään miehiä. Vankiloissa suurin osa miehiä. Miehet myös rais kaavat. Naiset eivät tee tätä miehille.

Kyllähän se nyt jo jostain kertoo sekin.

Vierailija
111/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käynyt sama ihan livenä jokaisen uuden  työ- ja asuinpaikan myötä. Mitä enemmän näkee maailmaa sitä selvemmäksi käy, kuka on tän planeetan suurin ongelma ja se on heteromies. Miehet ei yksinkertaisesti kykene tulemaan toimeen itsensä, eikä muiden kanssa, osaa vain aiheuttaa tuhoa, yh-äitejä, turhia lapsia, köyhyyttä, sotaa - ja laskun maksavat naiset sekä luonto.

Mikähän se on, että noinkin yksinkertaisilla on äänioikeus?

Ei ihme, että demokratiassa on omat ongelmansa.

Vierailija
112/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka painat 130kg, tulen panemaan.

Teikäläiset kun ei saa minkään painoisilta mitään.

Vierailija
113/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään vain pois elämästä kaikki miehet. Nssikoon toisiaan.

Vierailija
114/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka painat 130kg, tulen panemaan.

En pane lahtivalaita! T: M65+

Etkä varmaan ketään muutakaan. 

Vierailija
115/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Eteläkorealaiseen 4B-aatteeseen liittyminen ei ole vaikeaa kun lukee täällä tunnin verran kommentteja. Monesti kaupassa kassajonossa katson edessäni seisovia poikia ja miehiä ja mietin, että kuka heistäkin kirjoittelee täällä illan saapuessa. Osa toki on täällä jo aamullakin kommenttien kellonajoista päätellen.

Perustakaa nyt vaan se naisten paratiisi, sellainen minne miehillä ei ole asiaa.

Rahoitusta voitte koittaa OF:llä ja ihan vaan striimaamalla parhaat kanatappelut!

Vierailija
116/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään "miesten ajatusmaailmaa" tai sen paremmin naistenkaan. Jokainen ajattelee omalla tavallaan.

Vierailija
117/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou jee! 🤠🥸🥳

Pas-ka-va-sukin purjehti paikalle.

Vierailija
118/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston idiootit, provot ja rasistit on vain miehiä? Miksi sivuston naiset eivät vaadi parempaa sivustolta? Vuosia on väitetty että sivuston käyttäjät poistavat viestejä, go sanoma media. Miehenä pidän sivustoa ääliöiden huuto dystopiana.

Eiköhän moni meistä naisista ole tehnyt poliisille nettivinkkejä. Itse olen ainakin. Kertonut myös tämän hullun henkilöllisyyden, koska satun sen tietämään.

Tervetuloa naisen maailmaan: eikö olekin kummallista, mitään ei tapahdu, vaikka ilmoittaisi poliisille. Jos kyseessä olisi hullu nainen miesten palstalla, hän olisi saanut sakkoja kunnianloukkauksesta jo aikoja sitten.

Sellaiset feministiset fantasiat siellä.

Vierailija
119/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuusikymppinen enkä ole koskaan missään tavannut niin tyhmiä, aggressiivisia junttimiehiä kuin tällä palstalla kirjoittelevat. Eli joku pieni katkerien syrjäytyneiden joukko, joiden ainoa seksikontakti on Nyrkki-Kyllikki, on tänne pesiytynyt myrkkyään kylvämään.

Vierailija
120/239 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja olen mies.

Oksettavaa nettiöllöt tänne löytäneet, rassukat asuu äidin helmoissa tai örveltää yksin yksiössä kelan tuilla ja esittää niin alfaa, niin alfaa

Minä oon avoimessa suhteessa ja saanut enemmän naista kun nuo ikinä, jos tämän heidän kielensä käyttäminen nyt avaisi heidän silmänsä. Panojen määrä on jo viisinumeroinen varmasti.  Mutta minä kohtelenkin naisia, myös vaimoani, hyvin ja kohteliaasti, toisena ihmisenä, en ostettavana tai manipuloitavana panopuuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi