Sen jälkeen, kun tänne vauvapalstalle on tullut näitä miehiä, niin oikeasti olen alkanu pitää vähemmän miehistä
Ennen tällä palstalla oli oikeastaan vain naisia. Hyvin harvoin miehiä.
Nyt on jo monen vuoden ajan täällä kirjoittelleet myös miehetkin paljon, en tiedä, miten he tänne yhtäkkiä löysivät vuosikymmenten jälkeen?
Noh, miesten kommentit tunnistaa heti alapäätyylisistä kommenteista naisia kohtaan, joita heitellään jokaiseen ketjuun. Naiset eivät todellakaan puhu niin, sillä naiset eivät kirjoita sillä tyylillä. Täällä ei ikinä ollut sellaista kielenkäyttöä kuin nämä viimeiset pari vuotta. Aivan oksettavia kirjoituksia välillä ja niin paljon naisten haukkumista.
Pakko sanoa, että kiinnostus miehiin on lakannut osittain tämänkin takia, kun näkee miesten ajatusmaailman tarkemmin.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet kirjoita tänne alapään naisvihajuttuja! Toki noiden hullujen määrä on nyt paljon kasvanut. Mutta älä siis leimaa, että kaikki miehet täällä vain suoltaa paskaa!
En väitäkään, että kaikki miehet suoltaa tuota paskaa tänne. Mutta ne, jotka suoltaa noita naisten haukkumisia ja alapääjuttuja, ovat kyllä miltei kaikki miehiä. Niin vastenmielisiä juttuja, että en voi kuin silmät suurina nykyään lukea niitä. En käsitä tuollaista ajatusmaailmaa ollenkaan.
ap
Stereotypisointi on sinusta kuitenkin ok. Oli varsin transparentti avaus sinulta, jota et nyt enää voi oikein uskottavasti vetämään poiskaan. Todistit itsesi miehen kaltaiseksi? M51
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy tekstistä, jos kirjoittaja on mies, tai nainen.
Kaikki ei ole stereotyyppisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se hyvä vaan ole tietää totuus miesten ajatusmaailmasta?
Niin, ja miehethän eivät mitenkään liity vauvoihin saati perheisiin? Missään ei mainita tämän olevan lesboparien ja näiden adoptiovauvojensa palsta. Olisitte onnellisia, että isätkin osallistuvat - kerrankin. M51
Supersankarimiehet, jotka hoitavat vauvojaan, että äiti saa käydä ilman lapsikatrasts ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka painat 130kg, tulen panemaan.
Vaikka painat 52kg, saat puukosta.
Nyt on paha olla jollakin
Miksi kiltit miehet ei enää kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se hyvä vaan ole tietää totuus miesten ajatusmaailmasta?
Älä halvenna miehiä, jätä se yliksen rysyjen hommaksi.
Täällä riehuvat pipipäämiehet on Venäjämielisiä ja äärioikeistotrolleja. Siksihän Supo tätä seuraa, vahtii Venäjän vaikuttamisyrityksiä ja radikaaliväkeä.
Suomessa on noin 300 tyyppiä, jotka on niiden seurannassa ja valtaosa riehuu sekä täällä että Ylilaudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet kirjoita tänne alapään naisvihajuttuja! Toki noiden hullujen määrä on nyt paljon kasvanut. Mutta älä siis leimaa, että kaikki miehet täällä vain suoltaa paskaa!
En väitäkään, että kaikki miehet suoltaa tuota paskaa tänne. Mutta ne, jotka suoltaa noita naisten haukkumisia ja alapääjuttuja, ovat kyllä miltei kaikki miehiä. Niin vastenmielisiä juttuja, että en voi kuin silmät suurina nykyään lukea niitä. En käsitä tuollaista ajatusmaailmaa ollenkaan.
ap
Eihän tuossa ole kyse ajatusmaailmasta vaan sairaasta ihmisestä. Tuo eniten täällä aikaa viettävä mies on psykopaatti. Tuollaista pyörii naisvihaisen psykopaatin päässä. Hän ei edusta millään muotoa miestä, edes sovinistisia miestä vaan hän edustaa hulluutta.
En siis lue noita ko. ihmisen alapääjuttuja enää ollenkaan, hyppään ne yli, ovat onneksi tunnistettavia. Hän hakee vain huomiota, tai vaihtoehtoisesti harrastaa sadismia keskusteluissa, joissa avaudutaan traumoista.
Hän ei ole vaikuttanut siihen, miten näen miehet, ollenkaan. Onnistunut kyllä pilaamaan palstan, ei täällä tee mieli enää käydä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vauva ihmisenä tai pelkkänä keskustelupalstana vain naisen asia? Jos mies osallistuu tämän palstan keskusteluun hänet leimataan siaksi ja jos ei osallistu, niin hän on sika joka pitäisi jättää.
Ei tällä palstalla keskustella vauvoista, vaikka se ehkä alunperin olikin siihen tarkoitukseen..
Vierailija kirjoitti:
Trollit voivat olla keitä vaan sukupuoleen katsomatta. Mä ihmettelen miten jotkut pystyvät olla niin mauttomia ja kaameita.
On muakin nimitelty mieheksi, palstamammaksi, neitoseksi. Luulo ei ole tiedon väärti.
Minua haukutaan vihervassariksi, vaikka olen ainoastaan vassari. M51
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet löysivät tämän palstan?
Niitä on ihan riesaksi asti täällä. Moni oksentaa ällöttävän ajatusmaailmansa meille naisille.
Yliksestä tuli maksullinen niin keskenkasvuiset jonnet ilmestyivät tänne haukkumaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Sivuston idiootit, provot ja rasistit on vain miehiä? Miksi sivuston naiset eivät vaadi parempaa sivustolta? Vuosia on väitetty että sivuston käyttäjät poistavat viestejä, go sanoma media. Miehenä pidän sivustoa ääliöiden huuto dystopiana.
Naisten fiksuudesta? Miksi sivustolla lähinnä keskustellaan tv ohjelmista?
Minä väitän että olen nainen etkö usko,anonyyminä olet kuka haluat,ei voi tietää oletko mies vai nainen,Turha jauhaa paskaa että tyyli kertoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vauva palstalla on aistittavissa miesviha, kuin naisviha. Tai sitten täällä jotkut trollaa työkseen molempia vastaan.
Kyllä, jos se on miesvihaa, että naisella on kuukautiset.
Vierailija kirjoitti:
Sivuston idiootit, provot ja rasistit on vain miehiä? Miksi sivuston naiset eivät vaadi parempaa sivustolta? Vuosia on väitetty että sivuston käyttäjät poistavat viestejä, go sanoma media. Miehenä pidän sivustoa ääliöiden huuto dystopiana.
Eiköhän moni meistä naisista ole tehnyt poliisille nettivinkkejä. Itse olen ainakin. Kertonut myös tämän hullun henkilöllisyyden, koska satun sen tietämään.
Tervetuloa naisen maailmaan: eikö olekin kummallista, mitään ei tapahdu, vaikka ilmoittaisi poliisille. Jos kyseessä olisi hullu nainen miesten palstalla, hän olisi saanut sakkoja kunnianloukkauksesta jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ovat ihan marginaalissa. Oikeat miehet löytyvät muualta.
Netissä voi sanoa mitä ajattelee toisin kuin tuolla ulkona,eikös ole hyvä systeemi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit voivat olla keitä vaan sukupuoleen katsomatta. Mä ihmettelen miten jotkut pystyvät olla niin mauttomia ja kaameita.
On muakin nimitelty mieheksi, palstamammaksi, neitoseksi. Luulo ei ole tiedon väärti.
Minua haukutaan vihervassariksi, vaikka olen ainoastaan vassari. M51
Minuapas haukuttu persuksi, vaikka oon demari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vauva ihmisenä tai pelkkänä keskustelupalstana vain naisen asia? Jos mies osallistuu tämän palstan keskusteluun hänet leimataan siaksi ja jos ei osallistu, niin hän on sika joka pitäisi jättää.
Ei tällä palstalla keskustella vauvoista, vaikka se ehkä alunperin olikin siihen tarkoitukseen..
Sivustolla ei ole vuosiin keskusteltu vauvoista tai perheistä. Lähinnä naiset keskustelee salkkareista tai valittaa kun oma valinta on muiden ihmisten syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Stereotypisointi on sinusta kuitenkin ok. Oli varsin transparentti avaus sinulta, jota et nyt enää voi oikein uskottavasti vetämään poiskaan. Todistit itsesi miehen kaltaiseksi? M51
Ei kumpikaan sukupuoli ole täysin vapaa stereotyyppisiltä ja alitajuisilta oletuksilta. Se ei silti tarkoita sitä, ettei niitä pitäisi pyrkiä tuomaan tietoisuuteen. Mutta jokaisella meillä on niitä.
Ylisjonnen älyn tason näkee tästä kommentista, sitä ei ole.